روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

ت.ط سه

ایران: حیاط خلوت تهران! مستمری بگیر تاریخ درخشان خود! این کشور از صادر کنندگان اخلاق و مدیریت به جهان است و البته کوزه گر ، همیشه از کوزه شکسته آب میخورد!


توبه: مجوز گناه!


تمدن: به حالتی در وسایل مادی انسانها اطلاق میشود که معمولا رو به جلو و پیشرفت است. مثلا انسانها هر روز با سلاح های جدیدتر و کشنده تر به جنگ هم میروند!


----------------------------------------


س: من موکل شما در پرونده مطالبه چک هستم. خواستم بگویم که اعلام رضایت کنید و حکم جلب طرف را ملغی کنید.

ج: چرا؟ پولتان را گرفتید؟

س: نه. اما بدهکار تهدید کرد و من قصد دارم منصرف بشوم.

ج: نترسید. هیچ غلطی نمیکند. جلبش میکنیم.

س: نه این ناشکری است! در اثر تهدید تلفنی او ، همسر من خانه را ترک کرد و گفت که دیگر باز نمی گردد!

نظرات 4 + ارسال نظر
نهال جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 07:12 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

کوزه گر واقعا همیشه از کوزه شکسته آب میخوره،مخصوصا تو ای مورد که گفتی...

مهدی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 01:48 ب.ظ

چه فیلم سینمایی با نمکیه
من یادمه از این چیزا توی اهواز زیاد داشتیم و داریم

اوه... پس اهوازی... پس بگو چرا اینقدر قشنگ شیرازی حرف میزنی
از کدوم چیزا؟ تهدید تلفنی یا چی؟

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 11:21 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

وا!!!!

والا !!!

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 02:37 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

ناشکری؟!

مرد بوده دیگه. چه انتظاری داری؟:@

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد