روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. در پست پایین ، اگه لینک وبلاگی که واسه اشتراک گذاشتم باز نشد ، آدرسش اینه:

www.92329.blogfa.com


2. فردا باید حرفهای مهمی بزنم. از خدا میخوام گره ها رو از زبونم برداره :(


3. دیشب ، دو سه ساعت با دخترم حرف زدم. یعنی با همدیگه حرف زدیم. خیلی خوب بود. خیلی چیزا تعریف کرد. خیلی درددل کرد. بعدش بغلم کرد و صورت و گردنمو بوسید و گفت که عاشقمه. گریه م گرفته بود. منم همونوقت که تو بغلم بود ، تو دلم و با خودم گفتم: شرمنده م که به این دنیا آوردمت و نمیدونم واسه جبرانش چیکار باید بکنم... :"(((


4. سه شنبه شب ، یه جنایت هولناک تو محله مون ، در واقع سرکوچه مون اتفاق افتاد... حوصله ندارم الان بنویسمش. مفصله و مرورش حالمو بد میکنه. اما امروز که داشتم می اومدم دفتر ، متهم بی وجدانو تو ماشین کلانتری دیدم. خداروشکر که دستگیر شده :(


پ.ن:

واسه اینکه کمتر از من طلبکار باشی ، بند 2 اینجا رو با دقت بخون. اوکی؟؟؟ ممنون میشم ازت :@:@:@

نظرات 5 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 09:38 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

واسه همش. نه؟ :(((

Masʘ‿ʘd دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

چقدر خوبه دختر با مادر و پسر با پدر دوست باشند
واقعا خیلی این دوستی ارزش داره

البته دوستی پدر با دختر و پسر با مادر هم از نظر من بسیاااار عالیست :%

Masʘ‿ʘd دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

رابطه دوستی بین فرزند و والدین خیلی خوبه
و خداروشکر من ازین رابطه محروم نیستم
و با پدر و مادرم دوستان خیلی خوبی هستیم

خداروشکر... منظور من چیز دیگه ای بود خبیث!

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 06:17 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

واسه همش :(

:(

نهال جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 01:03 ق.ظ http://fazmetr.blogsky.com

چقدر خوبه که دخترت باهات حرف میزنه من نمیتونم حرف بزنم با مامانم ،دو دنیای متفاقوت و خیلی دور داریم با هم ...
هم خوشبحال خودت هم دخترت..

خیلی خوبه که حرف میزنیم اما من تو این حرف زدنا متوجه چیزایی میشم که حلش از توانم خارجه. واسه همین بعدش خیلی غصه میخورم.
تو باید حرف زدنو تمرین کنی نهال.
اگه اینکارو نکنی همون میشه که برات نوشتم...:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد