روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. صبح از ساعت 8:30 تا 10:30 پاتوق بودم (دو پست قبل).


2. خواهر همسرم که اکثر اوقات خواهر منه :دی ، امروز عصر از مکه میاد.

حالا جدای از اینکه عروس ارشدم و همه چشمها به مدیریت منه :دی ، کلا این خواهرشو خیلی دوست دارم و هیچ ناراحت نبودم از اینکه برم خونشون و بر تمام امور پذیرایی ، نظارت و البته دخالت کنم :) 

دستورات لازم صادر شد و مسئولیتها رو تقسیم نمودم و بقیه کارها رو سپردم به جاری جان و خواهر شوهر بزرگتر و اومدم دفتر تا شب که بریم مهمونی :)  و البته دخترم امتحان جبر داره :(((


3. خانمه اومده با یه شکم بزرگ قلمبه (ای جونممممم) نشسته رو صندلی اتاق من و مامانش با منشیم مشغول صحبت و حساب کتاب شده. همین که خانمه یه نیگا به اطراف کرده میگه: ببخشین شما خانم دکترین دیگه؟! من: o-O 

خارج از مجتمع ، یه دکتر زنان و زایمان هست که فامیلش هم کوچکترین شباهتی با فامیل من نداره.

حالا خوبه که آسانسور داریم. واللللللا....




نظرات 9 + ارسال نظر
خط خطی! دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 09:41 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

واییییییییی
عجب گوشباره هایییییییییییییی
چقدر گشنگگگگگگگگ
چقد ناااااااااااااز
اصن عادم کف میکنهههههههههههه
دومیشو کلا نمیجورییییییییییی
یه دونه اصنننننننننن
هاهاها
صرفا جهت آب کردن دل بقیه!

خعلی بدی
صرفا جهت اب کردن دل بقیه یعنی قشنگ نبود؟
خب... البته حتی اگه بگی قشنگ نبود من ناراحت نمیشم چون از نگاه و سلیقه تو قشنگ نبوده وگرنه خودم کیفشو میبرم و دوستش دارم

گیتاریست سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:41 ق.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

چقدر امتحان دارین شما ! من به جای شما خسته شدم.

اوووووووووه... حالا فیزیک و شیمی و هندسه هنوز مونده.... تازه عربی و زبان و فارسی هم هست

سید جمال طباطبایی ازاد سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

با سلامی بر از مهر
مطلبتان را خواندم انشائ ا.. حجایشان قبول حق
بنده با توجه به شناختی که در این یکسال و اندی از شما و تا حدودی شخصیت شما که همه و همه از عمق نوشته هایت هویداست بر این مدیریت ایمان دارم و قطعا برنامه بسیار خوب بیش خواهد رفت
یا علی

شما به من لطف دارید. ممنونم. همه چی خوب بود. جاتون سبز

خط خطی! سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 06:28 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

صرفا جهت دل آب کردن بقیه ینی اینکه ربطی نداشت اینجا ولی گفتم ک داشون عاب شه! میدانی که من خعلی رکم !خفن!اگه گشنگ نبود میگفتی ام! بی ملاحظه ام میگفتی ام! دیگه ازی فکرا نکن از طرف یک عدد خط خطی


:*

خط خطی! چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 12:24 ق.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

یه لحظه انقد تند رفتی یاده یکی از دوستان عزیز پرسرعتمون افتادی ام! عمرا بتونی بگی کی!نمیگم! نه د اصرار نکن نمگم!

من کلا نگرفتم چیو میگی!
تازه از ذره بین برگشتم و قاطی میباشم فعلا

Masʘ‿ʘd جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 07:55 ق.ظ


دارم درست میخونم دوست داری خواهر شوهر را

دوباره بعد از نظر لطفتون:دی
سوغاتی چی گرفتی این جور که از دوست داشتن حرف زدی انگاری فقط برا شما سوغاتی اورده

فکر کنم کم کم ما هم با شما امتحان میدیم:دی


همون خدارو شکر اسانسور دارید
وگرنه باید همونجا دل پدر و مادر شما خوشحال میکردید
قابله شدن هم تجربه





راه راحت ترشو بلدم: پرتاب از پنجره به مطب

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 01:02 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

خو همین طوری میگفتی بچه ات دختره و روونه اش میکردی

اگه میگفت درش بیار چه خاکی به سر میکردم اونوقت؟=)))

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 06:06 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

میگفتی هنوز وقتش نشده برو فردا بیا
فردا هم دفترت رو تعطیل و فرااااااار

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 06:06 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

میگفتی هنوز وقتش نشده برو فردا بیا
فردا هم دفترت رو تعطیل و فرااااااار

نه بابا. نمی صرفه. تعطیلی دفتر ضرره همش:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد