روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. امتحان حسابانمونو دادیم :)

بدک نبوده ظاهرا.


2. پنج شنبه عصر ، دعوت شدم به یک جلسه خانواده درمانی.

خانم مشاوری در اون جلسه حاضر بود که به جهت اینکه دختر یکی از مردان نامدار و نیک شهر ماست از قبل ایشونو میشناختم. 

مراجعی داشت که میخواست برای او از من راهکار حقوقی بگیره.

جریانشو مفصلا تشریح کرد. کمی در حضور جمع صحبت کردیم پیرامونش.

نهایتا بعد از پایان جلسه به صورت خصوصی و در گوشی ، مسئله ای رو درباره مشکل همون مراجعش مطرح کرد و مجددا راه حل خواست. گفتم که هیچ راهی نداره غیر از پرداخت مهریه و سپس طلاق. در کمال ناباوری  دیدم که به نفع مراجعش (نه به نفع حق) جبهه گرفته و حتی در جواب من که میگفتم این چیزی که میخواین ناجوانمردیه ، گفت: حالا هیچ راهی نداره یعنی؟!!


الف: علم در دست متخصص غیر متعهد یعنی تیغ در دست زنگی مست.

ب: گیرم پدر تو بود فاضل/از فضل پدر تو را چه حاصل؟


3. دیروز در خلال آمادگی برای حسابان :دی ، سینه ریز اون گوشواره ها رو دیزاین کردم تا یه نیم ست بشه :)




نظرات 5 + ارسال نظر
پرستو شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 06:16 ب.ظ

اینجا باید چه معیارهایی داشته باشیم تا بهمون رمز بدی؟ خب من فضولیم درد گرفت آخه

میگم زیتون جونی من اون انگشترتو خیلی دوست داشتم اما نتونستم شبیهشو پیدا کنم. برای تولد مامانم میخوام. بعدش دیدم تو نت بهم آدرس دادی میخواستم بپرسم خودتم از همون سایت خریدیش؟ اونوقت جنسش چیه دقیقا؟ بعد اینکه من تو اون سایت دیدم که دیگه نداشتن ازش. چیکار کنم؟

تو مشاغل بعضیاشون اگه وجدان نداشته باشن خطرناک ترن. مث وکلا و قضات و مشاورها. چون با روح و حیثیت آدمها کار دارن. قبول داری؟ اون خان مشاور از اون بی وجدانهاش بوده.

حالا هی بیا بگو گوشواره و سینه ریز و دلمونو ببر. خب عکسشو بذار هلاک شدیم بابا

یکی از دو معیار زیر:
1. یا وب داشته باشی که حداقل اونجوری بشناسمت.
2. یا یکبار حداقل دیده باشمت و شناخته باشمت.

عزیزم
دوستانی که رمز میگیرن دوستان حقیقی من هستن و نه صرفا نتی.
تو دفتر من رفت و آمد دارن.
کارگاههایی که دارم شرکت می کنن.
خانواده هاشونو میشناسم.
چیزایی که رمز دار مینویسم یه نکاتی توش هست یا اسم کسانی توش هس که غریبه ها اصن براشون مفهوم نیستش.
من برا درد فضولیت ، یه مسکن دارم: هر وقت عود کرد برو سراغ آرشیوم. سرتو گرم کن!


آره از همون سایت خریدم. جنسش نقره عیار 925 و سنگش قسمت گوی از جیده و قسمت اشک آویز از یاقوت سرخ. با شرکت تماس بگیر و ازشون بپرس که نمونه شو میارن یا نه. ممکنه اگه سفارش بدی برات بیارن


آره دقیقا. بعضی مشاغل حساسیتشون بالاتره. جون آدم یه بار در میاد و تموم اما آبروت اگه با بی وجدانی بره تا وقت مرگ با عواقبش درگیری


نهههههه... قصد هلاکت کسیو ندارم که!
بخدا بلد نیستم عکس بذارم.
چرا ملت باور نمی کنن؟!!

M.Masoud شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

http://ide.parsiblog.com/Posts/17/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4+%D8%B1%D9%88%D8%B4+%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1+%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86+%D8%B9%DA%A9%D8%B3+%D8%AF%D8%B1+%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/

موتوچکریم
هروقت فرصت شد میخونمش:دی
یعنی فکر کردی من حال اینکارا رو دارم؟ واقعا؟
چرا فکر کردی خودم بلد نیستم سرچ کنم؟
با اون دوست طفلکم بنده خدا قرار گذاشتیم یه روز با هم آن شدیم و اون به زبون خودمونی مراحلو واسه من نوشت و یکی یکی همراهی کرد تا عکس چیزی که میخواست براش گذاشتم

گیتاریست یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 12:10 ق.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

خب پس بدک نبوده، خدا رو شکر !

شما کم کم دارید یه پا دیزاینر میشید واسه خودتون ! آفرین !
با چه نرم افزاری طراحی می کنی،کرل و فتوشاپ یا با تری دی مکس ؟ البته شایدم با دست می کشی و این آخری احتمالش بیشتره !

من یه پا دیزاینر بوده ام از ازل ، فقط خود را کشف ننموییده بودم

بابا من میگم بلد نیستم عکس بذارم تو میگی با طراحی با کدوم نرم افزار؟

عجب...... آره با دست طرح میزنم

سید جمال طباطبایی ازاد دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

با سلام با این جمله الف بسیار موافقم عالی بود



دومی هم صادقه. نمونه بارزش خودم

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 12:39 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

از بچگی از اینکه کسی به ناحق طرف دوستش رو بگیره متنفر بودم
خودمم همیشه به حق بودم برا همین تا 15 سالگی دوست صمیمی نداشتم! فکرکن چرا:(

جای بعضیا خالی...

یارکشی شیوه منسوخه بنظرم. شعور خودت و طرف کلا میره زیر سئوال...

اصن حالی داشتم اونروز:@

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد