روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. خانمه اومده مشاوره. یه دوربین کوچولو داد دستم که عکساشو ببینم. خب... عکسای خودش بود با شوهرش در اطراف و اکناف دنیا. همه جااااااا... از شرق تا غرب... بعدش یه آلبوم جیبی داد که عکسهای خودش و شوهرش بود توی خونشون که بیشتر یه کاخ مجهز بود تا یه خونه... خودش مهندسی شیلات خونده بود و شوهرش مهندس ساختمان بود. خودش ترجیح داده بود شاغل نباشه و شوهرش یه شرکت پیمانکاری داشت. به ظاهر ، همه چیز اوکی و رله.

اما

اومده بود که بپرسه اگه بخواد از اون کاخ و اون شوهر خوشتیپ پولدار مهربون جدا بشه چکار باید بکنه؟

دلیلشو که پرسیدم ، گفت:

حداقل ماهی دو بار شوهرش با زن دیگه ای رابطه داره.

تو دفتر من ، صحبت از خیانت یه امر تکراری و البته تاسف باره.

اما این بار دلیل خیانت ، خیلی حیوان صفتانه بود.

ماهی دوبار رابطه با زن دیگری غیر از همسر ، فقط به دلیل پریود همسر!!!


شما برای مردی که نتونه میل طبیعی و غریزی خودشو فقط چند روز کنترل کنه ، چه اسمی میذارین؟؟؟ :@

چه تفاوتی با جانور داره این مرد؟؟؟ :@

فرق جایگاه التذاذ در حیوان با انسان چیه؟؟؟ :@


2. شکلات 85% آیدین ، بینهایت خوشمزه س :)


پ.ن

با من یا به شیوه من دوست باش یا اصلا نباش. متشکرم :$

نظرات 14 + ارسال نظر
Masʘ‿ʘd چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 09:22 ق.ظ


اخه بع این حیوان چی میشه گفت ؟؟
حیف حیوان که به این نسبت داده بشه
ببخشید اگه تند رفتم یکم بی اعصاب بودم اینم که خوندم دیگه نتونستم چیزی نگم

فقط میشه گفت حیوان!
نه دیگه حیف نیس. این با حیوان در این مورد شباهت دارن. حیوان هم تعهد و وفاداری و کنترل و شعور حالیش نیس.

شما اینجا که میای کلا راحت باش :دی

مهدی چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 10:01 ق.ظ http://spantman

سلام زیتون خوبی عزیز؟
خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا
خوشحالم که باز سعادتمند شدم
در رابطه با این پست هم اجازه بده نظرم و بگم
والا ما که 31 سال از خدا عمر گرفتیم عین این 31 سال امیال جنسی و جسمی و روحی و کنترل کردیم به خدای احد و واحد باید بهمون اون دنیا جایزه بدم یا حداقل این دنیا به مقام ریاضت و مرتاضی برسیم حالا این بابا 1 هفته نمی تونه تحمل کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی خوش به حالشه والا

سلام مهدی سهیل :دی
مرسی که اومدی. منم بازم میام.
آفرین به تو. آدم اگه نتونه کنترل کنه خودشو که فرقی با جانور نداره.
اصن آدم یعنی کنترل. دقیقا یعنی کنترل.

بد به حالش که قدر اون همه نعمت و اون زن زیبا و نجیب رو نمیدونه و داره زندگی آرومشو از دست میده. بد به حالش...

خَــ✗ــط خـَـطـ✗ـے جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 12:58 ق.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

کن آی اسک یو عه کوئسشن مادام؟! :دی
پ ن ت توجهمو جلب کرد،جالبه، شیوه ی من ینی دقیقا چجوری! منظورم اینه شیوه ی زیتون چجوریه ؟! :)
البته میتونی جباب ندی ولی اگه پیچوندی دیجه قهلم بات

نچ! :دی

شیوه زیتون بر احترام متقابل استواره. بر اینکه هر وقت میخوام تنها باشم طرفم بفهمه و تنهام بذاره. فک نکنه اگه مث سریش بچسبه بهم ، خیلی دوسته! معنی حرفامو بفهمه و جواب بده ، نه اینکه هی حرف خودشو بزنه. فعلا همین کافیه :)

تلسیدم قهل کنی ، جباب دادم که نکنی :دی

ژیگول جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 02:16 ق.ظ

برا متن شماره 1
:|
:|

برا متن شماره دو
من شیرینیییییییییییی موخواااااااااااام

1. :@
2. ندالیم :)

غریبه جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

:|

همین؟ چرا کم حرف شدی نیما؟؟؟ قبلا بهتر اظهارنظر میکردی!

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 05:02 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

ینی اینقدر تو دست پاشه؟
البته بماند من همه شون رو همینجوری می بینم
نمیتونم درست ببی نم نمیشه :|

آره. همینقدر :@

نمیشه و نمیتونم ، نه دلبندم.
نم شه و نم تو نم :دی =))

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 10:57 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

نیگا نیگا حالا من هوش و حواس نی سم آخه :|

:دی
:*

چرا آخه؟ :$

goodgirl سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 03:34 ب.ظ http://ta3tu30.blogfa.com

وا عجب مردایی پیدا میشنا.....خاک تو سرشون کنه.....
بایس من اون روز نطق میکردم....سر همون خیانت در روابط زوجین.....

اه اعصابم ریخت بهم......

:(

ژیگول پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 04:02 ب.ظ

من موخوام
نامدا

خودت
خودت
خودت
:دی

آرش دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام
واسه من چند تا نقطه مبهم توی ماجرایی که تعریف کردید هست, لطف میکنید جواب این سوال ها را بدید تا ابهام من از بین بره
با تشکر قبلی
1- آیا مرد به زن گفته که با کس دیگه ای رابطه داره یا اینکه خوده زن متوجه شده؟
2- آیا این مرد هر شب به جز اون شب های که با زنی دیگه رابطه داره, با زنش رابطه داره؟
3- اون حداقل دو شب در ماه را مرد با یک زن خاص رابطه داره یا با زن های مختلفی رابطه داره؟
4- خانمی که پیش شما اومد در زیبای مثال زدنی بود؟

سلام آرش خان.
خوش اومدی و ممنونم که خوندی و بیشتر ممنونم از اینکه بدون جبهه گرفتن فقط واسه رفع ابهام و بعد نظر دادن منطقی و بی غرض سئوالاتتو نوشتی.

1. اولش خود خانمه از رفتار های خاص همسرش شک کرده بود و بعد روی موبایلش یکی دوتا مسیج نامربوط دیده بود. بعدش بی تعارف و صریح با شوهرش درمیون گذاشته بود و حتی ازش خواسته بود با مشاور و پزشک صحبت کنه اما آقا بعد از انکارهای اولیه ، زمانی که این ماجرا چند ماه پیاپی تکرار شده بود دیگه قبح قضیه براش ریخته بود و واسه خانمش اعتراف کرده بود.

2. هرشب با زنش رابطه نداشت. به طور معمول دوسه شب یکبار. وقتی هم خانمش پریود بود طی اون هفته دو یا سه بار با خانمهای دیگه.

3. تا اون روز که خانمه اومد دفتر من سه مورد مختلف براش مسجل شده بود. از اولین اعتراف آقا دو سال میگذشت.

4. مثال زدنی نبود اما زیبا بود. شیک پوشیده بود. با سلیقه بود.

راستی من یه آرش میشناسم که وب داره و پزشک قانونیه و ضمنا برادر همکار منه. احیانا شما ایشون نیستی؟!

آرش سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 06:41 ب.ظ

من اون آرش تیستم, کلا هیچ آرشی نیستم
نتیجه گیری نه
فقط نظرم, که فقط بر اساس اطلاعاتی که تا حالا فهمیدم و میتونه نظرم کاملا اشتباه باشه
نظر من: پریود بودن همسر بهانه است, شاید هم یک توجیح برای راحت کردن وجدان خودش
البته یه سوال دیگه
رفتار خانم زمانی که پریود هستند با مرد چه جوریه, آیا تفاوت زیادی داره با زمانی که پریود نیست؟ آیا کلا مرد رو از خودش میرونه؟ آیا ...؟

ای بابا... خب شناختمت! خوبی؟ چه کم پیدا :دی

خب معلومه که بهانه س. معلومه. از روز هم روشن تره. منم همینو بهش گفتم. تازه یه چیزای دیگه ای هم بهش گفتم که اصن دود از کله ش بلند شد طفلک :(

خب بد نیس یه چیزی رو بدونی.
البته شک دارم که ندونی.
به دلیل قاطی پاطی شدن هورمونها ، خانمها طی این دوره کمی کج خلق و عصبی میشن و دپ میزنن. اگه مرد بدونه که مهربونی و همراهی با زنش چقدررررررررررر میتونه حال اونو بهتر کنه بعید میدونم اگه عاقل باشه خساست کنه.
صدالبته به دلایل بهداشتی و پزشکی خیلی خیلی بهتره که این چند روز روابط زناشویی تعطیل باشه. حکم شرعی شو نمیدونم اما اخلاقا هم بنظر شخص من "باید" رعایت ضعف بدنی و تغییرات خلقی زن بشه.

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

من یکم فکر کردم و تحقیق
خب کسی نیست من یکم حرفربزنم
عایا زنی نیمده بگه من طلاق میخوام به علت کم بودن روابط بین منو شوهرم

خب قریضه همه باهم فرق داره یکی هرشب یکی هم ماهی چند بار رابطه داره همه که مثل هم نیستد
من محکوم که بره با کسی ولی اگه مشکل داشته باشه چی یا نتونه جلو خودشو بگیره


راسی زنی نیست که شوهرش را وادار کنه هرشب رابطه داشته باشه باهاش

سلام خبیث!
اتفاقا به نکته خعععععععععلی مهمی اشاره کردی.
همونطور که روابط جنسی با همسر برای مرد یک حق مسلمه ، برای زن هم هست.
اصلا از مصادیق حسن معاشرت ، رعایت میل جنسی همسره چه زن و چه مرد.
اما بنا به دلایل متعدد از جمله حیا و شرم ذاتی زنانه ، کمتر خانمی رو سراغ داریم که به این دلیل و صرفا به این دلیل متقاضی طلاق باشه.
مشاوره که میان ، یکی از شکایتها و گله هاشون همینه که همسرم به لحاظ جنسی منو تامین نمی کنه اما حاضر نیستن که تو دادگاه مطرح کنن. اما آقایون به راحتی و با سربلندی به محض اینکه سرویس قطع میشه ، دادخواست تمکین میدن بدون ذره ای خجالت.

البته تو کیسی که مطرح کردم ابدا بحث غریضه و نیاز مطرح نبود. اونها صرفا بهانه های بسیار بدون توجیه برای عیاشی بود.
سئوالات انتهای پست برای موارد مشابه و خیانتهای از این دست طرح شد.

وادار؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونم. اما شاکی زیاد داشتیم!

سئوالا مشکوک میزنه. خعلیم مشکوک میزنه

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

ان شاالله تونسع باشم منظورمو رسونده باشم

یه چیزایی رسوندی اما نمیدونم منظورت دقیقا چی بود o-0 o-0 o-0

Masʘ‿ʘd یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 05:09 ب.ظ

مرسی که توضیح دادید
تا حدودی رسوندید
حالا چرا مشکوک چیش مشکوک بود عایام:دی

من تازه دیروز یه چیز به معلوماتم اضافه
واقعا نمیدونستم از یه نفر کامل پرسیدم اونم برام توضیح داد:دی

تا حدودی؟! کجاش مفهوم نیس برات؟

همه چیش. کلا وجودت مشکوکه

خب واسه ما هم توضیح بده که معلوماتمون تکمیل بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد