روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

در آغوش طبیعت...   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
M.Masoud جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 09:01 ق.ظ

لطفا حجم عکسا رو یکم کم کنید بعد آپلود کنید توی وب
وبتون خیلی سخت لود میشه, البته فکر کنم از این پس به جای واژه وبتون باید بگیم آلبومتون :دی

نظراری پستای قبلی هم منفجیور شده, خیلی هاش پریده

دیگه اینو ازم نخواه.... خواهش میکنم... تمنای عاجزانه دارم... باشه؟:((

M.Masoud جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 09:16 ق.ظ

از ادمی فعال در زمینه ای فرهنگی دور از انتظاره اینقدر زود میدون را خالی کنه
کاری نداره که, یه سیو با فرمت متفاوت حجم عکس رو کم میکنه

اوکی!

زلال یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 02:14 ب.ظ

لب آب و بووووووق و این چیزا .....

خوش باشید تا توانید به بازوی خویش

آری...
باشد...

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 11:07 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

دلم برا طبیعت تنگ شده
منو صدا نزده هنوز :(
خیلی وقته

مث خودمی
از هرچی که به نظرم قشنگ باشه که یه بار دیگه بهش نگاه کنم عسک میگیری:دی
اینقدر عسک از دار و درخت دارم که نگو

من اجباری رفتم...

من این ژنو از بابا ارث بردم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد