روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

واسه تیغی نازم که سرحال بشه... 

 

 

کافی شاپ طبقه اول مجتمع...با دخترم رفتیم بعد از آخرین امتحانش... 

 

 

    
گل سنگ ، هدیه یک دوست...  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
M.Masoud سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 06:47 ب.ظ

این کافی شاپه نورش زیاده, یکم باید نورشو کم کنند, نورش با فضاش هم خوانی نداره, سعی کرده دنجش کنه, ولی نورش رو کم نکرده
راسی توجه نکرده بودم میز یک نفره هم داره, به فکر خسته دلا هم بوده

دفترتون رو جدید رنگ کردید, روی این گله رنگ ریخته, حالا چرا صورتی, دفتر وکالت رو مگه صورتی میکنند؟

کاش منم از این دوستا داشتم

بیا برو حضورا بهشون مشاوره بده:دی

تیغی گفت دفترتو صورتی کن. منم گفتم چشم:دی
بعد یادم رفت این گلو از دم دست بر دارم. هی چکید روش:دی

دلت بسوزه. خودم دارم:)

مرسی. مرسی. مرسی:خجالت:

خط خطی! چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 01:13 ق.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

نمیدونم چرا انقد مشخص نیست که این یک دوست کیه این موقعه شب!=)))
خدا شانس بدد! مو کو ازی دوسا نداریم!خدااااااااا!

=)))

پس من چغندرم دیگه؟ :((( :دی

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 02:45 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

اوخی چه نازنننننننن
دلم نیومد نیام ببینمشون :دی
دستت مغسی

منم تورو دارممممممم

و

نپوک نپوک

:*

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد