روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. از خواننده های خاموش و روشن این یادداشتها یه خواهش کوچیک دارم. لطفا اگه از برگه های G5 استفاده کردین محاسن و معایب و کلا تجربه تونو برای من بنویسین. خیلی خیلی ممنونم :)


2. اه اه اه... امروز تو کافی شاپ واسه دخترم خواستگار پیدا شد... :( :@


3. اینقده دلم واسه این سرباز کوچولوهای تو دادگستری میسوزه. اینقده اینا طفلکی و مهربونن. آخی... تو شهر غریب و دور از خانواده... :"(


4. اگه یه روز بیکار و بی مسئولیت بشم ، دلم میخواد روزانه یکساعت برم تو بانک و مامور نوشتن فیش پیرمردا و پیرزنای بیسواد یا دست لرزون بشم... جوونیاشون یلی بودن واسه خودشون حتما... :(


5. بنا به دلایلی ، تصمیم بسیار بزرگی گرفتم. دلم میخواد شماها هم بدونین: از امروز خودم را بیشتر دوست خواهم داشت :)


نظرات 6 + ارسال نظر
دنیا سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام بهترین کار دنیا همینه افرین که این تصمیم بزرگو گرفتی

سلام عزیزم :*
اینقده خوشحال میشم که برام کامنت میذاری. اندازه اسمت خوشحال میشم
آره تصمیم بزرگیه اما سر حرفم هستم

goodgirl سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://ta3tu30.blogfa.com

1.بازم وات؟
2.عه...این که نشونه ی خوبیه...دخمل کوچولوت بزرگ شده خانوم شده واسه خودش.....
ولی آخه کافی شاپ؟ چیکارش کردین خو؟
چه مادر شوهر های کلاسی.....اوه مای گاد...منم موخوام .....
3.وای نگو سرباز که قند تو دلم آب میشه....عاشق شونم با اون کله های کچلشون....الاهی.....

4. من این کار خدا پسندانه رو پشت عابر بانکا انجام میدم....
بعدم یه دعای خیر از طرف اونا مرا بس......
5.همینه.....

1. بازم برگه G5
2. اه اه اه... از این نشونه ها زیاد دیدم. از کلاس پنجم دبستان که بود شروع شد
مادرشوهر نبود. خواهرشوهر بود. بفرستمش بیاد؟
3. آره... آخی... کله هاشون
4. منم. اما تو بانک و فیش ماجراش فرق میکنه. خدا همشونو (خوباشونو :دی) عمر با عزت بده. هیچوقت احساس سرباری نکنن
5. خودشه

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

1:| نظری ندارم:دی
2خو بسلامتی کی بیام شیرینی بخوریم:دی
3بی کس ترین کس سربازه تو شهر غربت:(
4پس خبرتون میکنم برا خودم الای پیر شی جوون خیر از جونیت ببینی:):دی
5مبارک باشه

1.
2. به وقتش. وقتش حالا نیس
3.
4. منتظرم
5. تچکر

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 02:43 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

کاش منم دوست میداشتم ... خودمو

تو میتونی :دی
میتونی بخدا :*

مهدی پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 03:53 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

چرا دلت برای من نمی سوزه پس؟
منم الان غریبم توی شهر گنده بدون پدر و مادر سرگردان و ویلان

تو که مهندسی. مهندسها سرباز هم که باشن کچل و کوچولو نیستن که

مهدی جمعه 5 مهر 1392 ساعت 11:40 ق.ظ

اتفاقا مهندس ها کچل می شن منم دارم کچل می شم اما راست می گی کوچولو نیستم
حیییییییییییییییییف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد