روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

سلام 

امروز دومین سال تولد وبلاگمه. 

خوشحالم که این گوشه دنجو دارم. 

خوشحالم که دوستان خوبی دارم. 

مرسی از همتون که همیشه بهم سر میزنین. 

آرزوهای خوب برای همه شما.

نظرات 21 + ارسال نظر
عروس دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 05:09 ب.ظ http://madarshoharam.blogsky.com/

تولد وبلاگت مبارک زیتون جون
اتفاقی اومدم تو صفحهء بلاگ اسکای و ... زیتون
شاد باشی

مرسی عزیزم

شادوسلامت باشی

Masʘ‿ʘd دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 05:19 ب.ظ

هورااااااااااااااااااااااااا
مبارکه
باشه پ کو کیکش که فوتش کنید



کمک میام برا منحرف کردن پست

مرسی ولی ما تو دهاتمون شمعو فوت میکنیم نه کیکو

شما کیکشو بیار منم شمع میذارم و فوت میکنم.چطوره؟
ببین اوندفعه گفتم کیکو حساب کن ، نکردی. اینم عاقبتش. دخترخاله شدم رفت. کی میاری کیکو؟

راستی
من گفتم با شخص شخیص دایی جان بیا نه با عکساش

ژیگول دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

همچنان در قهر


مبارکا باشه

من شیرینی موخوام یالا
من شیرینی موخوام یالا

البت من شیرینی خور نیستم ولی خو نمیشه از شیرینی و کیک تولد گذشت

همچنان مشکوک

مرسی.مرسی

آره تو که راست میگی. خیلی از شیرینی بدت میاد

ژیگول دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 07:13 ب.ظ




حالا کی بیاییم شیرینی و کیک بخوریم؟؟؟

از مثعود بپرس

Masʘ‿ʘd دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

تولد یکی دیگس من باید شیرینی بدم
عجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب
دیوار کوتاه تر از من گیر نیاوردید

تسخیر خودته

ژیگول دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

و هم چنان در ....


تکلیف منو روشن کنید
من باید از کدومتون شیرینی بگیرم
یا به من شیرینی میدید یا یه من شیرینی میدید

ای شیرینی ندید من میدونمو شماها گفته باشم

همون قضیه وَردَنه و اینا گفتم که نگید نگفتی

ومن همچنان مشکوک

تکلیفت روشنه. از مثعود

وردنه. سیخ کباب. ترکه آبدار. انتخاب با خودت. خیلی داره آتیش میسوزونه بچه مون. بچه تربیتش از خودش عزیزتره. درستش کن. با روش قرون وسطایی

3> دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

مبارک باشه
ایشالله جشن 120 سالگیشو جشن بگیرید !!
چندی هوس کیک کردم حالا ای کیک نیست من به همون شیرینی نارنجکی هم قانع ام

مرسی

اووووووووووه...120 سالگیش؟ میدونی اون موقع خودم چندسالمه؟

نه قانع نباش. مثعود لارژه

شرمنده که اون یکی کامنتتو به دلایل سی or سی نمیتونم تایید کنم. فقط سربسته بگم که اسم مجموعه اولش اون اسم بده بود و بعدش با تلاشهای بسیار زیرپوستی و مصرانه ما شد آفتاب. برعکس به عرض شما رسوندن

من حاج خانم آینده رو اگه بشناسمش یادش میدم که چجوری از پس پریود خلقی هر ساعت شما بربیاد

حالا واسه پاتوق کامنت بذار بدون افشاگری درمورد مجموعه و دیگرقضایا

یه دوست دیگه سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 07:32 ق.ظ

تولدش مبارک.

دنیا سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

مبارکت باشه

مرسی عزیزدلم

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

تولدش مبارک شما باشه
ایشالله همیشه چراغش روشن
من بیام تیغ بذارم اینجا

مرسی گل خوشگل تیغ تیغی من

منتظر تیغات هستم همیشه

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 08:55 ب.ظ

ژیگول محمد تولد هرکی هس برید از صاحبش بگیرید بخورید منم به درک
من اس نخواسم

Admin سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

منم هنوز قهرم
م شیرینـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی میخوام




بهار چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 11:42 ب.ظ

دوروز نت نداشتم چقد ماشالا پیشرفت کردین عزیزمی بااین وبلاگ خوشگل ودنجت که منبع انرژیه

تولدش مبارک که از من یروز کوچیکتره ووووش خودا




همش یه روز؟ زود پیر شدیا

مبارک پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

ممنون از آرزوی خوبیون

Masʘ‿ʘd جمعه 29 دی 1391 ساعت 10:10 ق.ظ

من سور میخوام

ماهم میخوایم

Masʘ‿ʘd جمعه 29 دی 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

ولی نباید دلو صابون زد چون تو قهوه ما هنوز موندیم
بعد سور.....

دنیا رو با صبر ساختن. ماصبرمیکنیم، شماهم صبرکن

خط خطی! یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 12:00 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

سلام!
میدونم دیره!
ولی تبریک صمیمانه ی مارا بپذیر!
هرچی آرزوی خوبه مال تو!

مرسی عزیزم. هیچوقت واسه ارزوهای خوب و تبریکات صمیمانه دیر نیس

Masʘ‿ʘd یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 06:35 ب.ظ

من موخوم

بی تابی نکن بچه
من صبر کردم. شیرینی رسید
صبر میکنیم با هم تا سور بده بلاخره یه آدم حسابی

Masʘ‿ʘd یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

من که میگم منتظر نباش کسی اینجا سور نمیده فکر کنم اخر بار خودم باید بدم


نه یکی هست که قراره خاله بشه

آره خب خودت بده. کی آدم حسابی تر؟
(شاخی بیش نبود درجهت نیل به مقصود!!!)

چیکار بچه م داری؟ میگم تیغت بزنه اگه حرصش دادی

Masʘ‿ʘd یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 08:21 ب.ظ

خو اون سور بده مگه طوری میشه
فقط منو شما و خودش
زیاد که نمیشه خرجش




دیدی گفتم هیشکی منو دوست نداه
شما هم منو دوست ندارید

مگه تولد دایی اونه؟ اون داره خاله میشه. پس فردا خواهرزاده ش میشه یکی مث تو. زورش میاد واسه تولدش سور بده


اره هیشکی دوستت نداره. خب که چی؟ من برم جات خودمو بکشم؟

Masʘ‿ʘd دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

قضیه این شیرینی چی شد اخرش
کی قرار شد سور بده خاله یا خواهرزاده
یا صاحب وب
فقط زود تصمیمم بگیرید کخ دیگه طاقت ندارم

شیرینی؟؟؟ خوردیم رفت بابا
دیر اومدی. ایشالا سال بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد