روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



عکس چندتا از کاکتوسهای خوشگلمو براتون میذارم ، باشد که کیف بفرمایید :)  البته عکس اولی اون گلدون کوچولو که گل صورتی داره ، کاکتوس نیس. شمعدونی عروس یا شمعدونی بگونیا هستش.


نظرات 10 + ارسال نظر
M.Masoud یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 07:32 ب.ظ

اول که عکس بلد نیستی بزاری حالا هم هی از گل و اینا عکس میزاری
قرار بود از گوشواره عکس بزاری
به قول اون روزام, یکی از برق بکشه این خانم وکیل رو

اول که مگه عکس گذاشتن شاخ و دم داره؟
واسه من ارزش گلها بیشتر از گوشواره س

گوشواره م زنجیرش یکم بلند بود. دادمش کوتاه کنن. فردا میرسه دستم. عکسشو میذارم

چرا از برق بکشن خانمه رو؟ بذار شارژ بشه طفلک

M.Masoud یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

راسی اون وستی الورا ست
کاکتوس نیست
قبل از این که ایقدر معروف بشه خونه ننجانم کلی بود, گلهای قشنگی هم میده
گوش وسط برگش هم مزه زهر مار میده :دی
هر تیغی که کاکتوس نمیشه

این آلوئه نیس اخوی
آلوئه هم دارم تو خونه. این شبیه آلوئه س. هرچی شبیه آلوئه باشه که آلوئه نیس. من خودم متخصص آلوئه م. هفته ای یه برگ مصرف دارم. عملم رفته بالا

M.Masoud یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

هان
حالا که سرچیدم دیدم راس میگوی اون یه موزولی با این فرق میکنه
ولی خب بازم کاکتوس نیست این, هست؟

این کاکتوسه


عیب عکس گذاشتنم چیه که گفتی بلد نیستم؟
هروقت اولین سفینه تو فرستادی فضا و با مخ افتاد رو زمین ، کلی بهت میخندم. حالا صبر کن

M.Masoud یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 08:49 ب.ظ

توی اون سبده مار کبری نیگر میدوری؟

اخوی
اینجا یه وب اینترنشناله. این تیکه لهجه هاتو نگه دار واسه خونتون. اینجا استاندارد بیا

گیتاریست دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 12:18 ق.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

میخوام یواشکی بیام چندتا از این کاکتوس ها رو کش برم از دفترت ! اجازه هست آیا ؟ !

هنوز خوشگلاشو نذاشتم. کف میکنی. صبر کن

M.Masoud دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

من اخوی نیستم
نگفتم حالا بلد نیسی, یعنی اون روزا کو بلد نبودی و میگفتی نمیتونم عکس بیزارم و اینا آ حالا هی پیتیر عسک میزاری
نظرا رو واسه شما میزارم نه واسه خوانندا وب, پس اونا کو اینتر نشنالند نفمند م چی چی میگم زیاد مهم نیس
اینم کاکتوس نیس, من تو کتم نیمرد
آ یه چیز دیگه
اص دلم میخواد نجبادی حرف بزنم




پیتیر؟

انقد به حرف دلت گوش بده تا بپوکی

پرستو دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 07:09 ب.ظ

خیلی گلات قشنگن. من اصلا علاقه ای به گل و پرنده و ماهی ندارم

مرسی
منم پرنده و ماهی دوست ندارم. یعنی حال کثیف کاریشونو ندارم. ماهی در حد دوسه تاش خوبه اما آکواریوم ابدا. پرنده هم تاحالا نداشتم. اما حالشم ندارم

M.Masoud دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

دلم واسه نجباد تنگ شده

نجباد گفت بهت بگم اصن دلش برات تنگ نشده

سالواتوره دی ویتا چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 12:13 ق.ظ

اینا که کاکتوس نیستند
کاکتوس فقط یه دونست
خخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخ خخخخخخخخخ

فقط یه دونه س. راست میگی. دلم براش تنگولیده. چهارچنگولی چسبیده به کتابا و امتحاناش

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 01:58 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

آخه چندی غیبت میکنناااا :دی
کاکتوسای ناز و خوشگل

:دی :*

آره... مث خودت اما تو نازتری:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد