روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. امروز ، یک روز بزرگ و مهم در زندگی زیتون بود :)


2. امروز ، یک روز بزرگ و مهم در زندگی زیتون بود :)


3. امروز ، یک روز بزرگ و مهم در زندگی زیتون بود :)

نظرات 5 + ارسال نظر
خَــ✗ــط خـَـطـ✗ـے جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 12:54 ق.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

چح خهبهره باهباااااااااا؟!
یهکم آهروم بهگیر بهبینم چیح شحدح!
موهباهرهکه

آروم آروم بودم. با یه لبخند عمیق از سر رضایت...

مرسی عزیزم :بوس و بغل

مینا جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام بر دوست عزیزم
خوشحالم که روز خوب و مهم و بزرگی بوده برات
همه ی روزهات خوب و مهم و بزرگ باشه الهی
میبوسمت
:-*

سلام نازنین.
خوبی؟
مرسی که سر میزنی:*
همچنین برای خودت.
دعا کن که دوام داشته باشه چون آینده مو رقم میزنه.

ژیگول جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 02:12 ق.ظ

امروز چ روزی است عایا؟؟

جمعه نه.
چهارشنبه بود.
یک روز بزرگ و مهم در زندگی زیتون :)

Masʘ‿ʘd شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

ای کاش یه روز خوب و پر از خاطرات خوب باشه براتون و تمام روز های خوب براتون مهم باشه:گل:


نمیدونم چرا دیگه نمیتونم خبیث باشم چه نفرینی در حق من کردید من میخوام خبیث باشم:(
تو این پست خوب میشع خبیث باشیم ولی چوم چرا نمیتونم:(

ممنونم. همچنین برای خودت :گل

آدمهای حقیر نفرین میکنن. من دعا میکنم. برات دعا کردم که درست بشی. شدی؟! :دی

اگه نمیتونی پس یعنی دعام مستجاب شده! اما مطمئنم موقتیه چون

هرکسی کو دور ماند از اصل خویش
باز جوید روزگار وصل خویش... :دی

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 05:04 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

:***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد