روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. سرم درد میکنه :(

در جهت استقبال از زلزله اصلی ، پیش لرزه ها روی اعصابم رژه میرن :(


2. چند بار که نیم ست دیزاینی اختصاصی مو پوشیدم و مورد توجه و تحسین قرار گرفتم ، تشویق شدم که یه نیم ست دیگه طرح بزنم :دی

یه گردن بند سه رشته مروارید دارم. میخوام ازش گردنبند و گوشواره و دستبند و انگشتر درست کنم :)

ترکیبش با فیروزه قشنگ میشه اما بنظرم خیلی سرده.

نمیدونم مروارید با چه سنگی هماهنگه. هم از نظر ظاهر و هم خواص.

طراحی ، حواسمو از دلهره ها میگیره و متمرکز میکنه روی مدل.

بهرحال... تو موقعیتی هستم که هر چیزی حالمو بهتر کنه ، بهش آویزون میشم. هر چیز مثبتی البته :|


3. چهار روز تعطیلی در پیش است :"(((  :@  :"(((


نظرات 7 + ارسال نظر
سالواتوره دی ویتا یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 05:10 ب.ظ

هنوزم دیزاین میکنی؟
راستی اون کیف چرمو چیکار کردی؟
هنوز جایی پیدا نکردی برات درست کنند؟

سلام.

خیلی کار با سنگها رو دوس دارم :)

راستش با اون کارگاه نزدیک خونه مامانم حرف زدم. خیلی کاراش قشنگ بود اما گفتش تضمین نمیکنم که حتما بپسندی! منم منصرف شدم :دی
باور میکنی هنوز زیپ این یکیو تعمیر نکردم؟ =))

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 08:41 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

4 روز؟ چه خبره؟
من از بس تعطیلم همش تعطیلم

سه شنبه ها زیتونک تعطیله و اون سه روز هم که تعطیله :(
حالم از تعطیلی به هم میخوره

مینا یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

1. الان در چه حالی؟ اون برنامه هایی که گفتی چقدرش پیش رفت؟ این زلزله هم به همون مربوطه؟ :(

2. کلا انجام کارای هنری خیلی ذهن آدمو آروم میکنه. خیلی خوبه که علاقه مندی.یشم و عقیق و کهربا هم قشنگ میشه.

3.خوبه که. چرا ناراحت؟

1. هنوز سرم درد میکنه.
اونها هنوز شروع نشده. آرامش قبل از طوفانه.
آره مربوطه. زلزله اصلی همون طوفانه. کلا در بلایای طبیعی شناورم :|
میام وبت برات میگم.
اووووووه...چقدر چیزه که باید بگم. هیچوقتم فرصت نمیشه :"(

2. آره :*
یشم. اصلا به یشم فکر نکرده بودم.
نیم ست عقیق و کهربا دارم. یشم باید قشنگ بشه :)
مرسی ع د :*****

3. ناراحت؟ عصبانی. دیوونه. اصن خل و چل. بس که از روزای تعطیل متنفرم

غریبه یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام:)
1.چرا پس؟
بد خواه مد خواه دارید؟
عکس بده پاره تحویل بگیر:)

2.کی این طرحا رو اجرا میکنه؟:)
اندرونه نجف اباده یا بیرون؟:)
از همین جا کلی انرژی مثبت براتون فرستادم:)
امید وارم زودی حالتون نسبت به الانتون بهتر بشه:)

3.از روزهایه تعطیل خوشم نمیاد
روزهایه غیر تعطیل سر حال ترم

راستیاین قالبتون قافل گیرم کرد:)

سلام :)
1. محض تنوع :|
نه بابا... ما عددی نیستیم که به این حرفا بخوره.
خودم میتونم پاره کنم. اصن ریز ریز. پودر :دی

2. میشناسیش که!
مرسی. بابت انرجی :)

3. من هم. به شدت :(

همه چیز در دست تغییر است. منتظر سوپرایزهای جدید باشید :دی

سالواتوره دی ویتا دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

زیتون بانو برای کیف چیزی طراجی کردی؟
من کارگاه زدم.
اگه دوست داشته باشید طرحاتونو ببینم اگه قابل اجرا باشه براتون امادش میکنم

واقعا؟ راست میگی؟ ای ول بابا... همه فن حریف :)

طرح مکتوب که نه. کاملا براش توضیح دادم که اگه تونست با هم بکشیم نقاشیشو. بعدم که اونجور گفت منصرف شدم.

میشه آدرس؟ :دی
خصوصی که نبود احیانا؟ :دی

سالواتوره دی ویتا دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 06:15 ب.ظ

خصوصی که نبود
اونچایی که رفتید چرم دست دوز کار میکردند یا چرخ دوز؟
کلا احتمالش هست تو طراحی اونچیزی که مد نظرته با بعد از دوختش فرق کنه.
کلا بعضی ایده ها هم اصلا قابل اجرا نیست
ولی اگه بتونم براتون در میارم
ادرسم اگه به تفافق رسیدیم میدم خدمتتون

جفتش. چرخ داشت و دستی هم کار میکرد.

آره احتمالش هس.
بعضی ایده ها الان ایده ن و آینده میشن پیش پا افتاده!

مرسی. مرسی.

سالواتوره دی ویتا دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

ما کارمون فقط دست دوزه
سعی کنید طرحتونو رو کاغذ پیاده کنید
اینطوری دقیقا همون چیزی میشه که میخواید
من میبینم اگه قابل اجرا بود در خدمتم
راستی اون کیفتون که گفتید زیپش خرابه اگه دوست داشته باشید میتونم تعمیرش کنم
حیفه کیف چرم که به خاطر یه زیپ از کار افتاده بشه

از کار افتاده؟ منو نمیشناسی پس :دی
با پررویی و ریلکسی همونجوری خراب میگیرم دستم و میرم همه جا. چندماااااااهه الان :دی

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد