روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

دگرگونه نوزده

... بیچاره ما که پیش تو از خاک کمتریم ...


پ.ن

1. مصراعی از حافظ.

2. عملا به این باور رسیدم.

3. متاسفم اما نه برای خودم.

نظرات 10 + ارسال نظر
خط خطی! چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 06:34 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

بیچاره تو که پیشت ما از خاک کمترینیم!

تو که وروجک خودمی اینجوری میگی. بقیه چی بگن؟ اصن من بیچاره، شاد شد دلت؟

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 09:16 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

بیچاره من که از هرکسی کمترم!
فروتن عصن

ای بابااااااا
چی بگم که نگفتنم بهتره! :دی
من هم برا خودم هم برا بقیه متاسفم ...
سرچی؟ چم دو نم نم دو نم :دی

برا کی متاسفی؟ نمیشه من بدونم؟

تو که سرور همه گلهایی

من فقط واسه اون متاسفم

واسه کسی که به همه چیز و همه کس اونطوری نگاه میکنه که دلش میخواد ، نه اونطوری که واقعیت دارن. اون که فکر میکنه من مثل بقیه عروسکهای اطرافش هستم... به دلایل امنیتی از ذکر نام طرف معذورم

دیوانه چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام خانم .
آی دی خودمو میدم دوست داشتید منو اد کنید دوکلوم صحبت کنیم
یا علی
just.fried

سلام آقا. (آقا؟؟؟)

شرمنده. فرصت ندارم بیشتر از این.
هر حرفی باشه همینجا خدمتتون هستم.

علی همراهتون.

خط خطی! پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 02:16 ق.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

هی وای من!
این حرفا چیه ، تو که کاراگاه زیتون خودمی نفهمی من چی بلغور شایدم بلقور میکنم دیگه از بقیه چ انتظار؟
مخاطب "تو" من دقیقا برابر است با مخاطب "تو" پست، همونی که بهش گفتی بیچاره ما که پیش تو از خاک کمتریم! بیچاره خودشه که مارو کمتر میبینه! الان آندرستند؟
دیگه منو تو این موقعیت قرار نده! اگه منو میشناختی میدونسی همچین آدمی نیسم دلمم با این چیزا شاد نمیشه!

آها... ببین من چندوقته زیتون قبلی نیستم. یعنی دوزاری مث سابق نمی افته بس که ذهنم درگیره. گاهی قات و قاط و غات و غاط میزنم


آره... بیچاره اون که ما پیشش از خاک کمتریم... بیچاره اون که نمیفهمه با چه گوهری داره بازی میکنه... بیچاره اون که براش متاسفم.......


میشناسمت ع د. میشناسمت ق ب. ناراحن نشو دیگه. بااااعشه؟؟؟ میدونم دلت بزرگتر از این حرفاس. بیا بغلم

دنیا پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

س ع د یعنی چی

س ع.
واضح بود. نبود؟!

nab جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 02:18 ق.ظ

وب زیبا و اموزنده ای دارید

ایشالله بیشتر بتونم سر بزنم و از مطالب زیباتون استفاده کنم

سلام.
خوش اومدین.
ممنون از تعریفتون.
حتما تشریف بیارین.

خط خطی! شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 05:26 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

دلم برات تنگ شده بازم
چقد با این غم ها بسازم؟
چرا نمیای تو عزیزم؟
طاقـــــــــت ندارم!

یه دوست دیگه دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

منم براش متاسفم

چرا؟

مهدی دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 05:18 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

برای اون اهل عشقش ز خاک بیشتر بودن یعنی؟

به نظرت توقعم زیاد شده؟

خیلی به فکرم بردی...

یه دوست دیگه سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 07:36 ق.ظ

چون شما براش متاسفین دیگه !!

فقط به همین دلیل؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد