روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. داشتم رو موهای دخترم دست میکشیدم و میگفتم: قربون ابریشمات برم... چقده رنگشون نازه... هایلات طبیعیه...

برمیگشته میگه: سوسکه هم به بچه ش همینا رو میگفت!

من: o-0

اون: =)))


2. سوئیت کنار دفتر یادتونه؟ که بوی رنگ و سروصدای تغییر دکورش منو دیوونه کرده بود؟ بلاخره داره به کاربری میرسه.

حدس بزنین چی شد؟ :"(((


3. تا حالا مائده بهشتی خوردین؟ یه دونه سیب و یه دونه به و یه دونه هلو رو به قطعات متوسط خرد کنین و مغز چهار پنج تا گردو رو بریزین روش. بعد روی همش دو قاشق عسل چکه چکه بریزین. نوش جونتون :)


4. بعضیا رو دوست دارم. بعضیا برام قابل احترامن. از بعضیا خیلی یاد گرفتم. به بعضیا اعتماد دارم. به بعضیا مدیونم...

خلاصه... وقتی از کسی که دوستش دارم یا براش احترام قائلم ، تایید میگیرم ، شارژ میشم :)

سرپرست مجموعه فرهنگی آفتاب و مسئول مرکز مشاوره نور ، تو هفته گذشته منو شارژ کردن.

یکیشون بهم گفتن: تو کاملا مورد وثوق من هستی :)

یکیشون بهم گفتن: تو یک روانشناس واقعی هستی :)


5. فردا صبح تا ظهر ، دادگاه استان :)


نظرات 6 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 06:35 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

تایید!

بهش ک گفتم چرا هیچوقت منو تایید نمیکنی و نکردی
مونده بود از تعجب
یا حداقل به زیبایی چهره ی تعجب رو درآورد

کی؟ همون که دیگه دوستش نداری؟ :(

آدم همیشه احتیاج به تایید داره

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 07:06 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

عاره
نه مایی که لوسیم!!

تو بنظر من لوس نیستی اما به شدت خودتو فراموش کردی. همون مصیبتی که من چندوقت گرفتارش بودم. به حرف منم که اصن گوش نمیدی

مینا دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

1. حامدم همیشه همین جمله رو به مامانش میگه :دی

2. چی شد؟

3. من هلو و به نمیتونم بخورم. هلو به خاطر پرزاش، به هم به خاطر این که دهنم جمع میشه :( ولی همین معجون رو با سیب و موز و خیار و اینجور میوه هایی که دوست دارم درست میکنم بعضی وقتا. خیلی میچسبه موافقم.

4. چه خوب. کلا تایید شدن خیلی دلچسبه. مخصوصا اگه از طرف شخص خاصی باشه.

5. :)

1. امان از دست این بچه ها... حسابی برجک آدمو میارن پایین

2.

3. من با پرز هلو مشکل ندارم اما خب پوستشو بگیر و گوشتشو بخور. میشه که
طبیعت به اینجوریه کلا. دهنو میکشه. اما من میخورمش. عاشق عطر و بوشم

4. آره. تایید آدمهای خاصو دوست دارم. مخصوصا که میدونم چاپلوس و منفعت طلب نیستن

5.

مینا سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

به هلو اصلا نمیتونم دست بزنم. اگه یکی برام پوست بگیره یکم میخورم ولی کلا دوست ندارم. به خام دوست ندارم، ولی عاشق خورش و مرباشم.

الان من کلا شاخ در آوردم
یعنی اگه کسی بگه من هلو و قهوه و لازانیا و چندتا چیز دیگه رو دوس ندارم من شاخ درمیارم.
انگار همه باید سلیقه شون مث من باشه. والللللللا... خودپسند

مینا چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 05:34 ب.ظ

چرا اتفاقا عاشق قهوه و لازانیام. هر دو رو هم خیلی خوب درست می کنم. ولی کلا توو میوه ها یکم بد سلیقم. خیلی میوه ها هستن که علاقه ی خاصی بهشون ندارم. ولی کلا اینچوری نیستم که بگم از چیزی کلا بدم میاد و محاله بخورم. ضمنا عاااااشق ریتونم :دی

ای جونم. ای بگردم. منم عاشق مینام. البته گلش نه نه نه.گلش نه. مینا خوشگل خودم که شکل خودمه
اصن هلو دلش بخواد که تو بخوریش

مینا پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 05:09 ق.ظ

این عکس گوشه ی وبلاگ عکس خودته؟ خیلی بامزست. بوس بوس. دوستت دارم:-***

عکس پنج شش سالگی زیتونکه

منم دوستت دارم. زیاااااااااد :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد