روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

ت.ط یک

س: یک فقره چک از یه بنده خدایی داشتم که در کشو میزم بوده. امروز رفتم و میبینم که گوشه اونو موش جویده. حالا میخوام چکو به دیگری منتقل کنم. پشت چک چی باید بنویسم؟

ج: بنویسین "موش خوردگی از طرف اینجانب است" !


----------------------


س: لحظاتی پیش با همسرم دعوامون شد و جدی قصد کشتنشو دارم. اما گفتم قبلش یه مشورت با شما بکنم. چیکار کنم؟

ج: به نظر من امروز اینکارو نکنین.

س: چرا؟

ج: امروز عصبانی هستین و ممکنه تیرتون به خطا بره!



پ.ن

1. "ترمینولوژی و طنز حقوقی" رو فقط به امید خندیدن شما مینویسم.

2. کلیه پستهای تحت این عنوان ، برگرفته از "خبرنامه کانون وکلای دادگستری" و به قلم "جناب آقای محمدرضا محمدی" است.


نظرات 6 + ارسال نظر
Masʘ‿ʘd شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

چرا نظر قبلیمو تایید نکردید:عصبی::کله تو دیوار::

'گفتم که نکته امنیتی داشت

بخدا یه بار دیگه از این اداها در بیاری اون یکی اسمتو که اخرش "ش" داره بلند میگم همه بدونن به کی شبیه شدیاااااااا

Masʘ‿ʘd شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 06:09 ب.ظ

این که اینجا هم گذاشتم غیر اخلاقی بود
من گفتم یقین یادتون رفته
حالا چرا عصبی میشی
من اس با خودم بودم
دل داری خبیثانه

آره با خودت باش.
اون روی منو بالا نیار

Masʘ‿ʘd یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 07:57 ق.ظ

حالا بیا بزن نه بیا بزن بزن دیگه نه تعارف نکنید بزن
ما که از همه کس خوردیم شما هم روش بیا بزن د بیا بزن
منتظر زدن شما هستیم همکنون

اصن تا من نزنم بزرگ نمیشی.
باید منم بزنم تا یه پیاز خوب و مرغوب بشی

Masʘ‿ʘd دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 12:13 ق.ظ

ولی حقیقت را گفتما:دی
مگه نه

کی؟ کجا؟ چی؟

Masʘ‿ʘd دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

فررررررارررررررر:دی
منو فرار عمرم
خواستم روحیه بدم بهتون:دی

ها؟ روحیه؟ با فرار؟ من از دشمن ضعیف بدم میاد

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

خبیث نکته:
منو فرار عمرم؟
منظورش عمرا بوده

قیشنگ بود مغسی

دیگه به دیکشنریش عادت کردم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد