روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. با همه توانم دارم سعی میکنم که بحرانهای بزرگترین استرس زندگیمو به خوبی و با آسیب کمتری ، پشت سر بذارم.

هر روز از ساپورت سه تا دوست بزرگ و ارزشمند که راهنماییاشون حالمو بهتر میکنه کمک میگیرم و خدا هم که دستهای قوی و مهربونشو از روی شونه های ضعیفم بر نمی داره حتی لحظه ای. اما بهرحال نگرانیها هستن مخصوصا که " من یک مادرم".


2. برنامه های روتین به روال معمول ادامه دارن. دادگاهها و پرونده ها و مشاوره ها و کلاسها و کارگاهها و... اما کمتر حوصله نوشتنشو دارم. ببخشین دیگه :(


3. طرف زنگ زده به منشیم گفته: من فرصت ندارم بیام مشاوره!  از خانم وکیل بپرسین یه پرونده حقوقی چقدر طول میکشه تا به نتیجه برسه؟! منشیم گفته: حداقل بگین موضوع پرونده تون چیه؟ طرف گفته: بهشون بگین موضوعش حقوقیه. وکیل اگه وکیل باشه جواب منو میده! o-0 o-0 o-0


نظرات 3 + ارسال نظر
عروس شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 12:13 ق.ظ http://madarshoharam.blogsky.com/

سلااااااام زیتون جون
خوبی؟ من خوبم ـ خیلی فرق کردی دوووووست گلم
شرمنده ام ـ اوضاع خونه و خرابی PC و قطعی اینترنت و احوال کوچولو و ماه رمضون و .... دست بدست هم داد که خیلی خیلی دیر اومدم
بزودی آپ میکنم

سلام عروس خانمی
مرسی عزیزم.
دقیقا چی چی فرق کرده؟
احوال کوچولو چرا بد بوده؟

امیدوارم با خبرای شاد و خوب آپ کنی

دنیا شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام عزیزم تو میتوانی چون خدا با تمام وجودش دوستت دارد و بر اراده ات صحه گذاشته و اراده اش در راستای اراده تو قرین گشته
پس امیدوار باش و منتظر

سلام دنیای مهربونم.
وای... اگه خدا با تموم وجودش منو دوست داشته باشه که دیگه غصه ندارم

چه فلسفی حرف زدی :دی
امیدوارم و منتظر.......

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 04:38 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

چقدر یارو مشنگ میزده :دی

ایشالله خدا بهت توان و قدرت و صبر بده

یه چیزی فراتر :دی

مرسی. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد