روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

1. صبح تا ظهر دادگستری استان ، پله پایین و بالا رفتم...

یعنی دیگه زانو ندارم... کمر ندارم... کتف ندارم... گردن ندارم...


2. بارون و رعد و برق و دل من و یه بغض منتظر...


3. از اداره دارایی زنگ زدن و فرمودن: فردا لسیت کارکرد سال نود رو بیار که مالیاتتو تعیین کنیم و به زور از حلقومت بکشیم بیرون. عرض کردم: چشم!


4. معلوم نیس این پلیس سرچهارراه دفتر با ملت غیور همیشه درصحنه ، چه مشکلی داره. پشت بلندگو داره داد میزنه: سمند...سمند سفید... هووووووووی با توام سمند!



نظرات 5 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 09:35 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/



سمنده نوفهمه

نهههههه....اون عصبی بود زیادی... تو اون رعدوبرق و گارامب و گورومب آسمون ، دیگه آدم حواسش به قانون نیس که! پلیس باید درک اینو داشته باشه. نه؟

گیتاریست چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 06:06 ب.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

سلام، بابا موزیسین مون کجا بود ! دلت خوشه ها !
من تازه دو ماهه دارم گیتار یاد میگیرم، البته صدام بدک نیست گه گداری آواز می خونم ! ولی تازه داریم الفبای موسیقی رو یاد میگیریم.
در واقع من کمی تا قسمتی ریاضیدان هستم ! و مثل وکلا با استدلال و گزاره و منطق سروکار داریم ! البته اون دوستم، کلا آدم بامزه ای هست! ولی خب وکلا رو به خاطر اشتراکات منطقی و استدلالی بین ریاضی و وکالت دوست دارم ! و اینکه معمولا وکلا خوش سروزبون و خوشگل هستن !

دوماهه میزنی؟ خوبه که. من دوسال فقط بهش فک میکردم. آخرش رفتم دف خریدم. دیدم سنتی یه جور دیگه با روحم معاشقه میکنه. اصن می میرم واسه ضربات دف....

اشتراکاتو خوب اومدی پروفسور. موافقم

اما اون "واینکه" تو جمله آخرت جای بحث داره

مهدی چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 07:43 ب.ظ

ای ول خیلی خندیدم

خداروشکر

خط خطی! چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 08:34 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

حالا خوبه نگفته هوووووووی با توام ماشین زرده مثلا

گیتاریست چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 09:02 ب.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

خب بحث می کنیم! من کشته مرده ی بحث هستم ! شما هم که وکیل هستید، کارتون بحث کردنه

این کامنت مربوط به کدوم پسته آیا؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد