روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. امروز نرفتم پاتوق. کار مهمتری داشتم. پاتوق هفته قبلو هم که قول دادم مینویسم حتما بعدا مینویسم. چکیده  بحث امروز رو هم از دوستان میگیرم و براتون میذارم.


2. فردا تا ظهر دادگاه و کل کل... اونم تو این وضع روحی و جسمی... :(


3. دیشب ، یه دوست خوب برام یه گل قشنگ آورد. نازه. گل سنگه. عکسشو فردا میذارم براتون :)


4. اینقدر کیف داره که دخترم صبح و عصر میخوابه بی استرس و بی دلهره. تا قبل از شروع کلاسهاش میخوام فقط استراحت کنه. هرچی دلش خواست بخوابه و کامپیوترو بترکونه :)

نظرات 5 + ارسال نظر
خط خطی! دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 10:08 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

دخترت خیلی خوشبخته که مامانش توئی
حتما اینو از طرف من بهش بگو، یادت نره ها

عزیزم... چرا بغض و اشک؟...
اگه بگم میگه: تو هم خیلی شانس داری که من دخترتم!
راست میگه خداییش:(

رضا کوشمولو سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 07:43 ق.ظ

اینجور که پیداس واقعا خخخخیلی خخخخیلی درگیر کار و دغدغه های فکری و کاری هستید... خدا کمکتون کنه و موفق باشید....
خدا قوت....

مرسی رزا:گل:
خودت هم موفق و درپناه خدا باشی.

خط خطی! چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 01:19 ق.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

خب!راستش تبریک میگم بخاطر این رابط حسنه و اعتماد بنفس دوطرفه دعا میکنم که همیشه همینجور بمونه!
و اما...
با دختر شما که برخورد نداشتم ولی دخترای مد نظر من هم مطمئنا چیزی از ایشون کم ندارن، میدونی که وقتی میگم "دخترای مد نظر من" منظورم صرفا خودم نمیتونه باشه!

مرسی:*

راستش الان از ذره بین رسیدم و ممکنه درست نگیرم!
منظورت اینه که دخترای مد نظرت ، مامان مث مامان دختر من ندارن؟! :دی

خط خطی! چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 11:22 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

بیخیال

باشه

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 10:57 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

من امتحانام که تموم شد انگار نه انگار میتونم خیلی بخابم
همش زود بیدار میشم حوصله هیچی رو هم ندارم :(

:(

منم.... آآآآخ.... منم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد