روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. بلاگ اسکای عوض شده. اجازه نداد که همه عکسها رو در یک پست براتون بذارم. من که میدونین استاااااادم. ایراد از اونه :@ 

 

2.  از امتحانامون فقط عربی اه اه مونده :@ 

 

3. از شکمهای صابون زده و منتظر مخاطبین خاص ، پوزش میطلبم. سور تابستان نود و دو تا اطلاع ثانوی ، ملغی میباشد. جهت اطلاعات بیشتر به هر کجا که مایلید ، مراجعه فرمایید :(((

نظرات 13 + ارسال نظر
M.Masoud جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 09:09 ق.ظ

این دیزاینر جدیه رو هم زدید منفجیور کردید ؟
یه فرد دنیا دیده ای یه روزی به من یه چیزی گفتا ولی من باور نکردم

چی گفت اون دنیا دیده؟
بگو تا منم جریانشو بگم برات!

M.Masoud جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 09:14 ق.ظ

اول بگو من ببینم دیزاینر جدید رو هم منفجیور کردید یا نه؟
بعد اون حرف دنیا دیده رو نمیشه اینجا گفت :دی
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

نع!

M.Masoud جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 09:21 ق.ظ

هنوز تابستون شروع نشده , داره سور رو کنسل میکنه, خب همین طور بگو فیلمتون کرده بودم
ما هرکی گفت بیا تابستون بریم مسافرت , گفتم نه من دعوت دارم
حالا هم اینطوری ........

میگما من یادم نمیاد شما جزو مخاطبین خاص بوده باشی. نه. نبودی. مسافرتتو برو. معطل ما نشو!

گیتاریست جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 10:58 ق.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

اووستااااااااااااااااااد بفرمیوویییییییییییییوووووووووووو

چی؟!!!

ژیگول جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

انشالله این اه اه هم با موفقیت میگذرد

چه کسانی عایا خود را صابون مالی نموده اند؟؟
عایا آشنا میباشند همی اینان؟؟

حال اگر کسی به شکم شیرینی زده باشد چه میشود عایا؟؟

گذشت. تموم شد. خداروشکر.

نمیدونم. تو نمیدونی؟!!
کلا بیخیال بشه تا اطلاع ثانوی:(

مهرای ساغشکی شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 04:00 ب.ظ http://mehray.blogsky.com

دلمو بردی ای... ...................ای کباب!

امیدوارم بشنوه!

آیدا (چپ دست) شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 07:24 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

آخییییشششش امتحانای منم تموم شد

خداقوت عزیزم.
ایشالا هیچوقت فارغ التحصیل نشی و هی بری بالاتر:*

m.masoud شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

میشه منم برم تو مخاطبای خاص؟

اخه منم سور دلم میخواد
بعدش هم خودت گفتی رفتیم خونه نو سور میدم

خودم گفتم که گفتم. به شما که نگفتم!:دی
منم دلم سفینه میخواد. کولی بازی در میارم؟!!:دی

گیتاریست شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 10:51 ب.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

استاد بفرمیو ! ( بابا اتی که یادت هست !؟ )

نه راستش:(

ژیگول یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

باقلوا چی؟؟
اونم به دلش نزنه عایا؟؟


خب بسلامتی
پیش به سوی تایستاننننننننننننننن

هرچی خواستی سفارش بده اما به حساب خونه نذار...


پییییییییش به سوی کنکوووووور:(((

خط خطی! یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 03:57 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

اُیول! :شکلک خونسرد:منهدم شد رف طرف ! بهتر بگم! پووووووووووووکید=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

کدومشون؟!
قصد انهدام نداشتم:(

ژیگول یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

شوکولات چی؟؟
صابون اونم نزنه ؟؟

گفتم که هرچی دوست داری اما به حساب خونه نذار...

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 11:03 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

عربی
یکی از دلایلی که دیگه کنکور نم دم برا یه رشته دیگه

:دی:دی:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد