روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


تازه ، اول پاییز است.

اما روح من ، سخت چاییده!

و پرستاری جز خودم ندارد.

سرمای بدجنس زمستان هم که در راه.

دلم به امید ، زنده است و به "...کفی بالله وکیلا..."



نظرات 4 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام ع د
امید تنها بهانه ی زندگیست
پایان شب سیاه سپید است
دد

س ع د :*

تنها بهانه و بهترینش.
امیدوارم به همین سپیدی پایان :|

منم د د خ ز :*

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 10:28 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

منم با خرید زمستونو آوردم :))) بوت و ... :دی
قبلشم که کلا خونواده زمستونشون رو ازم دریغ نکردن
از تابستون تو زمستونم

مبارکت باشه :*
منم تو قطبم. نگران نباش. درست میشه. مطمئنم :)

آرش سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 02:30 ق.ظ

پاییز پاییز پاییز

آخر هم نفهمیدم خش خش برگ ها, بوی باران, چک چک باران کدام یک یادش را در یادم می اندازد
شاید هم چترم که هنوز بوی عطرش را میدهد.
کاش پاییز از دایره فصل ها خارج می شد, کاش پاییز را با خودش میبرد

وا؟ آرش خوبی؟ :دی
اگه اینقده پاییز خاطره انگیزه که باید دوسش داشته باشی که!

میگم اون صفر و یکو کجا توضیح بدم برات؟

آرش سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

خوب؟ آره بابا ,چهل هشت ساعتی میشه نخوابیدم, وقت کنم یه کم بخوابم خوب میشم


هرجا میدونید که خوبه هونجا بگید, اگه امکانش در جواب همین نظر, اگه نیست هر جا اراده کردید بنویسید و به من بگید میرم میخونم :دی
قبل از اینکه نظرتون رو بدونم, تشکر میکنم از وقتی که گذاشتید, ممنون

سفینه رو هوا میکردی؟:دی


همینجا میگم. مختصرومفیدش اینه که هشتاد درصد حق با توئه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد