روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

دگرگونه دوازده

... هواداران کویش را ، چو جان خویشتن دارم ... 

 

پ.ن  

1. مصرعی از حافظ .

2. با عشق ، همه چیز ممکن میشه.

نظرات 6 + ارسال نظر
غریب چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

همیشه دلم میخاس از همه چیز خبر داشتم و میتونسم به همه کمک کنم.

خدا فقط یه دونه س و خودش به وقتش به همه کمک میکنه و از همه چیزم خبر داره. شما خودتو خسته نکن عزیز

دنیا چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

تو مال آسمونی مال دنیا نیستی تو خدای مهری تو خدای عشقی حیف تو که بخواهی هواداران کویش راچو جان خویشتن داری

تو منو از کجا به این خوبی و دقت میشناسی؟

مینا یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

نه! ممکن نیست!
کافی هم!

واسه من الان چیزایی ممکن شده که یه روز حتی تصورشم نمیکردم... تلخ... تلخ... تلخ...

:دی یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

جدی؟
یعنی تا این حد؟
واقعا جدی؟
خوشبحالش

آره جدی جدی. تا همین حد. خیییییییییلی سخته...

سید جمال طباطبایی دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

با عشق میتوان تمام قله ها را فتح نمود

اسماعیل رضوی پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 10:00 ق.ظ

هواداران کویش را ، چو جان خویشتن دارم ...

اینو از شما یاد گرفتم

از من یا از حافظ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد