روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

جاتون سبز...  

 

 

 

 

 

جگرگوشه های زندایی زیتون :) 

الهی درسته قورتشون بدم و راحت بشم :دی 

معرفی میکنم: آقای پسته و خانم ریسه!

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
گیتاریست جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 08:57 ق.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

:)

Masʘ‿ʘd جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 02:43 ب.ظ

خیلی نظر دارم ولی نمیگم چون نمیشه گفت:دی
و اگه بتونم جلو خودمو میگیرم تا نگم
ولی 2تاشو میگم
اونجا که قرار بود برید و من حدس زدم ارینا هم داره:دی
کباب کناریا رو کی خورده نامیده نپخته قصش شده:دی
وسطیا هم از اتیش زیاد سوخته:دی



بقیشم نمیگم خواهش نکید اصرار نکنید دیگه
همین جور سایه منو با تانک(تیر) میزنی وای به حال اینکه بگم
:دی




ما فقط ازین تغییرات وب فقط رمز را فهمیدیم
که به جا عدد باید حروف انگلیسی زد.
خسته نباشی بعد از 48ساعت تعطیلی:دی

:(((

من شکلک ندارم:(((

ژیگول جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 08:56 ب.ظ

چ درختا و آب اینجا آشنا میزنه
کجاست اینجا عایا؟؟

انشالله خوش گذشته بهتون
جای ما هم خالی

راسی یه پیشنهاد
اگه میشه قبل از گذاشتن عکس یه کوچول حجمشونو کم کنید پلیز

همونجاس که حدس میزنی:دی


بخدا بلد نیستم. همین عکس گذاشتنم گیتاریست کمک کرد وگرنه نمیدونستم چیکار کنم:(

Masʘ‿ʘd جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

اص حواس برا ادم نمیمونه

دوستان به جای ما

موتوچکر!

نازنین شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 12:58 ب.ظ http://avazedohol.persianblog.ir

سلام
ببخشید که من خیلی یهویی و بی مقدمه یه سوال کاکتوسی ازتون میپرسم!
من یه گیاهی از خانواده ی کاکتوس ، که به نظرم در دسته ی آلوئه قرار میگیره دارم. ینی بهم هدیه دادن وگرنه من غلط بکنم برم گل بخرم! بعد برگاش اشک شکله که روش یه پرز خیلی ظریفی داره و گوشتیه. بعد اولش که بهم دادن خیلی خوشگل بود. یه سانت ساقه داشت و برگاش خیلی سرحال بودن و روشم نوشته بود افتاب مستقیم. بعد من گذاشتمش پشته شیشه اتاقم بعد از دو روز برگاش خشک و پلاسیده شدن.حالا تو پاسیو گذاشتمش و نور داره اما آفتاب مستقیم نیست. ولی خیلی زشت شده. ساقش دراز شده و برگاش میریزه همش. بعد من اصن نمی دونم حتا اسمش چیه که سرچ کنم در موردش. شما میتونین کمکی بکنین؟ ببخشیدا. خیلی زیادم شد حرفام.

سلام نازنین جون
والا من گلتو به جا نیوردم با این مشخصات!
یعنی خیلی گل داریم که این شکلی هستن.
میگم میخوای یه سر بزن به وبسایت مرجع باغبانی ببین عکسش اونجا نیس؟
یا ببرش یه گلخونه ازشون بپرس.
اونوقت تو که اهل گل نیستی پس چرا پاسیو داری؟!
تو ببخش که کمکی نکردم:(

Masʘ‿ʘd شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

بابت جواب زیباتون خسته نباشی
:گل::اب قند::

روبراه نیستم مثعود. ببخش.

نازنین شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 07:19 ب.ظ http://avazedohol.persianblog.ir

مرسی زیتون عزیز
من ندارم! ماله مامانمه پاسیو. اینو عید یکی از شاگردام بهم داده حالا دوس ندارم بترکه! نابود شه! ینی عکسشم براتون بفرستم نمی تونین کمکی بکنین؟

آها... اوکی.
بفرست عزیزم. شاید شناختمش و کمکی کردم.

آقای نون یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 03:00 ق.ظ http://maste-may.blogsky.com

جاتون سبز و ...
این چه وضعیه؟ مسئولین رسیدگی کنن.
من از دست شما به سازمان حقوق بشر شکایت می کنم. اولا که گرونیه همه مثل شما امکانات ولخرجی ندارن، ثانیا بعضیا ممکنه شیرازی باشن حال نداشته باشن همچین کاری بکنن، ثالثا من دست رسی ندارم خارج از ایران به این چیزا ، چرا شکنجه می کنید؟؟؟؟؟

سلام.
خوش اومدی.
تا اونجا که من میدونم همه جا رستوران ایرانی هست:)
ما گردش که میریم دنگی میریم.
به صرفه و بی منت!
ولخرجی هم نیس والا.
دکترجان
شما قدر موقعیتتو نمیدونی. ناشکری نکن.
گفتی شرایط اونجا مزخرفه. خنده م گرفت. شرایط مزخرف اینجا رو که تجربه کردی. نمیدونم چرا به این راحتی ، هم اینجا رو مزخرف میدونی و هم اونجا رو؟!!!
از دوستان و فامیل من خیلیها هم کاری و هم دانشجویی رفتن. بخدا من دارم پیشرفتها و آرامش اعصابشونو میبینم. ناشکری نکن برادر من. از دست میدی هااااا.... ببین کی گفتمت.
مرسی که خوندی.

زلال یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 02:07 ب.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

اون کبابا با این آتیش فکر نکنم کباب شده باشن ...

یه عکس از کبابای پخته هم بزارید لطفا

من هول هولکی گرفتم و رفتم کمک بقیه.
جوجه هم بود جات خالی:دی
دیگه فرصت نشد عسک همه چیزو بگیرم:دی

ژیگول یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

یعنی دیار خودمون میباشدیه؟؟؟همی عایا؟؟

خاه به سلامتی
کافیه فقط سایز عکس رو کوچکتر کنید که = با کم شدن حجمش

نزدیکاشه همی بس!

چطوری؟ خب نمیخوای یاد بدی نده. این تلگرافی گفتن مارا کافی نیست:دی

خط خطی! یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 03:59 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

آغا نمیشه جای من سبز نباشه صورتی باشه؟! :دی
اون عکس دومیه چ باحاله!
پ ن :کامنت با کمترین امکانات !آغا من عسکارو اصن ندارم! بین خودمون باشه!

باعشه. جای تو صورتی باشه:)
دقیقا نفهمیدم منظورت از عکس دوم کباباس یا قوجولیا؟!:دی
پ.ن
وقتی عکسا رو دیدی جوابمو بده:دی

خط خطی! یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 10:43 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

خب تو اول عکس دومی رو برا من توضیح بده ببینم اصن چی هست تا منم کامنتمو توضیح بدم! (اقا کامنه همینجوری بود! کرم درون! جدی نگیرید!)

اولی کباب و گوجه و میوه:)
دومی دوتا قوجولی ورپریده:)

بااااعشه:دی

ژیگول یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

تلگرلفی گفتن چنه
در اولین فرصت خدمت خواهم رسید:|
فقط شیرینی و باقلوا و.... آماده باشه
البت من که بخور نیستم

اولین فرصتتون با هماهنگی باشه لطفا وگرنه فقط با آب سرد ، پذیرای شما خواهیم بود:دی

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

این قص منم بهش بدید بیاره
برام
چه اب سرد یا چیز دیگری:دی
فقط پلم کنید بهش بدید با حکم باشه
که یه موقع دست درازی نکونه:دی

هرکی هرچی میخواد خودش باید بیاد.
من حال این کارا رو ندارم.
تو هم که قراره بسپاریمت دست آقا رضا!

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 11:04 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

نم دو نی چقدر هوس همچین سفرایی کرده

ایشالله همیشه سالم و سلامت کنار زندایی باشن :دی

:(

همیشه؟ نهههههههههه.... کنار مامانشون باشن:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد