روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

دگرگونه نه

... نکته ها رفت و شکایت کس نکرد  

جانب حرمت ، فرو نگذاشتیم ... 

 

پ.ن: 

روان "حافظ" شاد. چه خوب که داریمش.

نظرات 4 + ارسال نظر
امید گرمکی سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 10:28 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

با طلا باید نوشت
این گفتار نیکو را

سلام رسیدن بخیر

سلام آآآآآآآآآآآآآآقااااااااااااا

ممنونم. خوش اومدی.
حافظه دیگه. همه گفتارش طلاست

مهدی سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 11:40 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سالها رفت که دست من مسکین نگرفت
زلف شمشاد قدی ساعد سیم اندامی
حافظااااا
حافظ دوستی؟

چه جووووووووووورم... عاشقونه

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام
پردهٔ شرم است مانع در میان ما و دوست
شمع را فانوس از پروانه می‌سازد جدا

سلام
مرسی
شما؟؟؟ انوش؟؟؟

الان یعنی:
ما=پروانه
دوست=شمع
پرده شرم=فانوس

آره؟
پس نتیجه:
واسه رسیدن شمع و پروانه به همدیگه ، باید پرده شرم دریده بشه؟
خطرناکه حسن!
فانوسم اگه بخوای بشکنیش ، خب... گناه داره.
بیخیااااال...

انوش چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 08:50 ق.ظ http://www.anoosh25.blogfa.com

سلام

ببخشید که حرف های نگران کننده و نامربوط زده بودم خدا رو شکر همه سالم و سرحال هستند . اون پست را هم فعلا حذفش کردم تا کمی خلاصه ترش کنم

و ببخشید که در نظر قبلی سهوا اسمم را ننوشته بودم

سلام

مرسی که اومدی
مطمئن بودم خودتی!

خداروشکر که همه چی خوبه.
بازم منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد