روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

اینم عکس گوشباره های اختصاصی :دی

 روی پارچه سیاه گذاشتم تا جزئیاتش مشخص باشه.


واما توضیحاتش:

شما برای استفاده از این گوشواره باید سه تا سوراخ توی هر گوش داشته باشین.

اون گوشواره زنجیری برای یک گوش پوشیده میشه و اون سه تا گوشواره میخی برای اون گوش.

سنگ زرد ، شرف الشمس و سنگ قهوه ای ، عقیق هستش. اون آویز کوچولو و اون یکی گوشواره میخی هم که پروانه س. زنجیر تا اون قسمت که دوتایی هستش میره تو سوراخ اول گوش و پروانه ظریفی که میبینین روی سوراخ گوش قرار میگیره و ادامه زنجیر توی دوتا سوراخ دیگه گوش پیچیده میشه.

بسیار شکیل و زیبا و نامتقارن.

من از طلای سفید برای پایه کار استفاده کردم و واسه اینکه وزنش کمتر بشه ، برای پشت گوشواره های میخی ، پیم پلاستیکی زدم.



نظرات 11 + ارسال نظر
M.Masoud دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

یه سوالی
وزن دو طرف یکیه ؟

نمیدونم. مهم هم نیس. اصلا اذیت نمی کنه. راحت و سبکه.

نظر دیگه ای نداری اخوی؟

پرستو دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 07:12 ب.ظ

چه جالبن
تاحالا این مدلیشو ندیده بودم. سنگش اصله؟ انگار به سنگها واردی زیتون. آره؟
خب حالا که عکس گذاشتنو یاد گرفتی عکس هرچی طلاجواهر دیگه داری بذار. بعد آدرسشم بذار. یه شب که خونه نیستی ما خدمتش برسیم
گوشواره هات جدی جالب و جدیده. مبارکت باشه



سنگاش کاملا اصله. شرف و عقیق اصل
آره به سنگها و خواصشون واردم کمی تا قسمتی


چشششششم. امر دیگه ای ندارین؟

مرسی عزیزم

M.Masoud دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 09:00 ب.ظ

به نظر من در دیزاین خونه تون به حرف دیزاینرتون بیشتر گوش بدید

به قول تیغی:
نپوک نپوک

برو سفینه تو هوا کن

خط خطی! دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 10:14 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

برا من تیکه بالا پارچه هه فقط باز شد! میگم پارچش قهوه ای میزنه ها!

نه سیاهه
بعدشم تو که دیدیشون از نزدیک. با کیفیت اورجینال :دی

خط خطی! دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 10:16 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

برا من تیکه بالا پارچه هه فقط باز شد! میگم پارچش قهوه ای میزنه ها!

گیتاریست سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 03:58 ب.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

عجب گوشواره جالبی، دیشب داشتم تحقیق یه دختر دانشجوی روانشناسی بالینی رو که تایپش تموم شده بود رو ویرایش نهایی میکردم، دیدم یکی از گوشواره هاش یه شکل صلیب مانند طلایی جالبی هست، امروز اومده بود واسه یه سطری که توی یکی از صفحات جا افتاده بود رو اضافه کنه و اون یه صفحه رو پرینت بگیره و یه اشتباه توی کارت به کارت کردن هزینه ش رو اصلاح کنه ، دیدم اون یکی گوشواره سمت راستش که دیشب ندیده بودم، با این فرق داره و خیلی جالب بود، یه تاس کوچولوی طلایی بود. بهش گفتم چه گوشواره های خاص و جالبی داری! کلی ذوق کرد.

تذکر : دختره روسری داشت، ولی خب گوشواره ش معلوم بود، فک نکنید من هیزم یا زوم کرده بودم روی قیافه ش ! یعنی خلاصه اینکه نگران به خطر افتادن اسلام نباشید!



دیگه نگران تنها موندنت نیستم. بزودی کیس مورد نظرو کشف میکنی.
خیلی هم خجالتی نیستیااا. فقط شگفت انگیزی

اون مدل تابه تا خیلی وقته تو بازاره. اما عمرا لنگه اینو گیر بیاری

سالواتوره دی ویتا چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 12:08 ق.ظ

چه سخت
حوصله ای دارید شماها
ولی جدا من هر چند باری که رفتم زیور الات بخرم نتونستم انتخاب کنم
یعنی سلیقم تو این یه مورد افتضاحه
کار واقعا سختیه

سخت؟ چیش سخته؟!

تو همین یه مورد فقط؟!

گیتاریست چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 01:22 ق.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

قبلا تو وبم گفتم که آدم خونگرم و معاشرتی (برونگرا ) هستم، تازه موقع ادیت هم به اصطلاح مخش رو کار گرفته بودم و با سوال های جالب راجع به پایان نامه ش مدام می خندوندمش !
بالاخره یه درصد از زبان بازی و قدرت مخ زنی داداش بزرگم رو هم داشته باشم، واسه من کفایت میکنه، بالاخره منم داداش اونم دیگه ! مشکل اینجاست که آب نیست، مگرنه شنا کردن بلدم یا حداقل بلدم که غرق نشم !



ایشالا زود زود نیمه گمشده پیدا میشه

آقای نون یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 12:21 ق.ظ http://maste-may.blogsky.com

واقعا نمی دونم چی بگم. چه طور یک انسان می تونه اینقدر منفعل باشه که جگر گوشه اش، ثمره ی زندگیش، دخترش، به دست یک نفر دیگه کتک بخوره؟ مردی که دخترش کتک بخوره از یک مرد دیگه و جواب این رفتار حیوانی رو نده، اسمش مرد نیست. واقعا شرمنده ام.

از این دست موارد و بدترش هر هفته اتفاق میفته و من شاهدش هستم...
دشمنت دکتر. شما چرا؟
اون که اصن مرد نبود. چه برسه که پدر باشه...

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 02:14 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

قشنگه
بزنم به تخته

ناقابل. پیشکش :قلب:

حسین دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

بد نبود.

نظر لطف شماس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد