روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

دگرگونه سی و یک


...یک دفعه ، طفلکی عاشق شد و گم شد دلکش

گم که نه ، انگاری که کنده شد اصلا کلکش...



پ.ن

1. ترانه فوق العاده با صدای "بهرام پاییز" و شعر "محسن ملکی".

2. وصف حال!


نظرات 5 + ارسال نظر
دنیا شنبه 27 مهر 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

س ع د خیلی معنیش سخته نفهمیدم چیه
اگه قابل توضیحه بگو

س ع :*

هم سخته و هم بدون توضیح :)

وقتی دیدمت حرف میزنیم:*

سیندرلا یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 01:40 ق.ظ

من همیشه میخونمتا خانوم وکیل گلمممممممم بوووووووووس.تنبل کامنتی هستم من.

سلام عزیزم. خوبی؟ مرسی که میخونی. خواننده های خاموش من زیادتر از روشنها هستن!
ممنون بابت آدرس جدیدت. حتما بهت سر میزنم. چشم. سکرت می مونه:)

برای آزمون اماده شدی؟

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 07:07 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

هی بابا

دل ما هم کش آمد و کسی نفهمید :|
البته این کش با اون کش فرق داره
مال شما استقامتی تر عمل میکنه!
چه ربطی داشت عصی؟
من حالم عایا خوب نی؟ :دی

کش؟
هاااا.... :دی
آره. مال من استقامتی تره. چینیه!
اینقدر کش اومد تا کلکش کنده شد :(

نه انگار :دی

مهدی یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

به به
به به زیتونااااااااااااااااااااا قدحی پر کن پیالکی را
می بینم که بعد بوق و اندرونی سال شعری نه چندان بلند از خودت در کرده ای
یا زیتون

آخ آخ مهدیا که تذکر بسیار بجایی دادی!
ذکر منبع فراموشم شد.
الان ویرایش می نمویم :دی
موتوچکرم:)

رسول یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.bazmshahi.com/

با درود فراوان سپاسگذارم از پیام تبریک شما در ضمن بالاخره امروز بعد از چند وقت هم توی سایتم مطلبی نوشتم و همین که لینک شما را هم اضافه نمودم

سلام رسول خان آفتابی :)
کوچولو چطوره؟ مامانش خوبه؟ داداشش خوبه؟ :)))

شما لطف دارید. ممنونم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد