روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

امروز موکلم ، بیست دقیقه تو راهروی دادگستری ، تو بغلم اشک ریخت... تو بغل منی که حالم از اون بدتر بود... گاهی وقتها از رل بازی کردن ، خسته میشم...

 

پ.ن 

1. دلم یه آغوش امن بی چشمداشت میخواد... خیلی وقته...

میفهمین چی میگم؟؟؟ 

2. چو عاشق میشدم گفتم ، ربودم گوهر مقصود 

ندانستم که این دریا ، چه موج خونفشان دارد... "حافظ" 

3. حالم اصلا خوب نیست. 

نظرات 21 + ارسال نظر
خط خطی! یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 08:57 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

خوش بحالت!
سعادت میخواد خدا آدمو انتخاب کنه واسه غمخواری و کمک به بنده هاش!
آغوش بی چشمداشت!؟ مگه نداری؟!:دی
نبینم غمتو سعادت خان!:دی

خوش بحال خودت در آینده نزدیک

یه آغوش بی چشمداشت که تا حالا بازیگری ندیده باشه ازم. که فقط گوش بده. که اینهمه غصه که روی دلمه رو استرس کار ندونه. که پیشنهاد و توصیه نداشته باشه. که امن باشه.... نه، ندارم

مرسی مجی جان

Masʘ‿ʘd یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

متاسفم براتون

متاسفی برام؟!!! چرا؟؟؟

3> دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

تو این دوره زمونه تو بغل هم دیگه بیست دقیقه کردن اصلا جای تعجب نداره اگه تونستیم 110دقیقه کنار هم بخندیم خییلی جایه تعجب داره !!!
همه از بس غمو غصه داریم راحت میتونیم گریه کنیم و همدیگه رو دلداری بدیم ولی عمرا بتونیم بخندیم :|
اون موقع از کل زندگی خسته میشیم :|

گریه کردن اصلا تعجب نداره. اما اعتماد کردن به کسی و خالی کردن دلت توی بغلش جای تعجب داره. تازه مگه من گفتم از گریه کردن موکلم تعجب کردم؟؟؟ من دیگه عادت کردم. منظورم این بود که :خوش بحالش که آغوش منو توی مواقع بحرانی زندگیش داره...

آسمونی دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 04:34 ب.ظ

ازون حسرتایی که منم دارم یه آغوش بی چشمداشت...هی خدا

حالمان بد نیست غم کم میخوریم
کم که نه...هرروز کم کم میخوریم

آب می خواهم،سرابم می دهند
عشق می ورزم عذابم می دهند

چه تفاهمی

Masʘ‿ʘd دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

میخواسم بگم ولی دیگه نظر نمیدم اخه دعوام کردید

حالم خوب نیس هیتی
نمیتونم نازتو بکشم
بدموقع اومدی
برو با دایی بیا، شاید یه فرجی شد

زندگی دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

دو قـلـب دارم !


یـکـی در طـرف ِ چـپ ...


و دیـگـری در طـرف ِ راسـت ...!


آغـوشـت را تـنـگ تـر کــن ...


مـن ایـن تـن ِ دو قـلـب را دوسـت دارم ... !

بسیارعالی
مرسی

عروس دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 11:48 ب.ظ http://madarshoharam.blogsky.com/

آغوش امن
آغوش بی چشمداشت


آنم آرزوست

آری... همان چه یافت می نشود...

3> سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

من باید متن قبلی رو تصحیح کنم میخواستم بگم تو بغل هم گریه کردن و 10 دقیقه خندیدن نوشتم 110 دقیقه :دی
خخخخخخخخخخخخ
امان از پیری و حواس پرتی :|
خدا یاریتون کنه !!

منم دای میخــــــــــــــوام

آره خودم هردوتاشو فهمیدم واسه همین روش بحث نکردم

خدا هممونو یاری کنه

من که دارم

ژیگول سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

خسته نباشید
بعضی مواقع رُل بازی کردن خیلی بهتر از جدی بودن و حتی هم
صدا شدنه .گاهی بعضی ها نیاز دارند که کسی براشو رُل بازی کنه میدونید چرا؟؟ چون اونها هم خسته اند
خستهءخسته.شاید همین بازی ها هستند که میتونند از دنیایی حقیقی دورشون کنند و بتونند خودشون رو تخلیه کنند.

بهتون خسته نباشید میگم
خیلی سخته که آدم درد داشته باشه و نادیده بگیره فقط بخاطر آروم کردن درد کس دیگه

زیتون خانم این جملتون خیلی قشنگ بود
گریه کردن اصلا تعجب نداره. اما اعتماد کردن به کسی و خالی کردن دلت توی بغلش جای تعجب داره.

کاش میبودند کسایی که میتونستیم بی هیچ دلهره ایی بهشون اعتماد کنیم

آره سخته...خیییییلی سخته...

مرسی

اگه دردی داشتی ، واسه اعتماد کردن به من ، هیچ دلهره ای نداشته باش.

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

ژیگول

هیتی

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 06:45 ب.ظ

طوری نی ما هم خدایی داریم
خدایا شکرت

خط خطی! سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 08:09 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

بیا بغل ِ بابا!

نخواستی بیا در آغوشه اسلام!

(میگم چرا اینجا نمیشه نظر خصوصی فرسید؟این خصوصیه این یه تیکه ش خب!:دی خوندی پاکش کن!)

عزیز دلمی!
چشه زیتونم؟
نبینم غمتو
چرا من هرچی خل بازی در میارم حالت خوب نمیشه؟!:دی
نگرانتم
اگه دلت یه آغوش پذیرای بی چشمداشت خواست، اگه یه دوست خواستی که به حرفات گوش بده و نصیحت نکنه، اگه دلت یه همراه خواست، اگه قابل دونستی، اگه دیدی میتونی بهم اعتماد کنی، اینجا یه دوست هست که همیشه میتونی روش حساب کنی، فقط کافیه که خبرم کنی)
**هرچی آرزوی خوبه مال تو**

مث بلاگفا نیس. نمیتونم پاک کنم. خصوصیاشو بگو خصوصیه تایید نمیکنم

نگران نباش عزیزم
من پوستم کلفته
فقط میام اینجا درددل میکنم که یه کم راحت تر بشم
دلم آغوش امن بی چشمداشت ولی بی نصیحت میخواد
اما درد بزرگم اینه که "خفقان" گرفتم
اول باید اینو درمون کنم....

ق ب ع د.خل بازیات:دی همیشه شیرینه. ناامید نشو. ادامه بده

ریحان پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 09:58 ق.ظ

وقتی باورت و می بازی! انگار دیگه هیچی نداری...تموم شدی. تموم

نکنه تو هم وارونه گرفته باشی ریحان جان؟ اون باورو نباختم. این باورمو باختم

مینا شنبه 23 دی 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

چقدر همه ی دنیا حالش بده
چقدر دلم میخواد فقط یک روز اگه از صبح تا شب حال ده نفر رو پرسیدم حداقل یه نفرشون از ته دل بگه خوبم

امیدوارم به این خواسته دلت برسی گلم

یه دوست دیگه یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 09:02 ق.ظ

هنوز پیدا میشه ، اگر چه خیلی کمیاب شده !!!

من که ندیدم....

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 06:18 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

میشه من بیام بغلت کنم با هم گریه کنیم؟

منم حالم خوب نی

ق ب. تو چرا ع د؟

بیا

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 06:42 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

خسته شدم از این زندگی باز
دوباره ریختم به هم میخوام فقط گریه کنم

نبینمت اینجوری
قضیه من فرق فوکوله اما تو رو امیدوارم که پریود خلقی باشه.
هروقت که دوست داشتی تعریف کن واسه من

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 06:48 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

خودمم میدونم خلقم پریود شده
ولی بازم دلم میخواد همینجوری باشم و فقط گریه کنم

تنهای تنهام
با یک زندگی

گریه کن عزیزم. هیچ اشکالی نداره. اگه حالتو بهتر میکنه اصلا ملاحظه نکن.

من با دوتا زندگی تنهام. این سخت تره. ولی مشکلتو حل کن. حداقل سعی کن که حلش کنی وگرنه تحلیل میری. نذار بهت غلبه کنه.

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 06:55 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

آخ

واسه چی؟

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 07:01 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

از این درد
از زنده بودن

خط خطی! یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

سیلااااااااااااااام!
اومدم از هند اومدم با ماشین بنز اومدم!
من خووووووووووووووووووبمممممممممممممممم!البته در کمال ناباوری!
زیتون جونم چطوره؟!

سلااااااااااااااااااام به روی ماه خط خطیت
چطوری شیطون جو ترکون؟

خیییییییییییلی دلم واسه کامنتهای پرشکلک پرانرژیت تنگ شده بود

منم ای... زنده م...شکر...
خداروشکر که خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد