روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. از خواننده های خاموش و روشن این یادداشتها یه خواهش کوچیک دارم. لطفا اگه از برگه های G5 استفاده کردین محاسن و معایب و کلا تجربه تونو برای من بنویسین. خیلی خیلی ممنونم :)


2. عصر پنج شنبه در جلسه تحلیل فیلم ، همکلاسی قدیمی دانشگاهو دیدم.... امان از آشوب یادها.... (1)


3. عصر پنج شنبه در جلسه تحلیل فیلم ، فهمیدم که کار بسیار خوبی کردم که در انتخابات شوراها رای ندادم :|


4. دیروز خونه مامان ، همش به وصیت و وداع گذشت و حرفهای مادر و دختری... مامانم چند روز دیگه میره حج... خیلی حرص خوردم اما :@


5. فردا ، صبح تا ظهر دادگاه استان :)


پ.ن

(1): "آشوب یادها" نام اثری از س.س.


نظرات 3 + ارسال نظر
Masʘ‿ʘd یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

1 اقا رضا شما بیاد این زیتون را بکشید از برق بیرون
2*3 :خبیث:
4 بسلامتی دل خوش التماس دعا نه از شما از مامانتون
فقط برا سور یادتون نره برا من کارت بفرسید
خوش بحالتون سوخاتی هم افتادید یه چمدون:دی
5بفر ما چای
فقط برا منم بذارید

1. خیلی تنبل تر از این حرفاس که واسه من بیادش بالا
2و3. واسه چی اونوقت؟؟؟ o-0
4. اصن خوش بحالی نداره. فقط حرص خوردم از دستش
اصن سور نداریم. برو رد کارات. برو بینم بچه
5. آنلی کافی
نمیخوااااااام

Masʘ‿ʘd دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 03:22 ب.ظ

1با اسانسور هم نمیاد
این دیگه خسته خستس
بازم خسته از پلها اومد بالا:دی
2&3دوس دارم
4
من به یه بشقاب میوه
با یه بشقاب برنج و کباب گوسفند شده
میکس پلو باقالی
هم قانع هستما:دی
5لا کافی
فقط چایی:دی

1. نمیاد. یه پا لاک پشته واسه خودش :@
آره طفلی خسته چی مون :دی

2و3. بیتلبیت :@

4. نترکی یه وقت؟

5. هاهاها...

مهدی چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 10:47 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

امیدوارم مادرتون به سلامت بیان از سفر حج.
ای بابا تو هم که همیشه اخر پستات یک سر میخوای بری دادگاه من میترسم ازدواج کنی هم فرداش دادگاه داشته باشی

ممنونم.
من همش باید نگران مردن تو باشم تا بیای اعلام حیات کنی؟؟؟

یعنی این دقتت تو خوندن پستهای من کلا در حلق دشمنان نت فرو شود انشاالللللللللللللله! ازدواج کنم؟؟؟؟ ساعت خواب!
اونوقت انگار یادت رفته من وکیلم. میخوای دیگه نرم دادگاه؟
قرصاتو خوردی مهدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد