روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

خدایا تو رو شکر میکنم که از من غیر از من ، کسی آسیب ندیده... 

 

پ.ن 

میدونم ادعای بزرگیه اما با یقین نوشتمش. هرگز به قصد و به عمد به کسی آزار نرسوندم. هرگز.

نظرات 7 + ارسال نظر
Masʘ‿ʘd یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

خدا ببخش اگه کسی غیر از خودم را رنجاندم

خدا خیلی مهربونه. امیدوار باش
البته اگه کسی رو رنجوندی فقط بخشیدن خدا کافی نیست. حق الناسه

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 07:19 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

من در مورد خودم نمیتونم بگم
خیلی وقتا از عمد آزار رسوندم
ولی میتونم حرف شمارو تایید کنم
از همین شناختی که نسبت بهتون دارم و با این مزغ نحیف تیغ تیغیم!

فدایی داری

ف ش
ق ب
ع د
د د
با همه شکلکهای خنده و عشقولانه دیگه!

یه دوست دیگه یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 08:27 ب.ظ

به شما میگن یه دوست خوب !

به این میگن یه هندونه شیرین

خط خطی! دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

من برای تحریف اذهان عمومی از این خانم بدلیل آسیب فنی عضوی روحی اجتماعی اقتصادی عاطفی تفریحی زیارتی سیاحتی به اینجانب شکایت دارم و اشد مجازات ( سیبیل آتیشی) رو برای ایشون خواهانم!

خدانکنه من بهت اسیب بزنم. وروجک خودمی

یه دوست دیگه سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 07:51 ق.ظ

حالا تو هندونه بودنش که شکی نیست ولی تو شیرین بودنش شک دارم!!

انگار نگرفتی چی گفتم

سید جمال طباطبایی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

سلامی دیگر خدمت شما دوست بزرگوار
من قبل از هر چیز از جمله ان خوشم امد و نحوه نگارش بسیار لذت بردم
امیدوارم همیشه همینطور باشدذ یا علی

سلام به استاد بسیار مهربان.
سلامتی حاصل شده؟ امیدوارم.

شما همیشه به من لطف دارین. ممنونم که تشریف آوردین. بازم منتظر قدومتون هستم.

اسماعیل رضوی شنبه 14 تیر 1393 ساعت 08:26 ب.ظ

بیشتر باید از خودمان جبران خسارت کنیم .هواهای خودمان را داشته باشیم
چوگلدان سر پنجره پر از خاظرات ترگ خورذه ایم...اگر زخمی بود ما خورده ایم

درسته. خودمون مظلوم تر واقع میشیم گاهی


سراپا اگر زرد و پژمرده‌ایم‌،
ولی دل به پاییز نسپرده‌ایم‌

چو گلدان خالی‌، لب پنجره‌
پُر از خاطرات ترک‌خورده‌ایم‌

اگر داغ‌ِ دل بود، ما دیده‌ایم‌
اگر خون‌ِ دل بود، ما خورده‌ایم‌

اگر دل دلیل است‌، آورده‌ایم‌
اگر داغ شرط است‌، ما برده‌ایم‌

اگر دشنه دشمنان‌، گردنیم‌!
اگر خنجر دوستان‌، گرده‌ایم‌!

گواهی بخواهید، اینک گواه‌
همین زخم‌هایی که نشمرده‌ایم‌!

دلی سربلند و سری سربه‌زیر
از این دست‌، عمری به سر برده‌ایم‌.

یاد هردو بخیر : ناصر عبدالهی و قیصر امین پور.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد