روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

دگرگونه شانزده

... دلم تنگ تنگه واسه خاطراتت که کهنه نمیشن... 

 

پ.ن  

1. قسمتی از ترانه بسیار زیبای معین.

2. تولد معین عزیز پیشاپیش مبارک.(۲۸-۱۰-۱۳۳۰)

3. با چشمای نمناک ، تر و ابری و پاک، دلم تنگته...

نظرات 18 + ارسال نظر
Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

منم این روز را به استاد عزیز و همه طرف دارانش تبریک میگویم













































بعد میام برا منحرف کردن





Admin سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

البته منم قهرم
الان شدیم دو نفر
ولی تبریک میگم تولد جاودانه صدای عشق رو به همه همشریانم

خاک عالم... قهروها


جاودانه صدای عشق

یه دوست دیگه چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 07:47 ق.ظ

خیلی آهنگ قشنگیه ، خیلی

یه شب شد هزار شب که خاموشو خوابن چراغای روشن !

محشره. توپه. فوالعاده س...


پرازفکر رنگی، یه جور قشنگی دلم تنگته...

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 11:20 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

آی از دل تنگ

تولدتش مبارک

دنیا چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 05:41 ب.ظ

منم همینطور ع د

3> چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

منم تولد تولد معین رو تبریک میگم
زیتون شیرینی بده !!

اینجا رو دیگه خداییش وجدانیش مثعود باید شیرینی بده

3> چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

مثعود من شیرینی نارنجکی میخوام

چراتخفیف میدی؟ همون کیکو مطالبه کن. بابا تولد معینه. یعنی مثعود اینقدر خسیسه؟؟؟ بهش که نمیاد

3> چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 06:45 ب.ظ

ولا به قیافه اش میاد خسیس باشه !!
خب چون من به کم قانع ام جفتشو مطالبه میکنم

به قیافه ش خباثت میاد اما خساست نه

خوب کاری میکنی

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

من عاشق این اهنگشم
هرکی پست زده شیرینیشم میده

من خسیس خسیس

حالا من یه پست زدم باید شیرینی بدم؟ اوکی. پس اون که میره تاپیک میزنه حتما باید سور بده. درسته؟؟؟

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

راسی یادم رفت بگم من که شیرینی دادم
امروز تو جلسه شیرینی که خوردید
اون ماله همین قضیه بود

خب... الان شدی خسیس و خبیث و .... نمیگم. میترسم دپ بزنی

ژیگول چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

همچنان در قهر


بابا چرا جو سازی میکنید هی میگید قهرم قهرم
بزارید من کارمو پیش ببرم نزنید مایه کاسه منو کور کنید


آها راسی تولد تولد تولدش مبارک بیاد شعمارو فوت کنه که صد سال زنده باشه
دوباره بگم همونو که جلو آفتاب گفتم(در مورد استاد)
اگه میخوایید نگم شیرینیمو سریع برسونید:دی

نم شیرینی موخوام

و همچنان در قهر


راسی زیتون خانم من تازه داغ شده بودم .. برا نقد

شد مثل برنامه های تلفزیون هم چی که دیدن من دارم منفجیور میکنم گفتند وقت تموم شده آخه چرا نمیزارید من حرفمو بزنم(شکلک عصبی و شاکی و هق به جانب)





وهمچنان مشکوک
دیدی چهارشنبه هم گذشت و نگفتی دلیل قهرتو؟
پس رفت تا روز قیامت


وایسا ببینم. جلو آفتاب نتونستم تو خیابون جوابتو بدم. اینجا که میتونم.
همین که میگی"استاد" بعدش روت میشه اون حرفای بی تربیتی رو بزنی؟؟؟

وهمچنان مشکوک

جلسه دیگه بیا همشو بگو. اگه نیای فکرای نافرم میکنم

"هق" به جانبت منو مرده

مبارک جمعه 29 دی 1391 ساعت 09:26 ق.ظ

وقتی به بعضی از خاطراتم فکر میکنم به حماقتم پی میبرم
تولدش مبارک

من هم اما فقط به بعضیش. بعضیش هم باعث افتخاره
چه خبر؟

Masʘ‿ʘd جمعه 29 دی 1391 ساعت 10:11 ق.ظ

کمال همنشین در من اثر کرد



Masʘ‿ʘd جمعه 29 دی 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

تاپیک کو شما دیدید
شاهد

شما هر چی میخواید به من بگید نترسید
من دپ نمیزنم

نه ندیدم. ادمینمون افغانیاش تنبلن
ولی تو که گفتی زدی، دروغ گفتی؟؟؟

نمیگم. خطرداره حسن!

دنیا جمعه 29 دی 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

ع د من کهنه کهن دلتنگیت میمونم چون دل همیشه دل میمونه

کهنه کهن دلتنگی؟

دل میگیره
میشکنه
له میشه
این بلاها که سرش میاد شکل همه چی میشه الا دل.

ژیگول جمعه 29 دی 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

قـــهـــرم
مشکوک نباشید
راحت میتونید با کمی تامل دلیلشو متوجه بشید

من میگم استاد بعدش اون حرفو میزنم
همه دورو بری هام هم میدونند که چی تو دلمه برا همین کسی هم چیزی بهم نگفت وگرنه بودند از نزدیکای ایشون دورو برم


این شکلکام همینجوری بی دلیل میزارم

باکمی تامل؟؟؟
دوهفته س در تامل بسر میبرم و متوجه چیزی نشدم

الان برای آخرین بار ازت میپرسم: اگه بامن قهری دلیلش چیه؟؟؟
یادم نمیاد بهت حرف بدی زده باشم یا رفتار نادرستی کرده باشم.
اگه سهوا اینطور بوده معذرت میخوام واگه برداشتت اینطوری بوده من هیچ سوء نیتی نداشتم. دیگه درباره ش صحبت نمیکنم.


نزدیکای ایشونو میشناسم. صاحب اختیارن که چیزی بگن یا نگن. بهرحال من چون دوستش دارم نمیتونم ساکت باشم. ضمنا حرفه من، دفاعه

اینام شکلکهای بی دلیل من

یه دوست دیگه شنبه 30 دی 1391 ساعت 10:08 ق.ظ

چقدر منتظر شم که شاید ازاین عشق سراغی بگیری
کجا کی کدوم روز منو با تمام دلت می پذیری

خوبه اومدی اینجا چون من کامنتهای خصوصی رو همون موقع پاک میکنم.

درمورد اون موضوع که نوشته بودی اگه مایلی یه شماره تماس بذار. منشیم تماس میگیره باهات و هماهنگ میکنه.

خط خطی! یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

سالروز بودنش مبارک
من "همدم"شو بیشتر دوس دارم:
کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه
خودت می دونی عادت نیست فقط دوست داشتن محضه
کنارم هستی و بازم بهونه هامو میگیرم
میگم وای چقدر سرده میام دستاتو میگیرم
یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی میمیرم
از این جا تا دم در هم بری دلشوره میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد