روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. خداوند رو صد هزار بار شکر بابت سلامتی... دکترم ، جواب سونوگرافی رو دید و خیالمو راحت کرد... هر چی که هست بی خطره و با دارو رفع میشه :)   

 

2. صبح تا ظهر در گیر پرونده رابطه نامشروع تو دادگاه کیفری استان... :(

 

3. به یک منشی بسیار منظم و تمیز ، ترجیحا مجرد بدون هیچ تخصصی نیازمندیم :% 

نظرات 10 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 06:43 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

خداروشکررررررررر

واقعا شکر...
نمیدونی استرسش داشت از خودش بدتر میشد...
فقط بخاطر دخترم. فقط.

مرسی عزیزم:بوووووووووس:

M.Masoud یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

تبریک میگم , سلامتی تون رو

ممنونم. بسیار ممنونم :گل:

سیندرلا یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 09:49 ب.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

خدا رو شکر عزیزم سلامتی بالاترین نعمته.
ایشالا یه منشی بسیار تمیز نصیبت میشه به زودی.

مرسی سیندی جان.
منشی فعلی خوبه اما داره واسه آزمون آماده میشه مث خودت. استرس داره. میخواد وقتش آزاد باشه:(

خط خطی! دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

شکر خدا...

مرسی عزیزم:قلب:بوووووس:

گیتاریست دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 04:21 ب.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

خدا رو شکر !



دفترتون کجاست؟ حقوقش چقدره ؟

مرسی:گل:

دفترمون نزدیک خونمونه! تو شهر شما نیس:(
منشی همجنس همشهری میخوام:دی

خط خطی! دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 05:57 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

حیف شرایطت سخته آخه من خعلی تخصص دارم اصن ی وعضیا!نمیدونی!وگنه من افتخار میدادم، چ کینم دیگه! دوستو گذاشتن واسه همین وقتا
میگما انقد منشی عبض میکنی؟!

:هاهاها: !!!!

داره میخونه واسه آزمون. اینجا تمرکز نداره. ضمنا علیرغم توافق قبلی ، حقوقشان کم میباشدo-0 o-0 o-0

گیتاریست دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 11:47 ب.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

راستی چرا اینقدر رابطه نامشروع زیاد شده ؟ !

راستی پریروز یه تایپ می زدم، پایان نامه حقوق بود، موضوع خیلی جالبی داشت، « تبیین حقوقی حکم اعدام در جرائم مواد مخدر »
بخش جالبش بخشی بود که دلایل موافقان و مخالفان حکم اعدام رو نوشته بود ! من از اعدام اونم از این اعدام های در ملأ عام خوشم نمیاد، واسم خیلی جالب بود و به نظرم اومد که استدلالهای مخالفان اعدام خیلی بهتر و منسجم تر بود، ولی به خاطر اینکه حکم اعدام در موارد شرعی ( حدود ) وجود داره و الزامی هست و حدود تعطیل بردار نیستن، حذف کلی اعدام از قوانین ایران، خلاف شرع هست و بنابراین غیرممکنه مگر اینکه قانون اساسی عوض بشه. به خاطر همین، آخرش نتیجه گرفته بود که حکم اعدام باید باشه !

اول باید مشروعیت و عدم مشروعیت یک رابطه رو تعریف کنیم که در حوصله این مقال نمی گنجد همی!

خیلی دلم میخواد مفصلا در مورد موافقت و مخالفت با اعدام حرف بزنم. اما حالش نیس. کلا و خلاصتا با اعدام در ملاء عام مخالفم اما با اعدام مطلقا مخالف نیستم.

دیدی گفتم خوب میشی و کامنتت میاد :دی

ژیگول چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

خدارو صد هزار مرتبه شکر
یه چند مدتیه تو خونواده ما همش جراحیو ...

خیلی بده خیلی


خاه مجرد که هستم
تو تمیز بودن هم که زبون زد همه ام
تو ضمینه؟؟زمینه؟؟ظمینه؟؟؟ همون انظباتم و وقت شناسیو اینام که دیگه خودتون میدونید
میمونه مشکل تخصص که اونم ندید میگیرم

کی بیام سر کار؟؟

اون قضیه که تو تریا گفتم و بابتش وصیت کردم به قوت خود باقیست:(
این یه ماجرای جدید بود که بخیر گذشت:)

بابا متخصص:)))
یه مشکل دیگه م داری. اونو چیکارش کنیم؟:دی
باید "ژیگوله" بشی. میشی؟ =)))

رضا کوشمولو جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

چوووووووووم!من فایده ندارم یعنی......؟؟؟؟؟فقط اگه منشی شدم میخام کنکور بخونما.....شیطونی هم نمیکنم.....فقط درس میخونم....پسر خوفی هم هسم...منظم و با تربیت هم هستم....با شلوار کردی هم نمیام....دست خطم هم خشنگه....اصفهانی هم بلدم بحرفم....:دی
از سه شنبه بیام سرکار...؟؟؟؟؟؟!
ساعات کار بعدظهر هست دیگه....؟؟؟

تقصیر منه که جنسیتو مشخص نکردم :دی
شلوار کردی :دی
حالا لهجه واسه چی؟؟؟ o-0
اونوقت سه شنبه چرا؟؟؟ o-0

:گل:

Masʘ‿ʘd دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

خدارو صد هزار بار شکر




خواهشا" اصرار نکنید من نمیتونم خودم شغل دارم:دی

ممممممممنونم :گل

آره جون خودت. اگه داشتی آدرسشو میدادی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد