روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. خب... تعطیلی تموم شد :)))

شب عید رو در کلینیک بسر بردم و زیر سرم بودم با اجازه تون :|

روز عید هم تا شب گیج زدم و تو خونه استراحت کردم :(


2. یه رنگ جدید و کوپ جدید زدم:)

خوشگله. حسابی بهم اومده. دوستش دارم:*


3. مسیج کانون واسه تمدید پروانه اومده:@

یعنی که باید یه پول قلمبه آماده کنم که بریزم به حساب صندوق :@


4. دخترم سرماخورده. کاش فقط خودم مریض بشم. فقط خودم :"(


5. قارچی که با سویاسس و فلفل سیاه و روغن زیتون و پودرسیر ، مرینیت بشه و بعد کباب بشه ، خعلی خعلی خوشمزه س :)



نظرات 5 + ارسال نظر

چط شده بوددددد
چرا نگفتی؟

عزیزمممممم... اینجوری اشک میریزی کباب میشم خب! :( :دی

چی بگم؟ از کجاش بگم؟ درد که قلمبه بشه ، یهوووو اینجوری بروز میکنه :(

بخیر گذشت :)

تراویس یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 06:43 ب.ظ http://travisbickle.blogsky.com/

قارچ رو جون به جونش بکنی خوشمزه نمیشه

با این سس که گفتم مرینیت کن و بعد کباب کن. امتحانش کن خب!
البته خب سلیقه ایه و ذائقه ای.
من که خیلی اینجوریشو دوس دارم :)))

تراویس یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 06:49 ب.ظ http://travisbickle.blogsky.com/

مرینیت چیه؟

یعنی اینکه توی سس بخوابونیش. تو هر سسی که دوس داری. اما این سس عاااااااالیه. یعنی مزه دارش کنی.

مینا یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

1. چرااا؟ چی شده بودی؟ الان بهتری؟ :(((

2. به به مبارک باشه :-*** من که زیر بار کوتاهی نمیرم. موهام کم مونده برسه به زمین :دی ولی دلم یه رتگ جدید میخواد. خیلی دوست دارم فر کنم ولی میگن حیفه موهات خراب میشه. ولی عااااشق موی فرفری ام!

3. امان از این پولای قلمبه!

4. کاش هیشکی مریض نشه. مواظبش باش که زود خوب شه و مریضی نمونه توو بدنش تا آخر فصل سرما. آش شلغم عامل شفاست :-***

5. قارچ و سیب زمینیبه نظرم بهترین موجودات خوراکی بود که خدا خلق کرد. من عاشق قارچم. اووووم به به

1. عصبی بود. همش عصبی بود. کنترل شد فقط :(

2. مرسی ع د:*
تا زمین؟ :)))
فندقی زدم. خعلی خوشگله. بدون لایت. یه مدت روشن میکردم. حالا تنوع شد :)

3. امااااااااااان :"(

4. آره ولی اگه هم قراره بشه من باشم. همه چی راحت تر انجام میشه :(
بستمش به لیمو شیرین و شلغم و حریره بادوم و کباب سرد.
حریره میدونی چیه؟ :دی

5. قارچ و به و هلو :دی

Masʘ‿ʘd یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

1از دستون ناراحتم ببینم خودتون متوجه میشید یا نه
حالا خدا بد نده چی شده حالا بهترید؟؟
2نظری ندارم چون بهم مربوط نیست:دی
3پول زور همینه دیگه):
4ایشونم ان شاالله خوب شدند تا حالا
من قارچ کباب شده با سس فلفل خیلی دوست دارم ولی الان دیگه برام ممنوع ممنوع شده):

1. چرا؟ واسه اینکه گفتم روز عید نجف آباد نیستم؟ خب نبودم. چرا فکر کردی خونه خودمون استراحت کردم؟
بهترم. شکر.

2. :دی

3. دقیقا همینه :"(

4. مرسی. آره فعلا خوبه :)

5. فقط کباب بخور :) :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد