روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

پیرو تماسهای مکرر تلفنی و مراجعات حضوری و تقاضای مسیجی و کامنتهای خصوصی و علنی و صرفا جهت رفاه حال شما عزیزان در اقدامی بینظیر و بیسابقه اما بسیار مفید و مهیج ، زیتون به تنهایی و حقیقتا به تنهایی یاد گرفت که تو وبش عکس بذاره.... خواهش میکنم... خواهش میکنم احساسات خودتونو کنترل بفرمایید... ممنونم از تک تک هل های دوستانه که نهایتا به این پرواز موفقیت آمیز منجر شد :دی


برای شروع ، عکس "سرکارخانم بنفشه آفریقایی" رو براتون گذاشتم.

ایشون دوساله که به بنده افتخار دادن و در دفتر من ساکن هستن :)

البته این عکس از سال گذشته س و ایشون امسال هنوز گل ندادن.


پ.ن

با سپاس فراوان از گیتاریست عزیز و تیغی نازم بابت راهنماییهاشون. الان معنی "تنهایی" رو کاملا درک کردین دیگه:دی





نظرات 8 + ارسال نظر
گیتاریست شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 08:36 ق.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

نه دیگه زیتون خانم، سوتی ندید دیگه ! شما بگو تنهایی انجام دادم، ما هم میگیم تنهایی انجام دادید! البته در واقع تنهایی بوده، چون من که پشت سیستم شما ننشسته بودم، بلکه این شما بودید که فعل عکس گذاشتن رو انجام دادید، جرم من فقط معاونت و راهنمایی در نحوه انجام بزه بوده !

و مهم اینه که دیگه یاد گرفتید و میتونی هی فرت و فرت عکس بگذارید ! چقدرم این بنفشه آفریقایی زیباست !

مرسی از لطفت. اصن این صداقت من همه رو دیوونه کرده


چقدر تخصصی و حقوقی حرف زدی الان. بزه؟ :دی
البته هیچ جای تعجب نداره اگه این عکس گذاشتنم بره تو ردیف عناوین مجرمانه

بهرحال ممنون و امیدوارم همیشه موفق باشی

گیتاریست شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 08:49 ق.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

خب من به عنوان یه تایپیست، پایان نامه، متن شکوائیه و متون حقوقی مختلف رو زیاد تایپ کردم، به خاطر همین، با خیلی از عباراتش آشنا هستم.

اها... که اینطور... باعشه...

Masʘ‿ʘd شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 09:53 ق.ظ

تکبیر

دنیا شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

س ع د مهم اینه که خودت بهترین گلی

سلام به روی ماهت.
خوبی عزیزم؟
لطف داری به من

خط خطی! شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 01:28 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

پ کو؟!
:|

مگه نمی بینی؟
وا؟ نیس؟
واسه خودم که هس

Masʘ‿ʘd شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 04:37 ب.ظ

منو قاطی نکنید
من نه درخواست دادم نه زنگ زدم نه پیغام دادم من کاری به کار عکس ندارم
کار خودمو میکنم

من که اسمی از تو نمیبینم اون وسط
کلا : تو آن ذره ای که در حساب ناید

خط خطی! دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 10:08 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

عسکا حجمش زیاده! داره جون میکنه باز نشده هنوز برا من! فهلا فقط بنفشه خانومو دیدم!

آخی... ایشالا پرسرعت میشی ننه

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 01:50 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

نه دیگه همش کار خودت بود :دی

=)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد