روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. امروز ، تو مسیر دادگاه تجدید نظر ، یه تلفن بهم شد که خیلی ناجور اعصابمو به هم ریخت. طوری که نزدیک بود تا دادگاه دوبار تصادف کنم... اما وقتی رسیدم یه اتفاق خوب افتاد که کلا حالمو عوض کرد: وکیل سرپرست دوره کارآموزی مو بعد از سه سال دیدم و با هم اختلاط کردیم :) :) :)

بعد از کارآموزی که هنوز یه نمه معرفت داشتم! با دوستان هر از چندگاهی میرفتیم دیدن استاد. بعدش درگیر شدم (=بی معرفت!) و طی سه سال اخیر فقط تلفنی و مسیجی ، جویای احوال ایشون بودم.

یکی از شانسهای بزرگ من ، موافقت ایشون با کارآموزی من در دفترشون بود.

این مرد نیک و خوشنام جامعه وکالت ، بسیار چیزها رو به من آموخت.

شرف ذاتی منو تقویت کرد. اخلاق حرفه ای رو برای من عملا نمایش داد.

مردی که پیر راه حقوق و قانونه و همچنان سایه پربرکتش بر سر جوانهای همکارش گسترده س.

همه مشاغل قضایی و کشوری رو در سطوح عالی در قبل و بعد از انقلاب ، تجربه کرده و وجودش مایه مباهات ماست.

خداوند "مرتضی جم" نازنین رو در پناه خودش نگهداره و از گزند حوادث ، محافظت کنه. آمین.


2. متوجه شدم که وقتی کسی رو دوست دارم ، سعی میکنم شرایطی رو براش مهیا کنم که بهش خوش بگذره. پس وقتی تصمیم دارم خودمو بیشتر دوست داشته باشم باید به طریق اولی این شرایطو واسه خودمم فراهم کنم. میخوام فردا از صبح تا عصر بهم خوش بگذره. شرایطشو حتما فراهم میکنم. هر چند که سرم درد میکنه :|


3. درباره بند 2 پست قبل ، حرفی ندارین؟ :دی



نظرات 4 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 08:49 ب.ظ http://kachal-khan.blogfa.com

سلام
خب وقتی قرار بهتون خوش بگذرد سعی بکنید حتما بهتون خوش خواهد گذشت

سلام.
چرا کچل خان؟

خعلی خوش گذشت. عالی بود

مینا دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

1. تو رو خدا این جور وقتا بزن بغل، یکم آب بخور، یکم آروم شو بعد حرکت کن :( ولی خوشحالم که بعدش حالت خوب شده.

2. اگه هر روز صبح که بیدار میشیم همین تصمیم رو بگیریم فکر کنم هر روز بهتر شروع بشه و کمتر مساله ای بتونه باعث ناراحتیمون بشه. نه؟

3. خب بگو چی شد دیگه :)

1. آره اشتباه کردم. باید وامیستادم. دوتا موقعیت خیلی بد از سرم گذشت. خدا به بچه م رحم کرد

2. حتما همین طوره. من قدم به قدم دارم میرم جلو تا بشه عادت هر روزه م.
میدونی که چه طوفانی تو مسیر اینده منتظرمه. باید حسابی مواظب خودم باشم

3. دفتر یه کمپ ترک اعتیاد

دنیا سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام ع د ایشالا همیشه سلامتی و خوشی همراهت باشه
چرا برام بگو اخرش بعد این همه سرو صدا چی شد سوئیت بغلی
رستوران کافی شاپ پوشاک؟

س ع د :*
مرسی. برای خودت هم همینطور :*
هی... هی... هی... اگه بدونی چی شد :"(

کاش رستوران و کافی شاپ و پوشاک شده بود!
دفتر یه کمپ ترک اعتیاد شد

مینا سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

1. فدای سرت. خدا رو شکر که به خیر گذشت. این به بعد مواظب خودت باش :-*

2. نگران نباش. انرژی منفی هم نده. هیچ طوفانی در کار نیست. اتفاقا روزای بهتری قراره برات از راه برسن :-*

3. اوه پس منتظر سوژه های جدید باشیم دیگه :دی

1. :* :* :*

2. امیدوارم. امیدوارم. با امید ، زنده م.

3. آره احتمالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد