روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

سال نو مبارک...

سلام به همه.


این آخرین پست سال جاریه ، چون دارم میرم مسافرت.


از الان سال جدیدو به همتون تبریک میگم.


به دوستای خوبی که قبلا داشتم و هنوزم دارمشون.


به دوستای نازنینی که امسال باهاشون آشنا شدم و امیدوارم که سال بعد هم ، همراهیم کنن.


برای همگی آرزوی بهار پربار و روزگار شاد می کنم.


از خدای مهربون بخشنده ، واسه تک تک شما ، قلب آروم و تن سالم و لب خندان و پول تمیز میخوام.


نوروز به همتون خوش بگذره.


نظرات 38 + ارسال نظر
الف.پ دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

پیشاپیش سال نو مبارک.
من هم برایتان سال سرشار از شادی و بهروزی آرزو دارم.
سفرتان بی خطر.

سال نوی شما هم مبارک باشه و شاد و پرخیروبرکت.
بسیارمتشکرم.

رضا کوشمولو دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

آخ جون عید داره میاد.....نه کودوم عید.......!دیگه با این وضع مملکت فکر نمیکنم کسی عید داشته باشه...!
بگزریم...!
منم پیشاپیش سال جدید رو تبریک میگم خدمتتون و دعا میکنم سالی پر بار و پر از موفقیت به خصوص برای شما و برای همه دوستان در پیش باشه....
ایشالا هر جا که میرید خوش بگزره و به سلامت برگردید که دلمون براتون خیییییییییییییلی تنگ میشه....!
راستی سوغاتی یادتون نره...من منتظر یه سوغاتی فوق العاده هستم..اگه از اون کلم ها باشه که دیگه حرف نداره....!
راستی.......

خدایا...
هر کس که یادم هست به یادش باش
اگر کنارم نیست کنارش باش
اگر تنهاست پناهش باش
و اگر غم دارد غمخوارش باش...!


موافقم: کدوم عید؟ فقط اسمش برامون مونده

مرسی داداشی. منم دعا میکنم سال خیلی خوبی پیش روت باشه.
پراز عشق. پراز شادی. پراز سلامتی

دل منم تنگ شده بود. بیشترم تنگ میشه. مگ مگ...

آخه کلمم شد سوغاتی؟؟؟ بمیرم که اینقده قانع و بی توقعی.
مثعود یاد بگیر. نصف توئه

این راستی و نقطه چین و شکلکش همچین یه نموره مشکوک میزنه. چی میخواستی بگی؟؟؟ بیا در گوشم بگو


خدایا
به دوستانم هرانچه ازتو میخواهند عطا کن. آمین

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

سلام عزیزم
امیدوارم خعلی خعلی بهت خوش بگذره
وسال جدید رو با روحیه خعلی چندان شروع کنی :دی
امیدوارم سال خوب و پربرکتی داشته باشی
بهتر از همیشه
دوستت دارم
ملاقب خودت باعش

سلام نازنین
منم برای تو کلی آرزوی خوب دارم

منم د د خ ز

میسپارمت دست خدا

Masʘ‿ʘd دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام به شما

انشاالله بهتون خوش بگذره
موقعی خوش بگذره .............
شما هم سالی خوب در پیش داشته باشید
و همیشه سروحال باشید

این همه دعا کردید بجز دعا اصلی
اخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟

ازالان منتظر پست سال جاریم بزن دیگه
چقدر تنبلید

سلاااااااام آقاااااااا.
ممنون.
به خودتم خوش بگذره خعلی زیاااااااااد.

دعای اصلی رو یادم رفت؟ وا؟ خب... بیا:

خدایا این داداش من یه دختر خیلی خوب و با محبت پیدا کنه که قدر شو بدونه و ضمن اینکه مهربونه ، جربزه هم داشته باشه که خباثتهاشو کنترل کنه!

کافی بود؟

پست سال جاری؟ منظورت سال آینده بود؟
باشه. سال آینده میام میزنم.
تنبل؟؟؟؟؟ اصن دلت اومد؟؟؟؟؟؟
خدایا
اون دختره خیلی مهربون نباشه. یه کم بنجنس باشه

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 09:07 ق.ظ

حالا کجا بسلامتی
اخرش وکیلی
م تازه میخواستم بیام عید دیدنی
هم پسته بخورم هم عیدیمو بگیرم
کجا داری فرار میکنی
من عیـــــــــــــــــدی میخوام

همین جاها

هستم که هستم. دلتم بخواد

فرار که نمیکنم. بعدش بیا.
پسته بی پسته. حالا لب ور نچین. پرایدو میدم یه دور باهاش بزن

عیدی محفوظه. بلاخره کوچیکتری گفتن ، بزرگتری گفتن

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 01:49 ب.ظ


منمن قرار بود برم
ولی هزینش8میلیون بود
ماهم شانس نداریم ای خداااااااااااااا
چرا

منمن چیه دلبندم؟

آره...
تو اگه شانس داشتی یکی دوستت میداشت

بیخیال...
با هشتصدتومن برو شمال

زلال سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 08:31 ب.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

دقت کردی ...
من برای نظر درباره ی پست ها میومدم رو نظرات پست قبلی کلیک میکردم ...

الان دقت کردم دیدم نظراتش بالای هر پست نوشته نه پایینش ...

خب مال شما هم یه فرقی با بقیه پیدا کرد

به دل نگرفتم. میدونم پیریه و هزار درد بی درمون

آره .... خوبه که این تفاوتها هس

زلال سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 08:33 ب.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

کجا میخواد بره که هشت میلیون خرجشه ؟

بابا پولدار ... بیا با هم دوس بشیم

میخواس بره... چیز...ینی... مثعود بگم کجا میخواستی بری؟

دوست منو بر نزن هنوز از راه نرسیده. دهه. دهههههههههه

زلال سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 08:34 ب.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

عید شما هم پیشاپیش مبارک ///

سفر بی خطر

دلشون شاد و جسمتون سلامت {گل}

ممنونم.
ببخش ما اینجا شکلکامون محدوده. رفقا به زحمت می افتن:دی

دل کی شاد؟!

زلال سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 08:35 ب.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

الان رامی میاد اینجا شاکی میشه

منم وکیلش میشم و بیچاره ت میکنیم

رامی قوجولی کجااااااااایی؟

خط خطی! سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 10:10 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

منا با خودت ببر!
تو چمدون
صندوق عبق
اصن رو طاق
من عادم قانعی ام!

میای؟
جدی میای؟
اومدیا. یازده دم در خونه مون باش

خط خطی! سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 10:14 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

امسال بهار دسته جمعی کجا داری میری؟!
اومدی اینجا نوشتی که دل مارو آب کنی؟!
بخار شد اصن!

قال زیتون(ره):
نسبت به دوستانت حسن ظن داشته باش

اخه اون یه قوجولی دلتو من دلم میاد آب کنم؟؟؟؟
نوشتم که اطلاعرسانی کرده باشم که دوستان از غیبت ناگهانی زیتان ، دپ نزنن

خط خطی! سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 10:16 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

هروروزت دیروز دیروزت پریروز!
عه! نه !
این نبود که!
ها!
نوروزت هرروز هرروزتم نوروز!
خوش بگذرهههههههههههه
ملاهقهبه خوهدت باش!
هرچی آرزوی خوبه ماله تو!
تفلد عید شمام مبارک
مبارک مبارک!

همه ارزوهای خوب مال خودت

عزیزمی.
عید تو هم مبارک

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

من سوغاتی نمیخوام
فقط عیدی میخوام
اون کجاش نصفه منه
من ربع اونم

پسته را باید تو ایام عید خورد نه بعدش که فایده نداره




سلامت
سعادت
سیادت
سُرور
سَروری
سبزی
و سَرزندگی
هفت سین سفره ی زندگیتان باد
عیدتان پیشاپیش مبارک

تا اومدی عیدی من یادتون نره

میخوای عیدیتو خودت تعیین کن. ها؟ چی باشه؟


مرسی از لطفت و هفت سین ایده آلت

رضا کوشمولو چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 08:45 ق.ظ

ii!ldo,hsjl v, ;gl , s,yhjd jh;ddn ;kl ;i hw dhnl vtj funl ],k u[gi nhajl krxi ]dk 'bhajl, vtjl!

اوکی؟!

خانم مترجم رامی به این کامنت
خانم مترجم رامی به این کامنت

اگه پیجر صداش به رامی رسید میام جوابتو میدم
میترسم همینجوری اوکی بدم

یه دوست دیگه چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام
با این اسم اومدم که بشناسید منو.
فقط خواستم یه تشکر ازتون کرده باشم که یه جایی و یه جوری منو به باد انتقاد گرفتین که به هیچ وجه امکان دفاع کردن از خودم را ندارم.
متاسفم برای خودم که دیگران اینطوری در موردم قضاوت میکنن و متاسفم برای شما که این وسط منو قربونی مشکلتون با یکی دیگه کردین.
نمی خواستم توی وبلاگتون جواب بدم چونکه دوست نداشتم بچه بازی در بیارم ولی متاسفانه افتخار صحبت تلفنی بهم ندادین!!
نمیدونم این نظر رو تایید می کنید یانه ولی به هر حال سال خوبی داشته باشین.

علیک
شما با هر اسمی بیای من میشناسمت فورا.
شما به همه وجهی امکان دفاع داشتی. تقصیر من نیس که شاغلم و صبح که جلسه دارم یا دادگاه دارم یا دنبال کارهای اداری هستم مسیج میدی و مث همون دوستمون اگه جواب نگیری ناراحت میشی و برات سوء تفاهم پیش میاد.
من روزانه ممکنه ده پونزده تا و گاهی هم بیشتر ، میس کال و مسیج داشته باشم.
هیچ ضرورتی و هیچ الزامی هم نمیبینم که بعد از اتمام کارهام بشینم و اونها رو تک تک چک کنم و جواب بدم. فقط یه مرور میکنم و اگه بین تماسها ومسیجها ، مادرم و همسرم و دخترم بودن اونها رو ردیف میکنم.

منم به شدت برات متاسفم که هنوز متوجه نشدی که مشکل من چی بوده باهات.
من هیییییییییییچ احتیاجی به قربانی کردن کسی نداشتم و اصلا قربانی کردن کسی ، کمکی به حل مشکل من و اون نمیکرد و اصلا من اساسا نیازی هم به حل اون مشکل نمیبینم.

این که شما بیای اینجا درباره کامنتی که گذاشتی و جوابی که گرفتی از خودت دفاع (به قول خودت) کنی به نظر من بچه بازی نیس.

من فقط نظرات توهین آمیز که نیشش متوجه افرادی غیر از خودم باشه و کامنتهایی که خصوصی باشه رو تایید نمیکنم: صرفا محض اطلاع.


سال نو مبارک.

خط خطی! چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

منا با خودت نبردی برو حالشا ببر
همیجور میگه 11 درخونمون! نقل اون پیرزنه شده که میگه بفرمایید تو و فوری درو میبنده!بابا خب آدرس نداده من 11 بیام کجا؟!تعارف اصفونی میکنی؟!
عه! این زلال اینجاس؟!من میگم پیداش نیس فک کردم شهید شده!:دی
حالا من باید از چی شاکی شم؟! زود باشید بگید تا دیر نشده حقم پایمال نشده خینتانا بریزم!
آخرش نگفتی کجا رفتیا کلک! یادت باشه! در کمال حَسَن ظن!:دی

الهی... بگردم... خب فکر کردم خونمونو بلدی


شهیدش میکنم. نگران نباش:دی

همین دوروبرا بودم عسیسم

بذا فک کنم ببینم از چی باید شاکی بشی:دی
خب چندهفته گذشته. همه چی یادم رفته

خط خطی! چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

تو سفر رفتی به سلامت
تو منا نبردی به سلامت
دیگه جای آشتی نمونده
با تو قهرم تا به قیامت
با تو قهرم تا به قیامت

نهههههههههههههههه.... قهر نباش.... یه وروجک داریم، میخوایمش
آشتی آشتی ، بریم تو کشتی

3> پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 07:02 ق.ظ

سلام !!
به کجا چنین شتابان ؟؟؟:)
ضمن آرزوی سفر خوش برای شما و تمامی مسافران
من نیز به نوبه خود فرارسیدن نوروز باستانی رو تبریک میگم
ولی امسال تو ایران عید نیستا :)

در آخر فصل گل صنوبره عیدی ما یادت نره ;)

سلام
به همین نزدیکیا:دی

ممنونم
عیدی محفوظه

زلال دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 03:16 ق.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

الان رفتی یعنی ؟
یا منتظر رامی سر کوچه وایسادی هنوز ؟

همون بیست و سوم رفتم. خواب بودی کامنت گذاشتی؟

آغاز سال 7035 میترایی _آریایی، 3751 زرتشتی، 2572 هخامنشی(شاهنشاهی) و 1392 خورشیدی(شمسی) را برای شما و خانواده ی محترمتون فرخنده و مبارک آرزو می کنم.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود

سلااااااااااممممممم حمیدخان
راه گم کردین؟!!!
به به به... بوی آمریکای جهانخوار میاد


منم امیدوارم سال بسیار خوب و خوشی داشته باشین. پر از سلامتی و برکت

بیشتر به ما سر بزنین. خوشحالمون می کنین

نیما اس شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 04:04 ب.ظ

بری دیگه بر نگردی
عقده ایه روانی

برگشتم پر انرژی و سرحال.
متاسفم برات...

سید جمال طباطبایی ازاد چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 08:29 ب.ظ http://ostadvashagerd.persianblog.ir/

با سلام یه دوست گلم سال نو مبارک ببخشید با تاخیر بود
بیایید به راستی نوروز را اینگونه آغاز کنیم .به روی هم لبخند بزنیم و عیدی به هم عشق ارزانی کنیم .نوروزمان آریایی است پس بیایید تحقق بخشیم شعار نژاد آریایی را :پندار نیک ...گفتار نیک ...کردار نیک
امیدوارم مسافرت به شما خوش بگذرد

سلام جناب استاد
حال و احوال؟
خوش گذشت ایام نوروز؟

ممنون که سر زدین و امیدوارم روزهای خوبی در پیش داشته باشین

حسین شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.mhpedu.blogsky.com

سلام ان شاء الله بهتون خوش گذشته است. سال نو را تبریک میگم.

عالی بود. جاتون سبز.
منم تبریک میگم با بهترین آرزوها

زلال پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 11:00 ق.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

آقا چرا کس یجوابگو نیست اینجا ...

مسافرت هم مسافرتای قدیم

خوبی؟:دی
اینجام ایرانه. تو ایران کی دیدی کسی جوابگو باشه؟:(
مسافرتای قدیم که با اسب و شتر بود؟ یه چی میگیا

خط خطی! شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 12:00 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

دین دین دیییییییییییین!
دوست گرامی تعطیلات شما به اتمام رسیده است!
بسته دیگههههههههه! پاشو بیا ببینممممممممممم! دههههههههههه!

چه خبر خوبی
نمیدونی چقده بابت به اتمام رسیدنش خوشحالم
اوووووووووووووممممممممممممددددددددددددددمممممممممم

ژیگول یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

خوب منم سال نو را تبریک میگم

شیرینی هم نمخوام

اینجاست که شاعر میگه :ژیگول عیدو تبریک نمیگفت وقتی میگفت بعد 14 میگفت

امیدوارم تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشته باشید

خوب منم سال نو رو تبریک میگم با کلی آرزوی رنگی رنگی
و میدونم چرا شیرینی نمیخوای. چون دیروز حسااااابی کیک خوردی

بعد 14 مزه ش بیشتره که

منم امیدوارم بهت خوش گذشته باشه

ژیگول یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

آقا خو ب ماهم رمز بدید

ارسال شد

:@:@:@:@:@ یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک آن انشاالله سال خوبی در پیش داشته باشید
و پر از. شادی
عجبی رسیدن بخیر خوش گذشت تعطیلات

مطلب رمز دار میذارید بدون هیچ راهنمایی

سلام
برای خودت هم مبارک و فرخنده و پراز شادی باشه

مرسی. خوب بود خداروشکر.

رمز ارسال شد. راهنمایی نکردم که دست نامحرمان نیفته انقلاب

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 05:31 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

هی روزگااااااااار :دی
رمززززززز عبور میذارهههههه :دی
رسیدن به خیییییییر
دلم برات تنگ شده بود
بدو عیدی میدن

عزیزمی

کجا عیدی میدن؟ بدو بدو...

خط خطی! یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 06:03 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

منم ک اصن رمز نمیخوام:دی

:دی

عروس یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 07:38 ب.ظ http://madarshoharam.blogsky.com/

سلام زیتون جونم خوبی؟
سال نو مبارک ، تعطیلات خوش گذشت ؟

سلام خانمی
عیدت مبارک
عالی بود. جات خالی بود

<3 یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 10:52 ب.ظ http://smstala.ir

:|

زلال دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 03:14 ب.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

خوش که گذشته حتما
تجدید قوا هم که شده صد در صد ...

پس عیدتون مبارک
و دیگر عرضی نیست بجز اینکه رمز پست بالایی چنده ؟

علیک سلام

یعنی اگه خوش نگذشته بود و تجدید قوا نشده بود عیدم مبارک نبود؟؟!!

چی؟ الو... صدا نمیاد... الو... وا؟ چرا قطع شد؟

زلال چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 09:30 ق.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

خب سالی نو میشه که ادم هم نو بشه ... پوست بندازه ... باد بهاری شکوفه هاش رو شکوفا کنه ...
.
الو ... الو ... صدات میاد ... بگو چنده رمز ...

آها... مرسی... روشن شدم:دی

چی؟ چی میگی؟ جا تو عوض کن ببینم خوب میشه

زلال چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 09:32 ق.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

رمز ....
خیلی هم پیچیده و مشکوک

آری رمز!

خیلی هم!

زلال چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 09:33 ق.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

کاش میشد لااقل توش نظر گذاشت و نظرات رو خوند تا بشه یه حدس هایی زد ...

اهکی... نظرا رو بخونی که دیگه پست رمزدار نیس که

حالا کم کم دوست میشیم

زلال چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 09:34 ق.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

تا خنجر رو در نیارودی و بندازی دنبالم من برم ....



تا درودی دیگر بدرود :گل:

اصن تو خونت حلال حلاله. مهدور الدمی حقیقتا. اگه هم نه بخاطر شیطنتهات ، بخاطر اون چهارفصل که گفتی حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد