روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. از خواننده های خاموش و روشن این یادداشتها یه خواهش کوچیک دارم. لطفا اگه از برگه های G5 استفاده کردین محاسن و معایب و کلا تجربه تونو برای من بنویسین. خیلی خیلی ممنونم :)


2.یه بسته شکلات قهوه اعلای قافلانکوه روی میزمه :)


3. فردا صبح تا ظهر ، مشاوره و پاتوق :)


4. چراغ دم در سوخته. به آقارضا میگم که بیاد تعویضش کنه. میگه باید از آقای ک اجازه بگیرم :@


آقای ک ، داماد مالک ساختمان دفتره o-0 o-0 o-0


نظرات 5 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com

واسه لامپ عوض کردن اجازه میخواد بگیرههههههه؟؟؟؟؟؟؟
من داشتم g5 رو استفاده نکردم ...

اوهوم

چراااااااااا؟ حالا یکی هم که داشته استفاده نکرده

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

اونم حتما میره شهرداری اجازه میگیره :دی

لابد :دی

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 03:42 ب.ظ

1:یکی بیاد زیتون از رو تکرار این متن برداره سوزنش گیر کرده:دی
2:من که شکلات دوست ندارم خواهشا اسرار نکن من نمیام بردارم بخورم :دی
3:بفرما چایی گلوی تازه کنید:دی
4: باید اجازه بگیره بدبخت اقا رضا هزینه میکنه بعد میگه ب من چه پول دادی باید اجازه به همراه پول را بگیره

1. تا جواب درست درمون نگیرم تکرارش ادامه داره
2. هیچ اصراری ندارم. راحت باش
3. خوردیم اتفاقا
4. ها؟ چی؟ تو دوباره یه چیزایی گفتی فک کنم خودتم نفهمیدی

Masʘ‿ʘd یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

3نمیتونه از خودش پول بده برا چراغ که
باید اجازه بگیره برا تعویض به همراه پول

وا؟ پس اینهمه پول شارژ ماهانه میدیم و خود جناب مستطابشم سر هر ماه میاد ازمون ماهانه میگیره واسه چی؟
اجازه بخوره تو سر تنبلش
امروز حتما باهاش دعوامون میشه

مهدی پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 03:51 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

چراغ دم در سوخته می نویسی تو وبلاگ از دست تو کچل شدم یعین این روز نوشتات تو حلقم

منم از دست آقارضا کچل شدم. چراغ که مهم نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد