روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. در ادامه بند 2 اینجا ، دیروز اولین جلسه هماهنگی کمیته رو تشکیل دادیم و هسته اصلی و ساعات حضور و طرحهای اولیه و نام گروه و نام دفترمون رو تعیین کردیم :)


2. دخترم ، شارلاتان نیست. بدجنس نیست. جلب نیست. هفت خط نیست. دودوزه باز نیست. اما احمق و ساده و نادان هم نیست. با اینهمه چون مهربان و احساسیه ، من به شششششششدتتتتتتتتت نگران قلب صاف و زلالش هستم :(


3. با دوستم رفته بودیم بازار. چندتا وسیله خونه قیمت گرفتیم. سرم سوت کشید. طفلک اونهایی که میخوان جهیزیه بخرن :"(


4. دوتا کپسول انداختم بالا... پشتش نصف پارچ آب یخ... درد میکنه لامصب... :@


نظرات 3 + ارسال نظر
ژیگول سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 04:03 ب.ظ

خدا به داد همه اونایی ک میخوان جهیزیه + سیسمونی بگیرن برسه

آره بخدا... قیمتها وحشتناک بود... سیسمونی؟ دوقلو؟ :)

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 08:44 ق.ظ

امرور دیروز را دیدم
فردا را هر روز میبینم
یک من بودن خوب است ولی نیم من بودن هم نیاز است

باشد... واما شما؟

حاج خانم پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

ما با لینک کردن به اشتراک گذاشتیم
منم نگران دخترتون شدم واقعا برادر نم دقیقا همین ویژگی ها رو داشت و تو زندگیش خیلی ضربه خورد...ایضا خوده بنده

خوش اومدی دوستم:*
آره... تو این دوره زمونه باید بدجنس باشی تا زمین نخوری:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد