روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

پاتوق ده

امروز در پاتوق:


1. تبادل نظر درباره تخصصی شدن روند مشاوره در مراکز مشاوره.


2. مسلمان تقلیدی و مسلمان تحقیقی.


3. تجربیات دوستان درباره آلرژی فصلی.


از ساعت 9تا10 ، پاتوق داشتیم و طبق برنامه ریزی قبلی ، امروز اولین جلسه کارگاه جدید از ساعت 10تا12 تشکیل شد که بسیار بسیار عالی و تاثیرگذار بود.

از این پس پاتوق یکساعت خواهد بود و در ادامه ، کارگاه جدید برگزار میشه.


منو هم آب معدنی و دمنوشهای خوشمزه با نبات و کیک بود.

نظرات 6 + ارسال نظر
پرستو دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

کاش من شهر شما بودم. انقدر از این کارگاها دوست دارم.
اینجام که هستم فرهنگسرا زیاده اما پایه ندارم. دوستام خوششون نمیاد. تنهایی حال نمیده

کاش بودی

لزومی نداره حتما همراه داشته باشی. برو شرکت کن و اونجا کلی دوست پیدا کن. تو کارگاههای ما خیلیا تنها می اومدن و حالا خودشون با هم دوست شدن. من خودم کلی دوست جدید پیدا کردم

پرستو دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

راستی درباره کارگاه جدید چیزی ننوشتی

اونو دیگه نمینویسم. وقت گیره. فرصت ندارم

پرستو دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 07:21 ب.ظ

زیتونی جونی اینجور که من فهمیدم تو سلیقت خاصه.یعنی چیزای تکراری و اینا دوست نداری. میشه عکس بقیه زیورالتتو بذاری؟ مخصوصا اونایی که از نت خریدی. من انقدر از دیدن این چیزا کیف میکنم. میذاری؟

زیور چی چی؟؟؟ :دی

باشه اگه شد میذارم برات

مرسی از تعریفت

خط خطی! دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 10:04 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

میگم این پاتوقا عمومیه؟! منم میتوانم شکرت بهم برسانم؟:دی
زمان بندیش چجوریه؟! ببخشید من یکم پرتم:دی
بعد این کارگاه جدید چیه جریانش؟!

ماچکر

واسه خانمها عمومیه. یعنی بدون سقف سن و تحصیلات برای همه خانمها
اونوقت دوشنبه ها از ساعت نه صبح تا دوازده ظهر که حالا با توجه به شروع کارگاه جدید ، پاتوق از نه تا ده و اون از ده تا دوازده میشه

میگم برات

M.Masoud دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

طبق تشخیص مراجع ذی ربط اینجانب در نزدیکی اوردز هستم
به همین دلیل مدتی نمیباشیم
راسی این شکلکه یعنی چی؟

باشد. مراقب خودتان باشید

نیدونم اما فک کنم یه نموره مشکوک و مردد و اینا

سید جمال طباطبایی ازاد سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 03:58 ب.ظ http://ostadvashagerd.persianblog.ir

با سلام امدم و دو سه پست قبلی را که نخوانده بودم خواندم
کاکتوسهای زیبایی را پرورش داده اید
البته مشخص است زحمت بسیار کشیده اید و اکنون لذتش را در دفتر میبرید
یاعلی
تا درودی بدرود

سلام.
ممنون از نظر لطفتون
البته کاکتوس گل راحتیه. زحمت آنچنانی نداره. نمونه های بسیار زیبای دیگه ای هم دارم که حتما عکسشو میذارم تا شما هم شریک این ظرافت و زیبایی بشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد