روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

پاتوق نه

امروز در پاتوق:


1. با دوست جدید بسیار خوبی آشنا شدم که کارشناس ارشد روانشناسی اجتماعی بود و سابقه تحصیل و کار و زندگی در چند کشور رو داشت. قرار گذاشتیم بعد از این هم در پاتوق و هم در ذره بین همراهیمون کنه.


2. زیتون برای دوستانش ، هشت صفحه دیگه  از کتاب "سیمای دو زن" رو خوند.


3. برای ذره بین این هفته و ذره بین ماه آینده ، اتاق فکر تشکیل دادیم.


4. بحث پیرامون دو پرونده قتل و آثار مخرب عدم اطلاع رسانی صحیح درباره واقعیت ماجرا.


5. تبادل نظر درباره حقوق بشر و اسلام. اینکه آیا در تضاد با هم هستند یا مکمل هم؟


از اونجایی که من فرصت نداشتم و دوباره باید به کار مهمتری می پرداختم نتونستم تا آخرش بمونم و زودتر رفتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سید جمال طباطبایی ازاد سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

با سلام کاش یکی از موضوعات مورد بحث را بصورت مختصر با نتیجه گیری کارشناسی در وب قرار دهید البته خواهشن
تا دوستان نیز بر این امور و مسائل با توجه به مشکلات موجود قضایی و حقوقی اشنا شده کمی روشن شوند
البته میدانم که مشغله کاری فرصت نمیدهد اما اگر انجام شود عالی عالی عالیست

با عرض پوزش
از این کار معذورم کنین. البته مشغله زیاده اما دلیلش این نیس. من اینجا تنها گوشه ایه که از کار و پرونده و مشاوره فارغم. اینجا رو دیگه نمیخوام تخصصیش کنم
والبته هرکدوم از دوستان هرمشکلی داشته باشه در حد سوادم پاسخگو خواهم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد