روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

نصفه شب یکی از رفقای اهل دل و اهل حال  بیخوابی گرفته بود. 

از اتفاق منم فراموش کرده بودم موبایلمو آف کنم. 

مسیجش رسید که: 

 من آدمی هزار ساله ام که هزاران بار گریخته ام ، به هزار غار پناه برده ام و هزاران بار به خواب رفته ام اما هر جا که رفته ام ، دقیانوس نیز با من آمده است . 

من خوابیده ام و او بیدار مانده است .  

دیگر اما گریختن و غار و خواب سیصد ساله به کار من نمی آید . 

من کجا بگریزم از دقیانوسی که در پیراهن من نفس می کشد و با چشم های من به نظاره می نشیند و چه بگویم از او که نه بر تخت خود که بر قلب من تکیه زده است و آن سواران که از پی من می آیند نه در راه ها که در رگ های من می دوند .

چه بگویم که گریختن از این دقیانوس ، گریختن از من است و شورش بر او ، شوریدن بر خودم .

نه ، ای خدای خواب های معرفت و غار های تنهایی ، من دیگر به غار نخواهم رفت و دیگر به خواب ، که این دقیانوس که منم با هیچ خوابی به بیداری نخواهد رسید .

فردا ، فردا مصاف من است و دقیانوسم! 

 

در جوابش نوشتم:  

واما در این خواب که به آن فرو برده ام خودم را ، کابوسها همزاد دقایقند و شانه های من از تحلیل روزانه این کابوسهای شبانه خمیده است ... 

که کابوسها و تحلیلها ، اعتیاد من شده است که من دقیانوسی معتادم... 

گویا مصاف فردا هم وعده ای است از من به من که دیگربار خوابم نیاشوبد! 

 

امروز منبع مسیجشو ازش پرسیدم. 

گفت قسمتی از کتاب "من هشتمین آن هفت نفرم" اثر "عرفان نظرآهاری".

حقیقتا خجالت کشیدم که در ادامه نوشته خانم نظرآهاری ، پریشونی های ذهن الکنمو بلغور کردم.

نظرات 9 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 10:37 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

تمام افکار من از من بودن است! قال کاکتوس
خیلی متن قشنگی بود و همچنین جواب شما
از این جهت فهمیدم قشنگه که باز این سنسورهای سر تیغهام تمام مفهوم این متن رو پوشش نداد و نکشید!

مغسی سو ماااااااااااچ

ببین ماکسیمم جونم
همیشه وقتی چیزی رو پوشش نمیدی معنیش این نیس که اون چیزه الزاما قشنگه. ملتفت که هستی؟

دنیا شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 08:31 ق.ظ

س ع د یعنی چی

س ع.
چی یعنی چی؟؟؟!!!

کــــاکتوس صــــورتی شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 09:23 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

نه من نم دو نم

خوبم میدونی. میدونی. میدوووووووووووووووونی

خط خطی! یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام عزیزم!
یه چی بگم آغا؟:
این دنیا الان تو مخففامون گیر کرده! اونو میگه ینی چی!

س ع د.
نه بابا تو این دنیا رو نمیشناسی چه ناقلاییه. خودش استاد مخففه. باید مسیجاشو نشونت بدم. اصن یه وعضیااااااااا
مشکلش یه چیز دیگه س. حل میشه ایشالا

دنیا یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

س ع د ف ش معنی این متنه چیه ؟
خط خطی کیه ؟
خدا از زبونت شنیده خیلی از مشکلا داره حل میشه اینم به برکت توست دد

حالا بیا و درستش کن
حالا هی باید اینو به اون و اونو به این معرفی کنم

دنیاجونم
ع د
ف ش
ق ب
این خط خطی یه وروجکیه که دومیش خودشه. منم خععععععلی دوستش دارم


رامی جونم
این دنیا عزیز منه. اما خعععععلی منو حرص میده. یعنی اگه بهش بگی 2با2 میشه4 آخرش میاد میگه یعنی چی



دنیا
تو که منو دوست نداری اما امیدوارم هیچوقت نفهمی که چرا اینقدر حالم بد میشه گاهی وقتها.....

یه دوست دیگه سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 03:05 ب.ظ

س خ د
میگما خوش به حالش که نصفه شبی آف نبودین !!
چقدر خوبه که آدم هر کسی رو که میخاد آف نباشه.

س خ د دیگه چه صیغه ایه؟
خیاط تو کوزه افتاد!!!

آره خوش بحالش!
کلا خوش بحال هر کسی که منو داره چون از جون واسش مایه میذارم در حد خودحذفی!
الان روانشناسها میان این حرفمو تحلیل میکنن و میبرن تو حیطه خودشیفتگی. اما خب اونها که منو نمیشناسن. جدی جدی از خودم میگذرم گاهی

خط خطی! سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 03:48 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

سیلای! دلم برات تنگولیده بود اومدم یه سر بزنم دور همی هات چاکلت بخوریم کیف کنیم!

دنیا جان از آشنایی نصفه نیمه ت خوشحالم! این زیتون مارو حرص نده! آفرین!

سلام به روی ماه وروجکت
نیس خیلی هم میخوری

دنیا جان هم از آشنایی با تو خوشحاله اما تو حرف که میزنی فقط منو نیگا کن

سید جمال طباطبایی ازاد سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 04:16 ب.ظ

ضمن تشکر از خضورتان مطلب جالبی بود لذت بردم ضمنا شما دعوتید به هر سه وبم در مورد اختر چرخ ادب پروین مطلب نوشته ام بیایید خوشخال میشوم
ضمن اینکه عرفان نظر اهاری همدوره دانشگاه من بود یادش بخیر

سلام استاد
خوشبحالتون. چه همدوره ای هایی داشتین.
ضمنا خوش بحال اونها بخاطر دوستی با شما

چشم. خدمت میرسم

خط خطی! سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 08:43 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

میگم با این فلان فلان نرو! روت تاثیرات مخرب گذشته ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد