روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. کودک درون من ، یک بزغاله تمام عیاره :)

گاهی اینقدر ورجه وورجه میکنه که خسته میشم از دستش.

خوشحالم از داشتنش اما بعضی از عکس العملهاشو که میبینم نگران میشم :|


2. تیرماه ، برگه تشخیص مالیاتم آماده بود اما مودی محترم فرمودن که سرم بابت اظهارنامه ها شلوغه. برو و مرداد بیا.

منم از بس به اون اداره ، ارادت دارم که کلا یادم رفت بدهکارم.

خلاصه تماس گرفتن که اگه تو یادت رفته ، ما یادمونه و زود بیا برگه تشخیصتو بگیر :@

منم همچین خشششنگ و ریلکس ، یه اعتراض دو خطی گذاشتم روی مبلغ ناجوونمردونه شون و بردم پیش رئیس.

مرحمت نمودند ، نصفش کردند :|

پرداختش کردم با عالی ترین درودها به روان موسس مالیات در مملکتی که حساب و کتابی ندارد :"(


3. صبح با دخترم رفتیم مرکز نور برای مشاوره درباره برنامه ریزی و انتخاب رشته و... با یه حساب سرانگشتی فهمیدیم که فقط 1000 ساعت وقت برای خوندن کنکور داره... اصن قلبم گرفته... اما نمیدونم چرا استاد مشاور اینقدر به دخترم اعتماد داره؟ o-0 


4. امروز تو موقعیتی که قبلا با اعصاب داغون ، تحملش میکردم یه عکس العمل خارق العاده بروز دادم :)

باااااااااااااااارها به انحاء مختلف در لفافه و بدون لفافه ، به یه نفر گفته بودم که از صدای هورت کشیدن چایی و جویده شدن لقمه پشت تلفن ، عصبی میشم. رو در رو هم عصبی میشم اما دیگه پشت تلفن شدید تر!

قبل از ظهر زنگ زده ، همچین آسوده و فارغ میگه: یه چایی ریختم واسه خودم با بیسکوییت بخورم. جات خالی :@

فکر میکنین چیکار کردم؟

درست یا غلطشو نمیدونم و مهم هم نیس. با بیخیالی گوشی رو قطع کردم!

همونوقت دوباره زنگ زد.

مسیج دادم که هروقت چایی بیسکوییت تو نوش جون کردی ، زنگ بزن.

نه مسیجو جواب داد و نه زنگ زد :)

دیگه نمیذارم آدمهایی که حساسیتهای منو میدونن اما براشون بی اهمیته ، خلقمو تنگ کنن. چون خودمو دوست دارم. بعله :)


5. اگه روح بزرگ و قوی دارین ، عید فردا مبارکتون باشه :)



نظرات 5 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

4- نظر من, شاید اشتباه , شاید درست , تا به امروز اینگونه عمل کردم

قطع کردن تماس یعنی اهمیت دادن به اتفاقی که در حال وقوع بوده, یعنی یه اعصاب خوردی جدید با مدل جدید, وقتی اعصاب خوردی نداره که مهم نباشه دیگه ماجرا,کلا متوجه صدای چای نشی
راسی من اگه با طرف یکم رک باشم, و از این کارش بدم بیاد, آخر تماس میگم چای خوب بود؟ انشالا کوفت شه به جسم و روحت ( با لحنی لبریز از خنده اینو میگم ):دی
نمیدونم چرا اینقدر حرف میزنم امروز
همین حالا تصمیم گرفتم تا مدتی حرف نزنم :دی

4. خب آره اهمیت داشت دیگه. منکرش که نیستم. میخواستم بفهمه. چقدر بگم و اهمیت نده؟؟؟ این یکی از نقطه ضعفای منه و بارها بهش اشاره کرده بودم. اگه رابطه با من براش مهم بود اینا رو رعایت میکرد. اگر هم مهم نیس که من ترجیح میدم اعصابم آروم باشه تا اینکه رابطه های ناراحت داشته باشم.


داری تلافی سکوت سابقو درمیاری :دی
تا مدتی یعنی تا چند دقیقه؟ :دی

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 09:00 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

منم یه بچه کاکتوس دیوانه دارم در اندرونی :دی

الهی.... :دی
دوزش دالم:***

غریبه سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام:)
1. منم کودک دروندارم ولی فقط نمیدونم چرا سیبیلاش در امده
چوم یعنی بزرگ شده؟:)

2.پسر برا شما خوب کمش کردند ما که یعنی پارتی داشتیم و....
همش 50 تومن کم کردند:|
میشه اون دو خطو بگین ما هم بنویسیم:)

3.:)

4.عیدتون مبارک ما که نه روحمون بزرگه نه قوی:)

سلام.
1. کودک درون هیچوقت سیبیلو نمیشه:دی

2. :|
نع! سکرته. دست زیاد میشه،دیگه عمل نمیکنه :دی

3. :)

4. :)

مینا چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 02:35 ق.ظ

ولی در مورد دخترت نگران نباش. هزار ساعت کم نیست. با انرژی مثبت و روحیه ی قوی کنارش باش و مطمئن باش با برنامه ریزی درست میتونه خیلی موفق تر از اونی باشه که تصورش میکنی :-*

راستش نمیدونم چرا امشب درباره ی موارد دیگه نظرم نمیاد. شاید چون خسته ام. نمیدونم ولی اگه بعدن نظری به ذهنم رسید برمیگردم:-*

امیدوارم. امیدوارم :)

هیچ اشکالی نداره عزیزم.
اینجا که میای اصلا خودتو به هیچی موظف حساب نکن. همین که میخونی مرسی:***

hypetia سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 09:26 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

برای دخترت آرزوی موفقیت توی کنکور و دارم ، به عوان کسی که تجربه ی کنکور و داشته ساعت مطالعه مه هست ولی مهمترین آسیب عدم موفقیت افراد کم آوردنشون بود نه م خوندنشون ، کسایی که آخرش نفس کم آوردن و ماه های آخر و درس نخوندن

ممنونم.
یه برنامه فوق سبک دادن بهش. فکر نکنم کم بیاره. البته به لحاظ روحی شاید:( و خدا نکنه:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد