روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. امروز تو دادگاه ، زنی رو دیدم که با خوندن نام فامیل خواهان روی دادخواستی که تو دستش بود  ، فهمیده بود که ایشون بهاییه.

مث دیوونه ها میزد تو صورتش و میگفت با همین دستش که آب خورده و خیس بوده ، به همه وسایلش دست زده و حالا از فرق سرش تا نوک پاش نجس شده!!!!!


2. امروز ، حکم سرپرستی اون کوچولویی که اینجا درباره ش نوشتم ، گرفتم :***


3. صبح ، مرحله اول تمدید پروانه مو انجام دادم :@


4. الان یه "فرزند طبیعی" اینجا بود واسه مشاوره.

تا حالا یه فرزند طبیعی رو از نزدیک ندیده بودم و باهاش درباره مشکلاتش حرف نزده بودم :"(


5. خستگی دیشب به تنم مونده :|


6. دخترم با دوستاش رفته سینما... دلم مث سیر و سرکه میجوشه...


7. فردا ، دادگاه استان :)



نظرات 12 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 06:28 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

حکم رویت شد

اخ همین هیس و اینا؟ فیلمش؟
نجوشه اخه چرا
چیزی نیس که :دی

دیدی چه کیفی داشت؟ کیف نه هاااا ، کیف :دی

آره هیس :(
یکی از دوستاشو دوس ندارم آخه :(

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 06:43 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

ایهین ایهین :دی

به بقیه اشون ببخشش :دی

:*

یه سیب لک ، یه صندوق سیب تازه رو لک میندازه :(

آرش دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 07:07 ب.ظ

ممنون, مثل خیلی از نوشته ها تون این یکی هم باعث شد, یه چیز جدید یاد بگیرم.

فرزند طبیعی؟ :|

رامی چی:دی دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 07:09 ب.ظ

من نفهمیدم یکو:دی

2. مثه این خنگا هی دارم فک میکنم خودت بفرزندی گرفتی و هی فک میکنم و هی فک میکنم

4. فرزند طبیعی؟ از چ نظر طبیعی؟:دی

5. خسته نباشی! سوغاتیای من در چ حالن؟=)))

6. بهش اجازه بده بزرگ شه از حس اعتمادت لذت ببره

1. دستش خیسش خورده بود به اسم یک نفر که بهایی بود و بعدش خودشو میزد و میگفت واااااااای همه جام نجس شد!!!!!!

2. نهههههه... خودتو اذیت نکن... :دی

3. فرزند طبیعی = حرامزاده

5. نمیدونی چقده هستم... رفتن تو شکم من =))

6. میترسم از همه چیز...

سکوت سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

خعلی جالب بود ممنون .
میخواستم بپرسم فرزند طبیعی رو چیه که دوستان پرسیدن منم یاد گرفتم

حالا یه سوال نظر خودت درمورد این فرزنده چیه .درمورد خودش؟مهمه

وای باید میرفتین باهاش هم دردی .بهش میگفتی ببین تو الان به همجای خونت دس زدی .در دست شویی در اتاقا .یخچال ،ظرفا واااااااای حالا چیکار میکنی باید همه رو آب بکشی .تازه مثلا تلوزیونو میخای چکار کنی ،تازه از همه بدتر موبایلتو که هر روز دستته و هی بهش دست میزنی .خلاصه همیچی اظهار هم دردی عمیقی میکردی که طرف بزنه بره یه ماشین آتیش نشانی بگیره بیاد کل خونه رو آب بگیره

:)

نظر شخصی من اینه: اگه ثمره عشق باشه به معنی اینه که ثمره توافق دوطرفه و پذیرش دوطرفه س. بنابراین مث یک فرزند مشروعه. مگه مشروعیت چیه؟ غیر از اینه که دوطرف همدیگه رو میپذیرن و از سر تفاهم و رابطه قلبی به خصوصی ترین جای حریم شخصی همدیگه راه پیدا میکنن؟

اما این طفلک ثمره یه تجاوز وحشیانه بود.
یک نامرد حیوان صفت پدرش بود و یک زن احمق نادان مادرش :"(((


اصن دلم نخواست با همچین کودنی همکلام بشم چه برسه که بخوام سربه سرش بذارم :@@@

مینا سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 09:43 ق.ظ http://my-deja-vu.blogsky.com

1. دوستم هند درس میخوند. میگفت اکثر بهاییها به خاطر محرومیت از تحصیل داخل کشور میان خارج از کشور. مشکلاتشون رو از نزدیک دیده بود. واقعا سخته که خودمونو جاشون بذاریم. خیلی اذیت میشن. فیلم دیکتاتور رو نمیدونم دیدی یا نه. اگه ندیدی ببین. طنزه ولی بی نهایت تاسف بار. دیکتاتور فیلم میگه: یا حق با منه، یا تو نمیفهمی که حق با منه، یا اینقدر میزنمنت تا بفهمی که حق با منه...

2. اولش فکر کردم خودت سرپرستیشو به عهده گرفتی :دی مبارکه عزیزم. امیدوارم همیشه حکمای خوب و شاد بگیری :-*

3. یعنی پول دادی؟ :دی

4. یه جایی توو سریال How I met your mother همه بخاطر فوت پدر یکی از دوستاشون تحت تاثیر قرار میگیرن که به پدراشون زنگ بزنن، وقتی داره همه رو یکی یکی نشون میده که میگن سلام بابا، یکی از شخصیت های فیلم که به قول تو فرزند طبیعی هست رو نشون میده که میگه سلام مامان. خب تیکه کاملا طنزه ولی نمیدونم چرا خیلی متاثر شدم. حتی بیشتر از کسی که پدرش رو از دست داده بود، چون میتونست با خاطرات پدرش زنده باشه؛ یا حتی بیشتر از کسی که پدرش قبل تولدش فوت کرده باشه، اون هم میتونه خاطرات و وصف پدرش رو از دیگران بشنوه. ولی این جور افراد حتی تووی جوامع غربی که از حق و حقوق طبیعی برخوردارن هم تووی فیلما آدمای پر مشکل و حساسی به تصویر در میان.

5. خسته نباشی. در عوض مامان گلت به سلامتی برگشتن و دلتنگیها به سر رسید :-*

6. نگران نباش. بذار تجربه کنه و بزرگ شه. بهش اعتماد کن.

7. موفق باشی عزیزم :-*

1. همشون از مدارس هم اخراج میشن!
جابش اینه که ابدا حاضر نیستن دروغ مصلحتی بگن که مسلمونن تا مشکلی پیش نیاد!

2. :دی
مرسی عزیزم :***

3. :"(
آره. یه قلمبه ناقابل :دی

4. اوهوم. کلا وضعیتشون نابسامانه. بدترش هم اینه که از دید مردم انگار این طفلکا خودشون هم توی این واقعه مقصرن!

5. اصن فرصت استراحت نداشتم. دلم یه خواب عمیق از سر شب تا لنگ ظهر میخواد اما این چندشب همش صبحش دادگاه داشتم :(

6. به خودش اعتماد دارم اما حس خوبی به یکی از دوستاش ندارم.

7. :****************************

شجاعی سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 09:53 ق.ظ

1-شایدم شما اشتباه متوجه شدین،منظورش این بوده که اون همشهری بهاییمون نجس شده !!!
2-دستت درد نکنه.
3-بازم دستت درد نکنه
4-خیلی دوست دارم بدونم چه حسی نسبت به خودشون دارند؟چون کاملا" بیگناهند ولی شاید از خودشون متنفر باشند.همینطوری بود؟
5-خسته نباشین.دیگه تمام شد.
6-نجوشه و نگران نباشید. شاید بهتر باشه یه سری چیزها رو تجربه کنه.همیشه که شما کنارشون نمیتونید باشید.

1. :دی ی ی
2. :)
3. :پی
4. نه. متنفر نبود از خودش. از پدرش متنفر بود. فوق العاده متین و مودب بود. خیلی ناراحت شدم براش :(
5. هنوزم خسته م!
6. یکی از دوستاشو دوست ندارم. مسئله اینست!

سکوت سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

اهنگ وبت زیباست
خواننده؟

بسیار.

بردیا.

کمال سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 07:41 ب.ظ http://http:/www.anoosh25.blogfa.com

با عرض سلام
این خانم و آقا که فرزند غیر طبیعی دارند چگونه از سنگسار فرار کرده اند ؟
مگه حکم اینجور کارا سنگسار نیست ؟
مثلا آقاهه بره اداره ثبت احوال بگه من یه فرزند غیر طبیعی دارم میخوام براش شناسنامه بگیرم همونجا دستگیرش نمیکنند ببرند برا سنگسار؟

البته در اینجا اینجور اطفال در صورت انکار پدر متعلق به مادر هستند و از همه ی حقوق برخوردارند منتها خوب یه زن تنها Single Mother معمولا خیلی سختشه هر چند کمکهایی دریافت میکنند .

ابتدائا مراتب امتنان قلبی خود را از تشریف فرمایی سرور گرام ، حاج آقا کمال ، نماینده شرع مقدس اسلام و هیئت همراه (گلچهر و طلا و امولبنی و انوش و دیگر همراهان) به این محفل اعلام میداریم. باشد که در شادیهایتان ، شیرینی بخوریم :دی

واما بعد
انوش دوباره قاط زدی؟؟؟ غیرطبیعی چیه؟؟؟ چشماتو واکن درست!

سنگسار مال وقتیه که شاکی یا شاهد وجود داشته باشه.
تو کیس من ، جریان فرق میکرد. شناسنامه هم نداشت. جزئیاتشو دیگه نمیتونم بگم.

اون آقاهه نمی ره بگه من یه فرزند طبیعی (فهمیدی؟؟؟ طبیعی!) دارم که بگیرن ببرنش.
اگه خعلی انسانیت کنه و بخواد شناسنامه بگیره با صیغه نامه (میدونی که چیه؟!) میره میگیره.

البته در کجا؟؟؟ آمارتو از همین ولایات اطراف دارم :دی
انگار زبان شمام پرفکته :دی

hypetia چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 05:34 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

1) عجب !!!!! مامان منم فکر کنم باید همه وسایلش و آب بکشه از صدقه سری زندگی با من ملحد :))
4) اینجا وری هستش که آدم هایی که از همه ی ابعاد با نرم های جامعه مطابقت دارن دهنشون سرویسه ، چه برسه به این که متفاوت هم باشی ...
6) :) مامان منم اینگونه بود ، عادت میکنید :)

1. ای بابا...
4. درسته. موافقم و متاسف :(
6. مامانها عادت نمی کنن فقط ساکت میشن :(

کمال چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 08:26 ب.ظ

به نظر من غیرطبیعی درسته چون طبیعی نیستند
مخصوصا قاط زدم بلکه قانون گذار بفکر بیفته تصحیحش کنه

نظرت برای خودت محترمه و قانونگزار با توجه به علم این اصطلاحو وضع کرده و نه نظر شما.

Masʘ‿ʘd جمعه 17 آبان 1392 ساعت 08:52 ق.ظ

1ناراحت کنندس این طرز فکر
2:|
3مبارک باشه(:
4مشکلاتش چی بود ؟؟کاری به طبیعی بودنش بود یا نه
5تا باشه ازین خستگیا باشه(:
6کسی به ما اجازه نمیده بریم):

1. اوهوم :@
2. چه بی احساس بی تفاوتo-0
3. تچکر :پی
4. نمیتونم بگم. آره بود.
5. :|
6. o-0

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد