روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

تاحالا پیشنهادی بهتون شده که میدونین از حد توان و انرژیتون بالاتره و ضمنا مسئولیتش خیلی سنگینه  اما دلتون میخواد تجربه ش کنین؟

یه پیشنهاد جالب دارم با شرایطی که گفتم. چیکار کنم بنظرتون؟؟؟

آیا ممکنه توان و انرژیمو دست کم گرفته باشم؟ ریسک کنم؟!

پ.ن

لطفا جزئیاتشو نپرسین حتی تو، چون سکرته. پیشنهاد دهنده گفته سکرت باشه و من قول دادم. مرسی.

نظرات 16 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 06:54 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

من مورد بزرگ واسم پیش نیومده
ولی ریسک خیلی میکنم گاهی!
ولی چون خیلیا میگن خودت رو دست کم میگیری این میشه که منم گاهی ریسک کنم ببینم چه خبره! :دی

خب... میدونی... این پیشنهاد یه کار بزرگه که من تا حالا تو این وسعت نداشتم.
بعدش خطای ریسکش ممکنه متوجه خیلیا غیر از خودم بشه.
از این لحاظ گفتم مسئولیتش سنگینه.
نمیدونم از پسش برمیام یا نه؟
اون کسی که پیشنهاد داده منو خییییییییییلی خوب میشناسه و میگه تردیدم فقط واسه اینه که تجربه شو نداشتم وگرنه مطمئنه میتونم.
اما همین که کار ، شخصی نیس منو میترسونه.
از اون طرفم شدیدا داره قلقلکم میشه که دل به دریا بزنم و توکل به خودش برم جلو.
آره دیگه... اینم مشغله جدید ما!

پرستو شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 07:32 ب.ظ

من که دقیقا نمیشناسمت و از توان و انرژیت خبر ندارم فقط میدونم وکیل هستی و یه کارهای دیگه ای هم میکنی.
اما این که میگی مسئولیتش سنگینه پس باید خیلی حساب شده تصمیم بگیری.
خبرشو به ما هم بده.
راستی کامنت خصوصیمو خوندی؟

میدونی یه کارهای دیگه ای میکنم؟؟؟ چه کارهایی؟؟؟


آره خیلی مسئولیتش سنگینه. از جهت معنوی. از جهت اینکه کار شخصی نیس و منافع جمعی درش دخیله.

باشه عزیزم. مرسی از همراهیت.

آره خوندم. راستش فرصت نمیشه همه کامنتهای خصوصی رو برم تو ایمیل جواب بدم. وبم که نداری بیام برات کامنت بذارم. حالا همینجوری سربسته: اولی و سومی جوابت منفی و دومی جوابش مثبته.
منم دلم میخواست میدیدمت اما همشهری نیستیم

خوشحالم که حقوق میخونی و اتفاقا خودم چندبار به موردی که گفتی فکر کردم. ایشالا سال جدید یه تصمیمی میگیرم براش. فکرکنم جالب باشه

خط خطی! شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 08:32 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

واییییییییییییییییییییی
چقد هیجان انگیز
بازم از این شکلکا بذارم یا فهمیدی چقد هیجان انگیز؟! =))
من عااااااااااااشق هیجانم! یوهوووووووووو!
کارای سهت و گنده که کل وجود آدمو تواناییهاشو به چالش میکشونه!ییییییییییس!
من بودم اول سبک سنگین میکردم اگه "مطمئن بودم نمیتونم" ک هیچ، ولی در غیر اینصورت حتما تجربه ش میکردم!
بعد جالبیش اینه به من که از این پیشنهادا نمیشه
خودم واسه خودم از این کارای ترسناک و گنده جور میکنم
کیییییییییییف میده هااااااااااااااااااا!
پیتیکو پیتیکو پیتیکو!

کاملا فهمیدم
ینی اون قوجولیه رو دارم میبینم که از فرط هیجان خودشو خیس کرده

منم عاشق هیجانم اگه باطری قلبم اجازه بده

مطمئن نیستم که نتونم.
تواناییم زیاده اما نمیدونم در حد اینکار هس یا نه. چون مشابهشو در این سطح نداشتم.
خعلی خعلی خعلی خوبه که خودت واسه خودت کار بزرگ میتراشی

خط خطی! شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 08:33 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

بببخشید من ی سوال دارم
صرفا جهت حرص دادن
این جزئیاتش از چه قراره؟!

صرفا جهت حرص متقابل:

گل زیباااااااا

خط خطی! شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 08:36 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

چون مسئولیتش سنگینه سنگین سبکشو یکم بیشتر کن ولی اگه میدونی که میتونی حتی نه 100% احتمال بیشتر از 50-60 میدی که میتونی شک نکن! برو جلو!
صرفا جهت جوسازی تووووووووو مییییییییییی توووووووووو نییییییییییییییییییی!

خب... 70-80 درصد میدونم که میتونم چون ساپورت هم دارم.
اما نیس که شخصی نیس از حفظ منافع بقیه که دست من میفته هراس دارم

اون کامنت خصوصیت جوابش منفیه. تو وبت برات مینویسم

دنیا شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

س ع د اگه ناراحتت نمیکنه با توکل بر خدا برو جلو نترس و نگران نباش

س ع
از این طرفا؟

در شروع که ناراحتم نمیکنه. تازه تجربه جدیده و خوبه. اما در ادامه نمیدونم چی میشه.

هم میترسم و هم نگرانم. ریسکش بالاست

Masʘ‿ʘd یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

من عاشق اینکارام
اول ترس دارم ولی با دلی قرص توکل به خدا
و دعا پدر مادر میرم توش انجام میدم
این ماله کارای که برا خودم بزرگ بوده
شما را نمیدونم کارتون چیه و چقدر سنگینه
ولی اگه رفتید برا انجامش انشاالله
موفق بشید

آفرین به تو با دل قرصت.
خدا پدر و مادرتو برات حفظ کنه. ایضا دایی جانتو واسه خودت و ما

ممنون از دعای خیرت

میگم ...چیمون کجاس؟ حالش خوبه؟
سلام منو برسون بهش.
ای بسوزه ریشه طلاق... ببخشین... ریشه تحریم که اعضای خانواده رو از هم دور و بیخبر گذاشته

از فروشگاه چه خبر راستی؟

خط خطی! یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 08:47 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

o-0
مگه شما قوجولیاتون هیجانی میشن میرن تو کار آب بازی! قوجولیاتونم مثه خودتون.....!
میگما!
اگه قبول کردی تمام تلاشتو بکن چون من امروز واقعا گند زدم
از مضرات اعتماد بنفس بالا =))

قوجولیهای ما ، اطفالی بسیار طبیعی هستند که ما سخاوتمندانه به آنها فرصت بچگی کردن میدهیم. آنها گاهی دستشان را در بینی شان می کنند و ما فقط آهسته به آنها تذکر میدهیم و رفتار صحیح را گوشزد میکنیم. آنها گاهی گلهای قالی را آب میدهند و ما فقط خدارا به خاطر کلیه های سالمشان شکر می کنیم و یادمان نمی رود که خود نیز زمانی طفل بوده ایم و فقط مکان دستشویی و زمانش را به انها در گذر زمان و سن مناسب یاد میدهیم. آنها گاهی حرف زشت میزنند و ما اگر مطمئن بودیم که از خودمان الگو نگرفته اند به دنبال منشا میگردیم و به آنها حرف زیبا آموزش میدهیم... خاه! این بود انشای من


ازشون تا بعد از عید فرصت تحقیق و مطالعه و فکر پیرامون قضیه پیشنهادی گرفتم.
چه گندی آیا؟؟؟
اعتماد به نفست که هیچی... منم خفه کرده

Masʘ‿ʘd یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

خیلی ممنون
برم رو اعصاب چند وقتیه نرفتم
از بس تو فکر طلاق دادنید
از مردا بدتون میاد
دیگه همه جا استفاده میکنید
من نمیدونم ما مردا چه هیزم تری به شما زنا فروختیم
والا..........
خو بسه دیگه

..چیمونم خوبه یک روز در میان میبینمش
چش بزرگیتنو میرسونم

اونجا هم شکر فعلا" خوبه من هم توقع زیادی ندارم
فعلا"



ودر اخر سال نو پیشاپیش مبارک
فقط عیدی من یادتون نره

خواهش

نترس. اعصاب من دم پا نیفتاده که بتونی بری روش
اگه باهات کل میزنم گاهی ، واسه اینه که میبینم کوچولویی ، دلت میشکنه

آدرسم ندادی مشتری بشیم
توقعتو ببر بالا تا پیشرفت کنی. ظرفتو بزرگ کن تا سهمت زیاد بشه

سال جدید برات خوش و پراز موفقیت باشه


چی؟؟؟ صدا نمیاد... الو... الو... قطع شد انگار

رضا کوشمولو دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

بلههههههههههههههه!
مرسی از تو دوست عزیز و وفادار.....!
من اومدم....!
به نظر من تجربه خیلی خوبه....حالا چه شکست بخوری چه پیروز شی.....!ولی اگه واقعا این پیشنهاد خیلی سنگین و پر بار هست بهتره یه کم ترمز کردو با اطمینان کامل جلو رفت....
تا اونجایی که من شما دوست عزیز و بزرگوار رو میشناسم میدونم که هر چه قدر هم پیشنهاد سنگین باشه توان و قدرتش رو دارید که پیروز میدان باشید...
پس توکل به خدا کن که ایشالا موفق خواهی شد....!

راستی مگ مگ آمریکا که بین ما و خونواده و اونا و آن ها و ..... داره فاصله میندازه....!
خاب مه یخته قوتم رفتسو خستم....اگه تو متن جای سوتی گرفتید از من بزارید پا خستگیم...!


الهی... کاش زودتر سلام رسونده بودم

خوبی؟ خوش میگذره؟

لطف داری به من و مرسی از توصیه های ایمنی

مگ مگ...

بیست بیست. بدون سوتی. برو بخواب قوتت بیاد

ممنون که اومدی

Masʘ‿ʘd دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 02:07 ب.ظ

راسی تحریم روی ما هیچ تاثیری نداشته
:شکلک دلت بسوزه:

سوخت

آخرش هیتلری. تخصصت سوزوندنه

خط خطی! دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

آخییییییییییی! نازیییییییییییی!میگم چرا صدا خخخخخ خخخخخخخخخ نیومد پس؟!

آره دیگه... خخخخخخخخ ها رو در غیابت گفتیم و دست و پاها رو زدیم...

Masʘ‿ʘd دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

هیچ نظری ندارم

بنجنس

یه کاری نکن به تو هم بگم : گل زیبا

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 09:10 ق.ظ




من عیـــــــــــــــــــــــــــدی میخوام

رفیق به این طلبکاری نداشتم تاحالا

:دی !

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

که ادرس میخواید

من ادرس میدم ولی من زیتون ندارم گفته باشم

ببین اگه زیتون نداری کلا درشو ببند

منتظرم

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 06:24 ق.ظ

طلبکار چیه؟؟؟؟؟؟؟

یه فتواست برای اینکه سال اتی سال خوبی باشه براتون گفتم اینم فتواش


حجت السلام هیتی
عیدی بدهید تا سال خوبی داشته باشید (البته خانوم ها)
دیدی من بخاطر این فتوا گفتم عیدی میخوام


حالا کی بیام عیدی بگیره

کیو میترسونی؟
هروقت خواستی بیا.
من که گفتم محفوظه.

حجت الاسلام؟؟؟!!! فتواش بخوره تو سرش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد