روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

دگرگونه یازده

... وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم  

     که در طریقت ما ، کافریست رنجیدن... 

 

 

پ.ن  

1. بیتی از حافظ. 

2. مسلمانم.

نظرات 6 + ارسال نظر
غریب چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

آفرین
همینطوری خوبه!

ازکجا میدونی؟

مینا یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 09:41 ب.ظ

اولین وبلاگی که ساخته بودم، اون اولا که عاشق حامد شده بودم، تایتلش این بود! هنوزم هست، همه ی نوشته هاشو رمزدار کردم و بعضی وقتا که خیلی دلم میگیره، بعضی وقتا که فکر میکنم به ته خط رسیدم، مثل امشب، میرم میخونمشون و یادم میاد با چقدر امید و آرزو قدم توو این راه گذاشتم و دوباره یه روزنه ی کوچیک امیدواری توی دلم باز میشه. افسوس!

چی شده؟ داری یه جورایی حرف میزنی. یه جورای بد

:دی یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

از بالا دستور اومده, روند زندگی تغییر کنه
بنا به همین دستور اسمم را عوض کردم

نظر:
خیام اگر ز باده مستی خوش باش
با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
چون عاقبت کار جهان نیستی است
انگار که نیستی چو هستی خوش باش

من بالا مالا حالیم نیس. من تیغی خودمو میخوام. خودم با بالا حرف میزنم


نمیشه. از تحملم خارجه. ظرفیتم کم اومده...

سید جمال طباطبایی دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

چه انتخاب زیبایی بله این دوره به هر کسی محبت می کنید نامردی میبینی البته من خیلی ادم خوشبینی بودم چندیست با این بیماری کمی روحیه ام را از دست دادم و اوقاتم تلخ است میگن زیاد حساس شدی

امیدوارم خیلی زود سلامتیتونو بدست بیارین

مینا دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 08:53 ب.ظ http://minaonline.blogsky.com

نظر قبلی رو تایید نکن:-*
اگه هم خواستی جواب بدی توو وبلاگم کامنت بذار

نکردم

چشم

اسماعیل رضوی پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 10:02 ق.ظ

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم

که در طریقت ما ، کافریست رنجیدن...

عزیز خان .گفتم یه سیر انفسی در اقلیم شما داشته باشم

شما چطور؟ کافرید یا مسلمان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد