روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

من از گراز وحشی میترسم.

از مار بوآ هم میترسم.

تخفیف؟؟؟ باشه. از سوسک هم میترسم.

وقتی کسی میگه از فلان "آدم" میترسه ، با خودم میگم یعنی طرفش در حد گراز وحشی یا مار بوآ یا حداقل سوسکه؟!

اومده نوشته: (...من ازش میترسم ، نذار بفهمه که منم!...) 

 

خب... متاسفم براتون. برای هردوتون. هم تو که آدمی و از یه آدم میترسی و هم تو که آدمی و آدمها رو میترسونی. 

 

پ.ن 

1. این پست ، دو مخاطب خاص داره. 

2. نگران نباش. 

3. نگران باش.

نظرات 9 + ارسال نظر
دنیا شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

س ع د چه جالب نوشتی مخاطب را من میشناسم

س ع.
نه نمیشناسی.
هردو از کاربرای یه سایت دیگه هستن غیر از سایت خودمون.
هردو ساکن مالزی!
فک کن. چه بیچاره باید باشن...

حسین شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 08:42 ب.ظ http://mhpedu.blogsky.com/

سلام. چرخه ترس:
مرد از زن(اش)
زن از موش
موش از گربه
گربه از سگ
سگ از چوپان (مرد)

جالبه! مرد از زن میترسه در حالی که زن از سوسک میترسه که اصلا ترس نداره!!

خدایا راس راسی اینا رو اینجوری قرار دادی که خدائیتو بکنی؟؟
(وبلاگ بسیار جلب توجهی است. آدم تا مدتی توش ماندگار میشه. دوس داشتی از ما هم سری بزن. ممنون میشیم ها !!)

سلام
اولا خوش اومدی.
ثانیا مگه مرد از زن میترسه؟ زن که آدمه!
اگه زن (حداقل من یکی) از سوسک میترسه واسه اینه که یه جانور چندشه. کثیف هم که هس. عامل بیماری هم که هس.
چرا آدمها باید از هم بترسن؟؟؟

ممنون از نظرت درمورد وبلاگ. امیدوارم توش موندگار بشی اقلا تا مدتی!
حتما سر فرصت مزاحم میشم

مهدی یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 05:18 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

چرا این مدتی که نبودم اینجا درب و داغون شده؟

درب و داغون شده؟؟؟
خاک عالم...کجاش؟؟؟
چرا من نمیبینم؟؟؟

مهدی دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

به به میبینم که بیشرفت کردی الان دیکه با یک بست دوتا مخاطب خاص و هدف می زنی

پیشرفت و چه پیشرفتی. کاش فقط طرف خاص ، متوجهش کار کنه!

مهدی دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 12:47 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

همین دک و دواهارو می کم بابا ما اهالی بلاک اعصاب نداریم با سر می ریم توی شیشه مانیتور

دک و دعوا؟ نبودی ببینی
حالا سروسامون گرفته یعنی

نه بابا. حیف شیشه مانیتور. حالا سر هیچی

خط خطی! سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

وا! مگه مار بوا...
اصن مار بوآ هیچی!
مار موآ هم هیچی! :دی
اصن مگه سوسک دل نداره؟!

اره والا... مار بوآ که... هیچی!

دل سوسک چیکاره س این وسط؟ نفهمیدم منظورتو

خط خطی! سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 07:33 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

منظور خاصی مورد نظر نبود عزیزم!
میگم چطوره از آدمه نمیترسی!مگه سوسکه دل نداره؟ چرا ازش میترسی؟!خو میخواد باهام دوث شه!گونا داله!
بعضی آدما ترسناک نیسن! واقعا وحشتاکن!

خب میدونی ... من فقط از سه دسته آمها "بیم" دارم.
1. آدم بی آبرو
2. آدم بی آبرو
3. آدم بی آبرو

همونهایی که به قول ادمین خان : هیچی بالا خودشون ندادن!...

باااااعشه. حالا چون تو میگی یه کاریش میکنم(از آدمه هم میترسم)

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 04:54 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

من از مار بدم میاد و میترسم
بعدش از چاقو ترس دارم
بعدش از آتش
اول از همه خدا و بعدش بنده ی خدا!
بعدش اون اولی :دی

که اینطور
بگی نگی اون که میترسه لو رفت

اوکی؟؟؟ اوکی

دوست چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

شیطونه میگه خودتو خالی کن در مورد این ادماها ولی ارزش بحث کردن ندارند شما هم بحث نکنید باهاشون اینا همینو میخواند که شما ادامه بدید

بخدا من دلم براش میسوزه
باااااشه. ادامه نمیدم. تصمیم خودمم همین بود.

میدونی... اینکه تو اینطور موارد هی بچه ها میان میگن : ماکه بهت گفته بودیم ، اذیتم میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد