روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. دختره با مامانش اومده مشاوره.

میگه: دو روز مونده به عروسی ، داشتیم وسیله های جهیزیه مو می چیدیم. همه رفتن و من و شوهرم موندیم. خسته بودیم. داشتیم حرف میزدیم و اینا. یهو شوهرم پرید روی قفسه سینه م و گلومو گرفت و چند تا سیلی چپ و راست زد و حالا نزن و کی بزن و داشت منو خفه میکرد که دستم خورد به پارچ آب و افتاد شکست و مامانش از این صدا اومد طبقه ما و تا دید من زیر دست پسرش دارم خفه میشم و پارچ آب شکسته ، گریه ش گرفت و داد میزد که جون مامان بلند نشو که پات میره روی شیشه های شکسته و می بره!!!


2. امروز که ملت همیشه در صحنه ایران ، داشتن تو صحرای عرفات هم صحنه رو مزین میفرمودن و شعار برائت میدادن ، از بس خندیدم ، اشکم در اومد :"(


3. یه مدتیه که وبلاگ یه دختر هوموسکشوالو میخونم. گاهی وقتها واقعا همراه باهاش بغض کردم... با خوندن آخرین پستش فهمیدم که جمعه گذشته ، روز اقلیتهای جنسی بوده... هیچی تو دستگاه عریض و طویل اما بی خاصیت آوا و نمای خودمون ندیدم و نشنیدم درباره ش... خب البته که انکار ، راه درمان نیست!


4. آهنگ گذاشتم که موقع خوندن بلاگم ، ریلکس بفرمایید :)

مرسی میناجونم که هروقت کمک خواستم ، حاضر و آماده بودی :****



نظرات 16 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 08:04 ب.ظ http://my-deja-vu.blogsky.com

1. :(((((((((((((((((((((((((

2. خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است / کارم از گریه گذشتست به آن میخندم :-|

3. اگه خصوصی نیست لینک وبلاگش رو بده. تووی مملکت ما نرمال ها هم حق و حقوقی ندارن، خدا به داد این بندگان خدا برسه که حتی بین مردم هم جایگاهی ندارن :(

4.ای جونم. وظیفمه عزیزم. به دوست جونم کمک نکنم به کی پس؟ مبارکه و خیلی هم قشنگه :-***

1. اونوقت تازه میپرسید بنظرتون چیکار کنم؟ o-0

2. واقعا... همه کارشون مسئله داره :@

3. خیلی دردناکه بعضی پستاش...
نه عزیزم. خصوصی نیس. رمزدارشم نکرده. اینه:
http://zoghali.blogsky.com

4. مرسی ع د :*
باورت میشه از کی دلم میخواست آهنگ بذارم؟
همش میرفتم تنظیمات و اینا. نمیدونستم به این راحتیه :دی

مینا دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

این سایت رو یکی از دوستام توو ف.ی.س.ب.و.ک آدرسش رو گذاشته بود گفتم شاید کمکت کنه مدلاش. الته من سرعتم پایینه امشب نمیدونم چرا، واسه همین نتونستم کامل ببینم عکساشو. یه سر بزن شاید به درد خورد :-****

مرسی عزیزم:*
مرسی دوستم:*
قالب فصلی میخوام. میگردم دنبالش

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 10:35 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

چه مرگش بوده حالا؟


آهنگ و قالب مبارک

روان پریش دو شخصیتی متوهم.

مرسی عزیزم :***

Masʘ‿ʘd دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 10:48 ب.ظ

1اخه علتش چی بوده که این کارا کرده؟؟o_O
2منم کلی خندیدم و چیز گفتم و تاسفم که دین را با سیاست قاطی شده
3):
4مبارک طرح و رنگ بندی باشه و همچنین مبارک اهنگ تون

1. واسه آرش نوشتم. بخونش.

2. حالا غیر از اون ، من به چیز دیگه ای هم خندیدم :"(

3. :(

4. قالب به زودی عبض میشود :)
مرسی :)

آرش سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 12:08 ق.ظ

-1:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
توی دوران عقد یعنی ایجوری نشده بود؟
علتش چی بوده خب؟ قرصاشو نخورده بوده؟ مشکلی پیش اومده که ماراحت شده؟ یا همینطور عشقی گفته دور هم باشیم؟

4- ریلکس ؟ من که دپیدم , غمسوز شدم

1. منظورت :((((((((((((((( بود دیگه؟ :دی
شده بود. مثلا حین رانندگی جوری با پشت دست زده بود تو دهن و چشم دختره که خون افتاده بود و کبود شده بود.
قرص زیادی خورده بود!

4. صداشو ببند :دی

آرش سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 06:08 ب.ظ

1- نه راستشو بخوای همون :))))))))))) منظورم بود, خب چیکار کنم, همین طور که داشتم میخوندم یهو از پوکستم, زدم زیر خنده, آخه از همون اول که میخوندم موقیعت را با جزییات توی ذهنم باز سازی میکردم, یهو دیدم یه صحنه کمیک جلو رومه :دی
دیگه بخوام خیلی ماس مالی کنم میتونم بگم خنده تلخ بود :دی
ولی طفلی دختره

از بزرگترین مرد زندیگم یه چیزی رو خوب یاد گرفتم, یه مرد لحظاتی میتونه خشن باشه, میتونه بد اخلاق باشه میتونه داد بزنه, میتونه آنچنان بخوابونه تو گوش طرف مقابلش که همونجا دراز به دراز بیوفته, ولی هیچکدوم از اینا هیچ وقتی و در هیچ شرایطی نباید واسه زنش باشه, اگه یکی از این رفتار در برخود با زنش داشته باشه, دیگه نمیشه بهش گفت مرد
خیلی حرف زدم, فکر کنم به خاطر کم خوابیه :دی

1. طفلی نبود. نادون بود


خدا بزرگترین مرد زندگیتو حفظ کنه. مرد درستیه ظاهرا.

وقتی کمبود خواب داری خشششنگ حرف میزنی.
اگه بدونی من وقتی کم خوابم ، چقدر چرت و پرت میگم

مینا چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 02:19 ق.ظ

میدونی چی شد؟ دیروز هر چی میزدم میگفت کد غلطه. حالا میبینم کامنت رو فرستاده ولی اصلا آدرس سایت نیست! من آدرس واسه قالب نداده بودم که! واسه دیزاین نیم ست بود! :دی

اینه:

http://tajmahalgallery.com/

:-***

:دی :دی :دی

تاج محلو چندبار دیدم. البته ازش خرید نکردم اما خوشم اومد از مدلاش.
از بینا و جواهربازار و فروغ مهر و 5040 خرید کردم اما ایده جالبی بهم نداد.
بازم مرسی:***

& شنبه 27 مهر 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام
میشه طریقه گذاشتن اهنگ را بگید
منم بلد نیستم بذارم اگه امکان داره
راه حلش را بگید

سلام.
واااااای... من الان احساس استادی کردم اصن :دی
یکی داره از من ناشی راهنمایی میخواد :دی
چه حس خوبی:))))

خب... اول بگو ببینم تو بلاگ اسکای هستی یا جای دیگه؟
چون من فقط تو این سیستم یاد گرفتم. بقیه رو بلد نیستم.

& یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 01:45 ب.ظ

همین جا

اوکی.
خب ببین:
دوست من این سایتو بهم معرفی کرد واسه کدهای آهنگ
varoone.ir
برو تو این سایت و آهنگ مورد علاقه تو سرچ کن.
بعد که پیداش کردی روی لینک دریافت کد آهنگ کلیک کن.
بعد از پنجره ای که باز میشه ، کد آهنگو به صورت کامل کپی کن.
بعد توی وبلاگت برو قسمت نمای وبلاگ و تو پنجره ابزارکها ، کد اختصاصی رو فعال کن.
بعد اون کد آهنگ که کپی کردی رو توی کد اختصاصی وبت پیست کن و ثبت رو بزن.
به همین راحتی! تموم :)

واما
من عاشق این آهنگی هستم که گذاشتم ولی تو سایت وارونه ندیدمش.
سرچ کردم و راه حلشو تو سایت صدایاب پیدا کردم :)))
از سایت صدایاب میتونی هر آهنگی که دلت میخواد و روی سیستمت داریش ، تبدیل به کد کنی و بذاری روی وبت.
فوق العاده س ، نه؟ :)
کلی آهنگ هم خودش داره که شاید خوشت بیاد.
هر سئوالی داشتی بپرس

hypetia سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 09:29 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

مرسی برای مورد سه ...
خیلی برام ارزش داشت .
چه خوب که آدم هایی مثل تو هستند

3. کاش کاری از دستم برات بر می اومد...

Masʘ‿ʘd یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 04:03 ب.ظ

استاد اجازه میشه من برم بیرون بیام کار ضروری دارم
(حالتم رو پام بند نیستم):دی

روحیه دادن به عمه با گفتن استاد به ایشون((((:

چی خوردی بچه؟ آب روغن قاطی کردی؟ گفتمت فقط کباب بخور

Masʘ‿ʘd یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 04:06 ب.ظ

استاد اجازه هست بیام داخل کارم تموم شد

ستاد شاد کردن عمه با گفتن استاد

Masʘ‿ʘd یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

استاد اجازه هست بیام داخل کارم تموم شد

ستاد شاد کردن عمه با گفتن استاد

نع!
یه دست و یه پا باااالا ، کنار دیوار تا آخر زنگ

Masʘ‿ʘd یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 04:10 ب.ظ

راسی استاد عایا شما به چی خندید دیگه بگید تا ماهم بخندیم شاد بشیم:دی
استاد ما خودمون اهنگ براخودمون پخش میکنیم تو وب شما تاب میخوریم از حجم مونم کم نمیشه
استاد میشه من برم بیرون گوشیم داره زنگ میخوره جواب بدم بیام

خنده شادی نبود. خنده بالاتر از گریه بود :@


برو بچه. برو که هنوز زود بوده بیای سر کلاس من

Masʘ‿ʘd یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

استاد استاده
خوده استاده
یکی یدونه
:دی



ستاد شاد کردن عمه خانوم مقلب به استاد




Masʘ‿ʘd یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 04:25 ب.ظ

استاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد


زنگ خورد بریم خونه

فردا با پدرمادرت بیا. با جفتشون :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد