روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. پاتوق ، عالی بود :)


2. امروز صبح ، به زنی مشاوره دادم که بیشتر به عاجزی مفلوک شبیه بود تا انسان با مشاعر زنده ای!

بیست و دوسال ، کتک خورده بود و ناسزاهای رکیک شنیده بود و تهمتهای ناروا تحمل کرده بود و برای آن جانور مردنما ، دو شکم هم زاییده بود!

حق دارند بعضیها که بگویند : ضعیفه ناقص العقل!

لابد امثال موجوداتی شبیه زن امروز صبح را دیده اند :"( :@


3. وقتی لباس کرم قهوه ای یا شکلاتی میپوشم ، دخترم به جای "مامان" بهم میگه : "دونه قهوه خوشبوی من" :)

ذوقمرگ میشم کلا :)


4. فردا صبح تا ظهر ، ذره بین :)  فردا عصر ، جشن مهرگان :)



نظرات 6 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

2- دقیقا در چه موردی مشاوره میخواست؟ چی بهش گفتید؟
لطف میکنید یکم موضوع رو باز کنید, ممنون

2. میخوای چیکار اینقدر دقیق؟ o-0
مشاوره دادم دیگه. درباره چگونگی مراحل استیفای حقوق مادی و معنوی خودش و بچه هاش.

کجاش مبهمه؟

خَــ✗ــط خـَـطـ✗ـے چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 08:32 ب.ظ

کلا عشق میکنید مادر دخدر!
دخترتو دوسش دارم، ولی بهش بگو کمتر منا حرص بده!



اصن نیگاش نکن تا حرص نخوری. سن حرص دادنشه. من میدونم تو باید کارتو درست انجام بدی اما اون اگه حس کنه کسی میخواد براش بزرگتری کنه لجش میگیره

غریبه پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام
خوبین؟:)
2.مردایه نامرد
خسته شدم اینقدر مرد دیدم که باید مرد باشن ولی نامرد بودن
:|
نمیدونم حکمته مرد شدنه اینا چی بوده:|

سلام.
عالی. شکر. خودت خوبی؟

2. انسان نماهای جانور.
منم همینطور :(
حکمتش این بوده که ما ببینیم و عبرت بگیریم!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 04:06 ق.ظ

1. اینقدر خوشم میاد از این پاتوقاتون

2. :(

3. ای جان :-*

4. :)

1. آره جالبه. هفته مونو با هم مرور میکنیم. اشتراک تجربه ها و اینااااا...
قبلا خلاصه پاتوقو مینوشتم. خوندیشون؟

2. :"(

3.

4. :*

درباره اون کامنت خصوصی:
زیاد سرچ کردم. اما نشد یا من نتونستم

مینا پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

بعله که خوندم. کامل کامل

برات سرچ میکنم نتیجه رو میگم

بوس:-*




دوست جونمی آخه (شکلک عاشقم مث این منگولای همیشه خواب آلوده...)

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 08:27 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

احساس قشنگه

چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد