روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

دگرگونه هجده

...تو اگر دوست میخواهی ، مرا اهلی کن... 

 

پ.ن  

1. جمله بسیار زیبا و پرمفهوم از کتاب "شازده کوچولو" نوشته "آنتوان دوسن تگزوپری". 

2. اگه آدم مسئولی هستی ، منو اهلی کن! 

3. سردمه. یخ کردم. با هیچی هم گرم نمی شم. 

(از ذره بین که برمی گشتیم اینو به کاکتوس گفتم. از سکوتش خوشم اومد.). 

4. من دوست میخواهم. 

5. نترسین چون آدم مسئولی هستم!

نظرات 10 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 08:06 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

دوست جذب اخلاق و منش دوست میشه
دوست فقط به زیبایی و ظاهر اهمیت نمیده
دوست باید مرام و معرفت داشته باشه اگه واقعا دوسته
خودش باید پیش قدم بشه واسه دوستی

من دوستای خوبی دارم
من زیتون خوبی دارم

خو مگه میشه وقتی قندیل و فریز شدی حرف بزنی!
منم زیتون میخواهم

بوس
د د
خعلی

اوهوم
اوهوم
اوهوم
اوهوم

منم دوستای خوبی دارم هرچند کم والبته تو یکیشون هستی

من اینجام. بدو بیااااا

بووووس بوووووس
منم د د

خط خطی! پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

ها من حاضرم منو اهلی کنی بشم دوث جونت!
البته کار سختیه!:دی

بااااااعشه. کی بیام سر کار سخت؟

خط خطی! پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 12:08 ق.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

الان یه دسته گل نرگس خوشبو رو میزمه! عطرش فضارو پر کرده! اصن انرجی داره از سر و کولم میره بالا! گفتم دلت آب شه!

خدا رحم کنه. تو همینجوری بی نرگس بمب انرجی بودی

شد. خیالت راحت. الان ذوق کن

دریایی پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

تو این زمونه پیدا کردن دوست خوب خیلی سخت شده ولی باز هم هستند کسایی که بهشون بگیم دوست

به نصف اطرافیانمون میگیم دوست. اما اونها فقط اطرافیانمون هستن

خط خطی! پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 04:36 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

آفتاب از سر کوه های "لااله الاالله" بالا زده بود اما از زیتونک خبری نبود!
زیتونکم کجااااااااااااایی؟!

هی میگم بنجنسی، میگی نیستم

عزیزم من از چهارشنبه شب تا عصر شنبه در استراحت نتی هستم. این هزاروشونصد بار

یه دوست دیگه شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 07:59 ق.ظ

آخه این دور و برا برف اومده که سردتونه ، فقط همین دنبال دلیل دیگه ای نگردین!!!
چیزی که زیاده دوست ولی نوعش مهمه !

دلایلشو خودم میدونم. کوچکترین ارتباطی با برف نداره

چیزی که زیاده آدمه اما مهم اینه که چندتاشون دوست باشن

خط خطی! شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 10:11 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

ریاضیت ضعیفه ها!
دقت کن فرزندم 1 بعلاوه 1 میشود 2 و نیم فوقش!:دی
حفظ کن فردا ازت کویز میگیرم!
خدایی برات کامنتو گذاشتم بعد تازه یادم افتاد!

Masʘ‿ʘd یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 07:03 ب.ظ

من اووووووووووووووووووووومدم نه برا دوستی
فقط اطلاع دادم که اومدم
من با هر کسی دوست نمیشو ولی چون حالا شمایید
باشه منم اگه قابل بدونید دوست خوب نه ولی بدکی نیسم برا دوستی

خوووووووووش اووووووووووومدی

بدک که نیستی هیچی، خیییییییییییلی هم خوبی. مرسی که میای و هستی

یه دوست دیگه یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 08:32 ب.ظ

به نظرتون چندتاشون دوستند؟
من تو صف دوستام یا دشمنا ؟؟

تعداد انگشت شماری!
شما تو صف اطرافیان آشنا هستی فعلا.

یه دوست دیگه سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 07:52 ق.ظ

این فعلا" رو خوب اومدین !

من کلا خوب میام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد