روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. یکی از همکارام همیشه تو دادگستری ، ماسک میزد.

هفته گذشته شنیدم که اون همکارم به تجویز پزشک ، باید همیشه همراه هر وعده غذا حتما سیر و پیاز بخوره.

دلیل استفاده از ماسک رو فهمیدم.

امروز شنیدم که همون همکارم برای پیوند کبد ، در یکی از بیمارستانهای شیراز بستری شده.

اگه یادتون موند برای سلامتیش دعا کنین لطفا :(


2. دیشب حدود سحر با یه درد عجیب و غریب از خواب بیدار شدم.

تا قبل از ظهر به خودم پیچیدم. دلم یه سرم و چندتا مسکن میخواست. اما اگه میرفتم کلینیک ، امتحان فردای دخترم الفاتحه :/

تنها کاری که تونستم بکنم یه مسیج دادم واسه دوستم.

نیم ساعت بعد ، یه بطری آب هویج عسل برام فرستاد.

معجزه کرد. هم محبت دوستم و هم شفای عسل :)

نظرات 5 + ارسال نظر
گیتاریست یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 10:27 ب.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

1- آخی، ایشالا زودتر خوب شه، با اینکه زیاد به دعا اعتقاد ندارم، ولی خب دعا می کنم واسه خوب شدنش.

2 - چه جالب، منم امروز عسل خریدم. امیدوارم چیز مهمی نبوده باشه.

3 - راستی در مورد چیستی و چگونگی اون سه سنگ آسیاب رو من هرچی فک کردم نتونستم پاسخ قانع کننده ای واسه خودم پیدا کنم.

1. اگه اعتقاد نداری خودتو خسته نکن. بی فایده س. هر چیزی با اعتقاد ، نتیجه میده

2. نه. مهم نبود

3. بیخیال... مرسی

خط خطی! دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 12:22 ق.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

خعلی عجیبه ها، شما خانوادگی امتحان میدید
بعد یکی ام مث ما اصن نمیدونن کی کلاس میریم، کی امتحان داریم، کی چیچی!همچین برپای خود ایستاده ک نگو، ی وعضی[:S034:]
کدوم خوبه ینی؟!

هر دوتاش یه ایراداتی داره. هردوتاش یه محسناتی هم داره

زلال دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

انشالله زودتر خوب بشن همه ی بیمار ها ...

ممنونم

زنده تشریف دارید پس

زلال دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 11:25 ق.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

از این دوستای با معرف مورد نیاز است ... خیلی زیاد

مورد نیاز ما هم... چه اینکه هزار دوست کم و یک دشمن زیاده

زلال دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 11:33 ق.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

در کامنت قبل "ت" از کلمه ی "معرفت" جا مانده است ،لطفا غلط املائی را تصحیح نمایید

متاسفانه یا خوشبختانه ، بلاگ اسکای این امکانو نداره که من در کامنتها دخل و تصرف داشته باشم اما متوجه منظورت شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد