روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. امروز صبح از 8:30 تا 11 دفاع داشتم. سه تا جلسه حقوقی. یکیش البته ، خوانده محترم غایب بود و وکیل هم نداشت و اظهارات وکیل خواهان (اینجانبه :دی) سریع صورتجلسه شد. اون دوتای دیگه اما ، فک و کلیه عضلات صورتمو بی حس کرد :/


2. حالا یه بنده خدایی هم تو یکی از شعب حل اختلاف نشسته که عاجزانه آرزو میکنم در طول زندگیش یکبار ، سروکارش به یه بنده خدای بدتر (=فضول تر) از خودش بیفته.

یعنی تا شجره نامه تو و موکلت رو جلوی همه نریزه رو دایره که ول کن نیس که :@

یعنی باید جد و جده طرفین دعوا و وکلاشونو هم شناسایی کنه تا بتونه به کارشون رسیدگی کنه =((


3. یه "مرد" الان اومده بود مشاوره. می گفت که قبل از عقد و طی توافقات مراسم خواستگاری ، قرار شد که به خانمم وکالت در طلاق بدم و این حق رو به صورت شرط ضمن عقد وارد سند رسمی کنیم. وقتی سردفتر روحانی در جلسه عقدکنان ، برگه صورت قباله رو با اون شرط  دید ترش کرد اما هیچی نگفت و ساعتی بعد ، صیغه عقد رو جاری کرد. ولی بعد از عقد صراحتا گفت که حاضرنیس در تنظیم سند رسمی نکاحیه ، اون شرط رو درج کنه.


حالا این "مرد" اومده بود از من دوتا راهکار میخواست:

الف - چطور میتونه این وکالت رو با همون تضمین و رسمیت به خانمش بده؟

ب - چطور میتونه از اون حاج آقای دفتردار شکایت کنه؟


 به این "مرد" افتخار کردم و برای خودش و همسرش ، آرزوی خوشبختی حقیقی دارم.

نظرات 11 + ارسال نظر
گیتاریست چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 12:43 ق.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

جالب بود، خندیدیم !

خداروشکر. غرض حاصل شد پس

گیتاریست چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 12:49 ق.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

عجب ! خب چی گیر سر دفتر می اومده که زنه اجازه طلاق نداشته باشه ؟ ! آها فهمیدم با قوانین زن ستیز شرع مقدس در تعارض بوده ! آفرین به این مرد! منم میخوام اگه ازدواج کردم، همینکارو بکنم، البته با این اوضاع مالی من فک کنم هفت هشت سالی طول بکشه.

درست فهمیدی
عقده های پنهانش سر باز کرده بوده


آفرین به تو و آفرین به کسانی که اسم مرد رو مخدوش نمی کنن

ضمنا من یه اختلاف نظر اساسی باهات دارم در مورد اون نکته که گفتی: "قوانین زن ستیز شرع مقدس".
میخوام یه چیزی رو از من بشنوی و فکر کنی بهش و مطالعه کنی درباره ش:
شرع مقدس ، زن ستیز نیس. سیاست حاکم بر مملکت ما زن ستیزه.
دینی که ملاک برتری در اون جنسیت و زیبایی و ثروت و ... اینها نیس ابدا بین زن و مرد تفاوتی نمیذاره.
شرع با کرامت انسانی کار داره اما قانون که دستنوشته یک حکومت مردسالاره با برابری مشکل داره. آره اخوی. اینه!

سالواتوره دی ویتا چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 08:32 ب.ظ

اصن من تصمیم گرفتم در جهت احقاق حقوق زنان و برابر سازی حق زن تو جامعه خواستگاری نرم بشینم دخترا بیاند خواستگاریم
اون مرده که کاری نکرده
اگه مرده بیاد اینکارو بکنه

پیغامتو بهش میرسونم

ببین از این مخلوق خدا چه چیزها که ندیدیم که وقتی یکیشون میخواد رو حرفش وایسته با کمال تعجب ازش به عنوان یه کار خوب یاد میکنیم

خط خطی! چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 09:11 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

گفتی "مررررررررررد" یه لحظه یاد دایناسورها افتادم!
چیه خب؟! نسل جفتشون منقرض شده دیگه!



جواب هیتی با خودت. فعلا خواننده خاموشه

سالواتوره دی ویتا پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

یه دوستی داشتم متعهل بود
میگفت یبار با زنم دعوام شد
قهر کرد رفت خونه باباش
میگفت پدر مادرم که فهمیدند
اولین واکنششون
کشیده پدرم بود تو صورتم
بعدم رفتند خونه بابا دختره با التماس و معذرت اوردنش اشتی
میگفت از اونروز زنم میخواد تهدید کنه
رو شوخی میگه قهر میکنم میرم خونه باباتا
حالا یاد این قضیه افتاد
زنه هم واسه تهدید میتونه بگه طلاخت میدما

متعهل و طلاخو خوب اومدی

احتمالا دوستتو پدرمادرش خوب میشناختن که اون واکنشو نشون دادن

گیتاریست جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 04:23 ق.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

متأسفانه اختلاف نظرمون خیلی ریشه ای هست و من همچنان سفت و محکم پای حرفم ایستادم، اما خیلی وقته به خودم قول دادم از این بحثا نکنم، پس فعلا بیخیال اختلاف نظر. چون به هر حال ، در مورد علت با هم اختلاف نظر داریم، ولی در مورد معلول هم عقیده هستیم.
به هر حال مهم اینه که هر دو طرفدار برابری هستیم !

من حاضرم مناظره کنم

Masʘ‿ʘd جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 07:44 ق.ظ

من اگه بودم
در جا این اقای نسبتا مردو(به نظر شما خانوم های محترم) درجا به درگاه خدا میفرستادم

اخه یکی نیست بهش بگه عقلت کم شده بدبخت بدنت گرمه الان بعد تقی به توقی تنتو میلرزونه
بابت طلاق گرفتن که نگو که هربار حدود10کیلو وزن کم میکنی
بازم اون حاجاقای حواسش بوده کمکت کرده تو تازه میخوای بری از دستش شکایت کنی
اخه چرا ابروی مردا را میبری[:S018:]

نمیدونم چرا تازگیا نظرات تو رو نمیبینم و جوابش از قلم میفته

اون کامنت آخرتو بخاطر دو تا نکته که نوشته بودی و به دلایل امنیتی تایید نمیکنم. ببخش. دلیلشو حتما بهت میگم

در مورد این کامنت:
با مسائل مهم زندگی ، شوخی نکن

هیتلر جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 07:50 ق.ظ

سلامتی همه خوبا،گلچینا،خسته ها،مشتیا،با ادبا،با مراما،بدرد بخورا،سینه سوخته ها،جیگر دارا،کسایی که روز قیامت فقط زمین ازشون شاکیه اونم بخاطر سنگینی معرفتشون....
چ
روز مرد برتمام مردان عزیز ظلم دیده خورده شده حق شون از دست زن ها مبارک باد

Masʘ‿ʘd جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 08:12 ق.ظ

راسی به چیه این مرد افتخار کردید

تو واسه فهم این چیزا هنوز کوچولویی. بزرگ شدی بهت میگم

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

براساس فتوای بنده عقد باطله
چون روحانیش دیگه مشخصه کیه!

کیه؟ شناختی؟
نه بابا فتوا نده. عقد مشکلی نداره:دی

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 06:08 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

نع
منظورم اینه که طرف چیز بوده که شرط عقد رو نیورده
اینقدر از اینا رنگارنگشون رو دیدم که میخام همه رو از دم اره برقی رد کنم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد