روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. جلسه دوم "سیستم حقوقی خانواده" بهتر از هفته قبل بود :)

استاد تر شده بودم :دی


2. به هم ریختگی خطوط موبایل از صبح تا حالا بیچاره م کرده. یک خبرهایی هست انگار :پی 


3. کارتخوان دفتر هم از دیروز قطع شده و کار نمیده. حتما اینم به اون مربوطه :@


4. یه مسیج اومده به این مضمون مضحک:


پژمان! یک گل ملی ، یک سریال ماندگار!

گپ مستقیم با پژمان جمشیدی با ارسال کلمه پژمان یا PE به 2050.

روزانه 1 میلیون تومان جایزه ، هر پیام 100 تومان.


نظری داشته باشین با کمال میل میخونم :@ :"(


5. یکی دوسال قبل ، از رئیس یک اداره دولتی یه پیشنهاد کار داشتم. به دلیل اینکه پاره وقت میخواستن و منم ممکن بود دوسه روز از چهار روز اونها رو مجبور بشم برم دادگاه ، پیشنهادشو رد کردم و البته اگه هم من میپذیرفتم حتما اون با این شرایط کنار نمی اومد :(


خلاصه... امروز بعد از کلاس ، رفتم اون اداره که ببینم آقای رئیس بر پیشنهاد خود باقی است یا خیر؟ :دی

دم در ، یه خانم پاسخگو :دی نشسته بود که نقش تابلو راهنما رو داشت و من که پرسیدم اتاق رئیس کدوم طبقه س؟ با لبخند گفتش که طبقه ایکس و ضمنا خواهش کرد که از روی چوب لباس کنار اتاق یه چادر بردارم و بپوشم و بعد برم داخل =))


پرسیدم: اجباره؟

اون: ممکنه حراست نذاره رد بشین.

من: اوکی. با حراست حرف میزنم. برم؟

اون: نمیپوشین؟

من: حجابم ایراد داره؟

اون: عزیزم گفتم که حراست ایراد میگیره.

من: ولی عزیزم الان شما دارین ایراد میگیرین.

اون: از من گفتن.

من: اوکی.


رفتم ازجلوی حراست رد شدم و جواب نگاهها رو با لبخند دادم و رفتم تو اتاق رئیس!

تشریف نداشتن.

منشی شون بعد از رویت کارت من ، شماره مستقیم دادن که دیگه لزومی نداشته باشه با اون سر و وضع فجیع ضدارزشی ضداسلامی برسم خدمت حاج آقا :)


6. امشب ، مهمونی بزرگ مامان :) :(

فردا صبح تا ظهر ، دادگاه استان :)



نظرات 6 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 05:45 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

ضد اسلام ضد ایران ضد ارزش همین شماهایین که چادر ندارین
عجب مسخره بازی ای درآوردنو!!!!
یه بیمارستان اینجوری اصفهان هست که دکترارو هم موظف میکنه چادر بپوشن :))))))

من میخواستم واسه مزه اونجا چادرو بردارم

حالا تازه من بعد از کلاس رفتم. با تیپ رسمی کلاس. خیلی ساده تر از کارگاه و جاهای دیگه که میبینی :(

دکترا رو؟!!!!!!

کلینیک نبی اکرم اگه مریضش داره نفس آخرشو میکشه هم نمیذاره بدون چادر بره داخل o-0

میخوردنت :پی

زلال دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

خط های موبایل که منم بیچاره کرد ...

خبری در راه است :دی

هیچی هم معلوم نیس اصن :پی

زلال دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 01:14 ق.ظ

هر پیام صد تومن .... چندتا سوال ،‌ نامعلوم ... نوع سوالات ... نا معلوم

فقط یه جایزه روی قله ی قاف گذاشتن برای ملت همیشه در صحنه :دی

اوهوم...

ملت همیشه فدا :دی

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 06:21 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

امروز به معنای کامل خورده شدم منِ ساپورت پوش

hypetia چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 05:36 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

5) عجب !!! حتما موقع تماس یک پارچه روی دهانی تلفن گذاشته تا حاج آقا به خطا نیافتند

5- منشیش مرد بودا :دی
اشتباه نشه :)

رامی چی! پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 02:37 ب.ظ

نگاه که هرزه باشد..
حجاب هم که داشته باشی هامنگونه که میخواهند تصورت میکنند،
پس فکری به حال مغـــــــــزهای فـــ.احشــــه کن نه حجاب من!

از توانشون خارجه که به مغزها برسند بنابراین به ظاهر میپردازند :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد